TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת גולדן ארט מציעה הטבות למתאכלסים עד נובמבר בבניין להשכרה בפרויקט הרובע בחיפה


ואדי סאליב בחיפה עם הדמייה פרוייקט הרובע של חברת גולדן ארט קרדיט הדמייה 3divition
לפי מדד הנדל"ן של יד2 לחודש יולי חיפה היא שיאנית העליות במחירי השכירות עם זינוק שנתי של 3.3%
חברת גולדן ארט, המקימה את פרויקט הרובע בשכונת ואדי סאליב בחיפה, מציעה לרגל הפתיחה הטבות בבניין להשכרה ארוכת טווח. החברה תעניק חודש שכירות חינם או הטבות אחרות למתאכלסים עד חודש נובמבר. הבניין להשכרה, המציע חוזה השכרה של עד 3 שנים, ינוהל באופן מלא על ידי החברה והפסיליטיז שלו הכוללים חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה, חברת ניהול ואחזקה עם אב בית 24/7 ומערכת חימום מים מרכזית.

הבניין להשכרה בן 9 קומות וכולל 131 דירות בנות 2,3 ו-4 חדרים, כ-85% מהדירות הן דירות קטנות אך סטנדרטיות של 2-3 חדרים שכוללות מרפסת/גינה. מדובר בדירות עם מטבח מאובזר הכולל כיריים, מקרר, מדיח ותנור, ארונות קיר ומיזוג מיני מרכזי דירתי. בנוסף חלק מהדירות יוצעו עם ריהוט מלא לטובת גיוון המענה לצרכי שוכרים.

מחירים:
דירות 2 חדרים יושכרו החל מ-2,800 שקל לחודש
דירות 3 חדרים יושכרו החל מ-3,300 שקל לחודש

לדברי ערן עמור, מנהל חטיבת אלדר צפון המשווקת את הפרויקט "המוצר האיכותי והיכולת לשכור לזמן ממושך מעניקים לשוכרים ראש שקט ובטחון, תוך ידיעה ששכר הדירה שלהם ידוע למשך 3 שנים וכן שאיכות הדירות והשירות הנלווה אליהם יהיו ברמה הגבוהה ביותר שכן הם מסופקים על ידי החברה שבבעלותה הבניין. הביקושים להשכרה מגיעים מקהל מגוון של זוגות מבוגרים, בודדים, זוגות צעירים וצעירים – חלקם סטודנטים".

לפי מדד הנדל"ן של יד2 לחודש יולי חיפה היא שיאנית העליות במחירי השכירות עם זינוק שנתי של 3.3%. אחריה ניצבת תל אביב עם עליה של 3.1%.

הבניין להשכרה מהווה חלק מפרויקט הרובע הכולל בנוסף 2 בניינים עם דירות למכירה בתמהיל של 3, 4 ו-5 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים. סה"כ כולל הפרויקט 198 יח"ד. לפרויקט חזית מסחרית בהיקף כולל של 800 מ"ר, חניה תת קרקעית, והוא צמוד לפארק חדש בן 12 דונם שהוקם על-ידי העירייה. האכלוס של 2 הבניינים הנוספים צפוי ב- 2020.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il