TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Advanced Energy משלימה את הרכישה של Artesyn Embedded Power


Advanced Energy
מתחילה פרק חדש כחברת פתרונות הספק מאוד מגוונת ובחזית התעשייה, עם נוכחות וגודל גלובליים בטכנולוגיות ושווקים קריטיים

Advanced Energy Industries, Inc. (Nasdaq: AEIS), מובילה גלובלית בפתרונות מדויקים של המרת הספק, מדידה ובקרה, הודיעה היום על השלמת הרכישה שנמסר עליה בעבר של Artesyn Embedded Power, עסקי ההספק המשובץ של Artesyn Embedded Technologies. עם הרכישה המאוד אסטרטגית הזאת, Advanced Energy הופכת לחברה עם פלטפורמה רב-לאומית ומאוד מגוונת בתחום פתרונות ההספק, שתאיץ את הגידול ברווחי החברה.

"היום מתחיל פרק חדש עבור Advanced Energy שמציין את המעבר לשלב הבא באסטרטגיית הגיוון והצמיחה שלנו על ידי הרחבת השווקים אליהם אנחנו פונים והוספת טכנולוגיות מובילות בתעשיה. פעילות השילוב כבר התחילה, וצוות ההנהלה החדש של Advanced Energy, עם התוספת של דיינה האת' שמנהל את הפעילות של Artesyn Embedded Power, ערוך ומוכן לספק צמיחה ארוכת טווח, רווחית ובת קיימא", אמר יובל וסרמן, נשיא ומנכ"ל Advanced Energy.

היתרונות האסטרטגיים של הרכישה הזאת הם:

יצירת חברת פתרונות הספק גלובלית בחזית התעשיה עם טכנולוגיות המאפשרות פתרונות ייחודיים למערכות הספק קריטיות והכנסות שנתיות של יותר מ-1.3 מיליארד דולר, על בסיס התוצאות ההיסטוריות המשולבות של 2018.


הכפלת השוק הפוטנציאלי של Advanced Energy פי שלושה ל-7.5 מיליארד דולר על ידי הוספת שווקי צמיחה ורטיקליים אטרקטיביים חדשים עבור מרכזי נתונים בגודל עצום, סלולר דור 5 וטכנולוגיות תעשייתיות ורפואיות.


התאמה אסטרטגית איתנה עם טכנולוגיות, תיקי מוצרים ויכולות ליבה עם סינרגיה גבוהה לפתרונות הספק עם תכן ייעודי עבור יצרני ציוד מקוריים (OEM) חשובים ביישומים תובעניים.


האצת הגידול ברווח, יצירת תוספת שנתית חזויה של $0.80 למניה בתוך 18-24 חודשים וקביעת יעד של הגעה לתוספת של $1.50 בטווח הארוך, על בסיס non-GAAP.


יצירת ערך פיננסי משמעותי עם מחיר רכישה של בערך פי 5 מה-EBITDA המתואם לסינרגיות, עם מסלול להגדלה של שולי הרווח, חיסכון נוסף בעלויות והפחתת מינוף בעתיד כדי ליצור ערך לבעלי המניות בטווח הארוך.


"אנחנו מעודדים מהתגובה החיובית לרכישה מצד השוק והלקוחות שלנו. היכולות והמומחיות הנוספות של הצוות של Artesyn יאפשרו ל-Advanced Energy לתת מענה מקיף יותר לצרכים של לקוחותינו", הוסיף וסרמן.

"בשם כל הצוות של Artesyn Embedded Power, אנחנו נרגשים למלא תפקיד חשוב בפרק החדש של Advanced Energy", אמר דיינה האת'. "אני מצפה לנהל את הארגון של Artesyn Embedded Power כשיחד עם Advanced Energy ניצור חברת המרת-הספק מובילה שתפתח פתרונות הספק עבור הלקוחות שלנו שתלויים בהם ליישומים קריטיים".

לפי תנאי הסכם רכישת המניות, התמורה הכוללת לרכישה זו הייתה כ-400 מיליון דולר. Advanced Energy שילמה כ- 375 מיליון דולר במזומן ולקחה על עצמה התחייבויות של כ- 25 מיליון דולר, כולל התאמות משוערות להון חוזר ומזומנים.

יחד עם העסקה הזאת, Advanced Energy השלימה את מימון האשראי שנמסר עליו בעבר, שכולל אמצעי A של הלוואה לתקופה קצובה לא מובטחת מועדפת של 350.0 מיליון דולר ואמצעי מתגלגל לא מובטח מועדף של 150.0 מיליון דולר שלא נוצל, לפני עמלות כלשהן, בהובלת Bank of America, N.A., והתחייבויות של HSBC Bank USA, N.A., Bank of the West, ו-Citibank, N.A..

הרכישה של Artesyn Embedded Power צפויה להוסיף מיידית לרווח על בסיס non-GAAP וליצור סינרגיות שנתיות של יותר מ-20 מיליון דולר בתוך 18-24 חודשים ובסך הכל סינרגיות של 40 מיליון דולר בטווח הארוך. ב-2018, ההכנסות של Artesyn Embedded Power היו בערך 593 מיליון דולר וה-EBITDA המתואם היה בערך 55 מיליון דולר. הצפי של Advanced Energy לרבעון השלישי של 2019 שנמסר ב-5 באוגוסט לא שיקף כל תרומה להכנסות או לרווח מהעסקה הזאת. ההנהלה מתכוונת למסור יותר פרטים על היתרונות העתידיים של הרכישה הזאת כשתודיע על התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי.

למידע נוסף בקרו באתר: www.advancedenergy.com/ArtesynJoinsAE


אודות Advanced Energy
Advanced Energy (Nasdaq: AEIS) היא מובילה עולמית בתכנון וייצור של מערכות הספק והמרת מתח מדוייקות הדורשות רמות גבוהות של תכן הנדסי, וכמו-כן פתרונות מדידה ובקרה עבור תהליכים יעודיים. מוצרי אדוונסד אנרג'י מקנים חדשנות ללקוחותיה ביישומים מורכבים של ציוד תעשייתי.


עם ידע וניסיון נרחב במו"פ והודות לשירות ותמיכה זמינים ברחבי העולם, החברה רוקמת שיתופי פעולה המאפשרים התקדמות טכנולוגית ומינוף צמיחה ללקוחותיה, ומקדמים את עתיד מערכות הספק והמרת המתח. אדוונסד אנרג'י השקיעה למעלה מ-3 עשורים לאפשר פריצות דרך בתכן של מערכות המרת מתח ולשכלל את רמות הדיוק והביצועים של מערכות אלו. מרכז החברה ממוקם בפורט קולינס, קולורדו, ארה"ב. למידע נוסף בקרו ב: www.advancedenergy.com
Advanced Energy | דיוק. הספק. ביצועים



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il