TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לנובו משיקה מכשירים חכמים חדשים ומציעה טכנולוגיה חכמה יותר לכולם


Lenovo Yoga C940_14inch_Iron_Grey_4K_narrow_bezel
כמובילה עולמית בתחום המחשוב האישי מכריזה לנובו על שיתופי פעולה עם שותפים פורצי דרך בתעשייה, במטרה לספק טכנולוגיה חדשה יותר למשתמשים רבים יותר

באירוע ה-Tech Life השנתי שלה שנערך הערב במסגרת IFA, חשפה לנובו מערך רחב של מכשירים ביתיים, מחשבים ניידים והתקני מציאות רבודה חכמים שמציעים 'טכנולוגיה חכמה יותר לכולם'. מכשירים חכמים נועדו להציע חדשנות משמעותית שוברת חוקים שמגדירה את הגבולות מחדש. לנובו ממשיכה להתמקד בחזון ובמחויבות שלה להציע לא רק מכשירים חכמים יותר, אלא גם זמינים, נגישים ומועילים יותר. כמובילה טכנולוגית גלובלית, לנובו מאמינה שמחובתה לפתח טכנולוגיות משנות עולם שיכולות ליצור חברה דיגיטלית מכילה יותר, אמינה יותר וגם ברת קיימא - לכולם, בכל מקום.


לנובו משלבת יותר בינה מלאכותית במחשבי ה-Yoga החכמים יותר
כמובילה עולמית בתחום המחשוב האישי מכריזה לנובו על שיתופי פעולה עם שותפים פורצי דרך בתעשייה, במטרה לספק טכנולוגיה חדשה יותר למשתמשים רבים יותר. היום חושפת לנובו שיתוף פעולה עם אינטל בתחום המחשוב הנייד כחלק מתוכנית החדשנות Project Athena. המחשבים שפותחו במסגרת התוכנית הם מבין הדקים והקלים ביותר והם מציעים יכולות בינה מלאכותית אינטואיטיביות בשילוב עם Windows 10 ועם מעבדי ה-Core המעודכנים ביותר של אינטל.


Yoga C940 ו-Yoga S740 החדשים עם מסכי 14 אינץ' יציעו תכונות חכמות בלעדיות שמתאימות את עצמן לצרכי הביצועים של המשתמשים. כך, לדוגמה, התכונה Super Resolution יכולה לבצע התאמה של כל וידאו לרזולוציה של עד 1080p בנגן המדיה של Windows, ואילו התכונה Q-Control (ששמה נגזר מהמקשים בהם משתמשים כדי לעבור בין מצבי עבודה) יכולה למטב באופן דינמי את חיי הסוללה של המחשב. מצב קירור מבוסס בינה מלאכותית יודע לעקוב אחר התכונות התרמיות של המחשב ולשלוט טוב יותר במאוורר שלו. תכונה מתקדמת אחרת היא מצב המתנה המאפשר לניידי ה-Yoga לבצע מטלות ברקע כמו לקבל הודעות דואר אלקטרוני במצב שינה, ולהתעורר באופן מידי בדיוק כמו טלפון חכם.

ה-Yoga C940 (מסך 14 אינץ') החדש של לנובו הוא אחד מהניידים החדשים שעברו את הרישוי של תוכנית החדשנות של אינטל, Project Athena

מחשבי ה-Yoga החדשים מציעים בנוסף גם יכולות חכמות חדשות המתאפשרות באמצעות הסייעת הווירטואלית Alexa של אמזון. עם התמקדות בדרך בה אנחנו מאחזרים מידע, מכריזה היום לנובו על שלושה עדכוני Alexa חדשים שמגיעים למחשבים האישיים הצרכניים:
תמיכה במצב מסך סגור: דברו אל Alexa כשהמכסה של הנייד סגור, נעול, פתוח או כשהמחשב במצב שינה - והיא תגיב באופן מיידי, עם הודעות קופצות שמופיעות בתחתית המסך
תצוגה מעודכנת לבית החכם: מחשבי Yoga נבחרים מציעים כעת את החוויה הוויזואלית המסייעת בניהול התקני בית חכם באמצעות האפליקציה הניידת של Alexa
תמיכה מרובת שפות: אפשר לדבר אל Alexa במספר שפות ללא צורך לשנות הגדרות.

ה-Yoga C940 של לנובו, עם מסך 14 אינץ', הוא הנייד ההפיך שמגדיר מחדש את העיצוב והביצועים החכמים יותר. הוא מגיע עם שלדה כל מתכתית ועם התכונות מתקדמות מובנות כמו TrueBlock כיסוי מצלמה פיזי לשיפור ההגנה על הפרטיות, תמיכה בזיהוי ביומטרי עבור Windows Hello, ועט אלקטרוני שניתן לשמירה בגוף המחשב עם טעינה ועם תמיכה ב-Windows Ink.


Q-Control, התכונה הבלעדית ללנובו, תאפשר לכם באמצעות לחיצה על Fn+Q לעבור למצב קירור חכם, ולבצע התאמה אוטומטית של הביצועים, כדי למטב את חיי הסוללה בהתבסס על המטלות שלכם. ה- C940 מציע חיי סוללה משופרים של עד 17.5 שעות ברזולוציית FHD, ועד 10.5 שעות בתצוגה ברזולוציית UHD.

כשמסך המחשב פתוח, Alexa מגיבה באופן מיידי גם אם פונים אליה מהקצה השני של החדר, והיא מספקת הודעות קופצות גם במסך נעול. מעבד (עד) ה-Core i7 מהדור העשירי של אינטל מאפשר התאמה דינמית של תכני וידאו בנגן המדיה של Windows לקבלת תמונה חדה יותר בתצוגת 4K. ה- C940 תומך ב-WiFi 6 ומגיע עם תמיכה ב-Dolby Vision. הוא מציע Rotating Sound Bar עם מערכת רמקולים מבוססת Dolby Atmos עם אודיו עוטף בכל מצבי השימוש. מגרעת המצלמה מאפשרת לפתוח את מכסה האלומיניום בקלות.

פס קול מסתובב עם מערכת רמקולים מבוססת Dolby Atmos מציעה את אותם צלילים נהדרים עם עיצוב זורם יותר, וגם תמיכה ב-Dolby Vision לתצוגת תמונת חדה בצבעים מלאי חיים


עם מגוון של תכונות חכמות, הודות ל-Smart Assist של לנובו, Project Athena ו-Alexa, ה-Yoga S740 עם מסך ה-14 אינץ' תוכנן לעזור למשתמשים לחסוך זמן ולעבוד בנוחות לאורך היום. עם גוף אלומיניום מלא וחלק ועם מקלדת בצבע תואם, ה-Yoga S740 עם מסך ה-14 אינץ' מבוסס על מעבד מהדור העשירי של מעבדי ה-Core של אינטל וכן מציע שילוב של מצלמת אינפרה אדום עם חיישן ToF לפעולת ה-login. Yoga S740, עם משקל של 1.4 ק"ג ועם עובי של 18.1 מ"מ, מציע בחירה בתצוגת 4K VESA400 HDR עם מאפייני Dolby Vision, צליל מדהים עם מערכת הרמקולים המבוססת על Dolby Atmos, כמו גם אפשרות לשבבים גרפיים בסדרת ה-GeForce של NVIDIA. עם מצב משודרג לשמירה על העיניים להפחתת עייפות העיניים מפליטת אור כחול, זהו נייד נהדר לכל המשפחה, ובקרוב גם יציג הגדרת הגנה חדשה על ילדים עם תזכורות להגבלת זמן צפיה במסך.

ליהנות מאיכות קול מדהימה עם מערכת רמקולים מבוססת Dolby Atmos ועם מסך תומך Dolby Vision לאיכות תמונה חדה במיוחדת ב-Yoga S740


תכונות חכמות נוספות כוללות מצלמת אינפרה אדום שיכולה לזהות את היעדר המשתמש לאחר מספר שניות ולכבות את המחשב, וכן לאפשר כניסה מיידית למערכת. אם בזמן צפייה בווידאו המשתמש עוזב את המחשב למספר דקות, המחשב אינטואיטיבי מספיק כדי להשהות את תצוגת הווידאו ובאופן אוטומטי להמשיך אותה עם חזרתו. במהלך שיחות וידאו אפשר אפילו לטשטש את הרקע כדי שהחתול או הילד הקטן שלכם לא יגיחו להצגה מפתיעה במהלך פגישה מקוונת.


בין התכונות הנוספות של ה- Yoga S740 - Q-Control, מצב הקירור החכם של המחשב אשר בשילוב של לימוד מכונה מבצע התאמה אוטומטית לביצועים כדי למטב את חיי הסוללה בהתאם לצורכי המחשוב של המשתמש. עד 14 שעות עבודה עם תמיכה ב-RapidCharge (אפשרות בדגמים עם תצוגת FHD). שיפור תצוגת הווידאו עד 1080p באמצעות נגן המדיה של Windows ושליטה קולית באמצעות Alexa מהצד השני של החדר גם כשהמסך נעול.

ה-Yoga C940 עם מסך 15 אינץ' החדש של לנובו הוא מחשב הפיך עם עיצוב מובחן שכולל פרטים כמו מגרעת מצלמת רשת בולטת המשובצת במכסה, המאפשרת אחיזה טובה יותר, עט אלקטרוני ששמור בחריץ מיוחד, מחסום הפרטיות TeruBlock ותמיכה בזיהוי טביעות אצבע עבור Windows Hello במטרה להבטיח כניסה בטוחה למערכת. כמו כן הוא מציע קישוריות מהירה עם WiFi 6, את התכונות המעודכנות של Alexa וכן את היכולת לערוך וידאו ותמונות באופן מהיר יותר עם מעבדי Core מהדור התשישי של אינטל. בנוסף, ניתן לבחור כאפשרות בתצוגת 4K VESA400 HDR המציעה בהירות משופרת של 500 ניט וגם מסגרת דקיקה במיוחד.


בשילוב Rotating Sound Bar עם מערכת רמקולים מבוססת Dolby Atmos המאפשרת אודיו עוטף בכל מצבי השימוש, תצוגה מבוססת Dolby Vision, כמו גם מקלדת עם תאורה אחורית, מספק ה- C940 עד 12 שעות סוללה (בתצורת FHD).


Yoga S740 עם מסך 15 אינץ' של לנובו מגיע עם מעבד ברמה של עד Core i9 לניידים מהדור התשיעי של מעבדי ה-Core של אינטל ועם כרטיס גרפי חזק יותר בדמות GeForce GTX 1650 של NVIDIA. עם מאפיינים אלו, המחשב הדקיק והכל מתכתי הזה מציע עוצמה ניידת, שכוללת גם תכונות כדוגמת מסך ברזולוציית FHD שתומך ב-HDR וב-Dolby Vision עם בהירות גבוהה של 500 ניט, או מגן הפרטיות TrueBlock.


המחשב המסוגנן הזה, שמציע חיי סוללה ארוכים יותר, תוכנן להגביר את היכולות שלכם כמעט בכל מקום. האזינו למוזיקה או צפו בסרטונים בליווי של צליל חד כבדולח בעזרת מערכת הרמקולים המבוססת על Dolby Atmos בשילוב עם Smart Amp שהיא טכנולוגיה שנועדה לשפר את האיכות ואת התפוקה של תכנים קוליים במחשבים בעיצוב דק.


ה-Yoga S740 עם מסך 17 אינץ' מציג גוף שכולו אלומיניום ומגיע בצבע אפור מתכתי

ה-Yoga C740 הכל מתכתי של לנובו זמין עם מסכי 14 ו-15 אינץ' בשני גוונים מסוגננים. תוכלו לעבור באופן חלק ממצב מחשב נייד למצב טאבלט ובחזרה הודות לקצוות המעוגלים הרכים של ההפיך המסוגנן והמעוצב הזה. ה- C740הוא מחשב 2-ב-1 קל משקל המציע מקלדת בצבע תואם ותכונות חכמות המגיבות לצרכי המשתמשים, כולל מחסום הפרטיות החכם TrueBlock וחיישן טביעות אצבע מאובטח יותר. הרימו את המכסה של ה-Yoga C740 (במסך 14 אינץ') כדי לדבר עם Alexa גם מהצד השני של החדר ולקבל תוצאות מיידיות - גם אם המסך נעול.


חסכו זמן בטעינת הסוללה עם RapidCharge בשני הדגמים. דגם ה-14 אינץ' מציע עד 13 שעות עבודה, ודגם ה-15 אינץ' - עד 15 שעות עבודה. עוצמת מעבדי (עד) Core i7 ניידים מהדור העשירי של אינטל יחד עם מערכת רמקולים המבוססת על Dolby Atmos יאפשרו פרודוקטיביות ניידת. מסך ה-15 אינץ' יספק איכות של עד FHD VESA400 HDR עם תמיכה במגע בבהירות של 500 ניט ועם Dolby Vision, ובדגם ה-14 אינץ' הקל יותר תהנו ממסך IPS תומך מגע ברזולוציית FHD.


Yoga C740 עם מסך 15 אינץ' מציע עד פאנל FHD VESA400 HDR עם תמיכה במגע ועם Dolby Vision

Yoga C640 עם מסך 13 אינץ' משלב את הביצועים של (עד) מעבדי Core i7 מהדור העשירי של אינטל עם ניידות 2-ב-1 קומפקטית. המעבר בין מצבי העבודה, בין אם המחשב נייד ובין אם הוא מחובר לחשמל, מתבצע בקלות ומאפשר לעבור מעבודה למשחק במהירות בעזרת העיצוב הגמיש של ציר ה-360 מעלות. הקישוריות האלחוטית, עם אפשרות ל-WiFi 6, משחררת את המשתמשים לעבודה בתנועה. בנוסף מציע ה-Yoga C640 עד 20 שעות עבודה הודות למיטוב ביצועי המעבד.


ה-Yoga C640 עם מסך 13 אינץ' החדש הוא המחשב ההפיך הקומפקטי ביותר שלנובו בנתה לשוק הצרכני

דברו עם העוזרת האישית Cortana כדי לקבל סיוע מיידי וחוו בידור איכותי עם תכונות כמו תצוגת FHD המציעה זוויות צפייה חדות במיוחד, עם רמקולים המופנים למשתמש ועם תמיכה ב-Dolby Atmos בעת האזנה באמצעות אוזניות. המחשב מגיע עם Windows 10 Home ועם אפשרות להוספת עט אלקטרוני.

עם ה-Yoga C640 ומסך ה-13 אינץ' המשודרג מקבלים עד פי שתיים זיכרון ואחסון מאשר בעבר

פלטפורמת Mirage של לנובו תספק את כל העוצמה לחוויית מציאות רבודה חדשה
בעקבות ההשקה המוצלחת של Star Wars™: Jedi Challenges לנובו ומארוול מזמינים את המשתמשים לשקוע אל תוך הסיפורים של גיבורי העל האהובים ביותר עם MARVEL Dimension of Heroes, משחק חדש הזמין לפלטפורמת Mirage AR. חוויית מציאות רבודה זו מאפשרת לשחקנים לרתום את הכוחות של שישה גיבורי על אגדיים מהיקום של מארוול בסיפור מקורי בו הם צריכים להתמודד עם רשעי על ידועים לשמצה כשהם עומדים ישירות מולם, בסלון הבית הפרטי שלהם.

צללו אל תוך יותר פיקסלים עם מסכים חדשים
לנבו מציעה שני מסכים חדשים לשוק הצרכני, עם תמיכה מובנית במולטי מדיה עם שני רמקולי 3 וואט, ללא מתחרים. שניהם מורשים לפי תקני TÜV Rhineland Eye Comfort למזעור עייפות העיניים והם תוכננו לספק תפקודיות חלקה עם התקנים מקושרים ולהעניק חוויה באיכות קולנועיות, וזאת בתוך מעטפת מסוגננת. עבור שחקני מחשב עם כרטיסי תצוגה של AMD מציעים המסכים תמיכה בטכנולוגיית Radeon FreeSync למניעת תקלות תצוגה בזמן משחקים.


המסכים המובילים שלנו מציעים הרשאת TÜV Rhineland Eye Comfort למזעור עייפות העיניים

ה-Q27q הדקיק של לנובו הוא מסך פרמיום שמציע פאנל IPSבגודל 27 אינץ' ברזולוציית QHD עם מסגרת ברוחב אפסי לאורך שלוש מצלעותיו. עם עובי דקיק יחסית לגודלו של 6.9 מ"מ, עיצוב חכם של הבסיס ותכונות ארגונומיות חכמות תקבלו מסך עם הצהרה סגנונית שתוכלו להציב בכל מרחב. ה-Q27q אידיאלי למשתמשים כבדים (עובדי מכירות טלפוניות, סטודנטים עם צורך במספר מסכים, וכן מעצבים גרפיים) הזקוקים למסך "חבר והפעל" שנראה מושך ומתחבר בקלות, תוך שהוא מספק בהירות ויזואלית שאינה גורמת לעייפות בעיניים.


נהדר למראה בכל מרחב, Q27q החדש של לנובו עם עובדי של 6.9 מ"מ בלבד
Q24i של לנובו הוא מסך מסוגן בגודל 24 אינץ' וברזולוציית FHD. הוא מציע קצוות נטולי מסגרת כמעט לחלוטין עם בהירות מדהימה, נוחות צפייה עם תכונות הגנה על העיניים חכמות, ועיצוב נקי יותר - מושלם לצפיית בינג' של סדרות, למשחק במשחקים הכי חמים או מעקב אחר מספר פרויקטים בו זמנית. ועם עובי של 6.9 מ"מ בלבד, זה מסך סופר דק. משתמשים טכנולוגיים המחפשים מסך שישתלב בסלון, בחדר העבודה הביתי או אפילו בחדר השינה, ייהנו ממסך עם איכות מעולה בגודל של 23.8 אינץ'.


זוויות צפייה גמישות מאפשרות לכם למקם את Q24i של לנובו באופן שהכי נוח לכם
מחירים וזמינות:
Yoga C940 עם מסך 14 אינץ' יהיה זמין מאוקטובר 2019 החל מ-6,000 שקל
Yoga C940 עם מסך 15 אינץ' – זמינות ומחיר יפורסמו בהמשך
Yoga S740 עם מסך 14 אינץ' יהיה זמין מנובמבר 2019 החל מ-4,000 שקל
Yoga S740 עם מסך 15 אינץ' יהיה זמין מנובמבר 2019 החל מ-5,490 שקל
Yoga C740 עם מסך 14 אינץ' יהיה זמין מאוקטובר 2019 החל מ-4,490 שקל
Yoga C740 עם מסך 15 אינץ' יהיה זמין מנובמבר 2019 החל מ-4,490 שקל
Yoga C640 עם מסך 13 אינץ' יהיה זמין מנובמבר 2019 החל מ-4,000 שקל
המסך Q27q בגודל 27 אינץ' יהיה זמין מנובמבר 2019 החל מ-1,290 שקל
המסך Q24i בגודל 24 אינץ' יהיה זמין מנובמבר 2019 החל מ-749 שקל

לתמונות ומפרטים - https://news.lenovo.com/press-kits/tech-life-2019/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il