TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מקסיכם Mexichem)) משנה את שמה לאורביה (Orbia) ומסמנת יעדים שאפתניים במסגרת מחויבותה להתפתחות עסקית בת קיימא ארוכת טווח


נטפים
במסגרת מהלך המיתוג מחדש יצרה החברה מדד חדשני, ה ImpactMark לבחינה עצמית של עמידת החברה ביעדיה

מקסיכם MEXICHEM, חברת האם של נטפים, וחברה גלובלית מובילה בתחומי הפתרונות החדשניים בעולמות המסחר והתעשייה, כובשת אבן דרך נוספת וחושפת את שמה החדש: Orbia. מאחורי השינוי עומדת מחויבותה למטרת העל: קידום איכות החיים ברחבי העולם.

במסגרת השינוי, מציגה Orbia מדד פנים ארגוני חדשני בשם ImpactMark . יצירת המדד משקפת תהליך שיהפוך את החברה לארגון חדשני, מותאם לאתגרי העתיד ומוכוון אנשים. התהליך יכלול מינוף פעילותן של חמש הקבוצות העסקיות של החברה, המספקות מענה לאתגרי החיים, לטובת קידום מטרת העל - פעילות עסקית בת קיימא ארוכת טווח.


במסגרת האסטרטגיה העסקית של Orbia היא מרחיבה את פעילותה לתחומי פתרונות לאתגרים גלובליים כמו המחסור במזון, שמירה על מקורות המים, תכנון ערים חכמות וחיבור קהילות ברחבי העולם לתשתיות נתונים גלובליות. כל אלו מגבירים את מחויבותה המתמשכת של החברה לשיפור איכות חייהם של אנשים וקהילות ברחבי העולם.


מדד הImpactMark -, נוצר במטרה להשית רגולציה עצמית ולבדוק את עמידת החברה ביעדיה האסטרטגיים: יציבות פיננסית ארוכת טווח, קיימות סביבתית וקידום חברתי. ה- ImpactMark מודד את התקדמות החברה ב- 6 ממדים ויעודכן בכל שנה כך שישקף את התקדמות החברה לעבר יעדיה.

דניאל מרטינז-ואלה, מנכ"ל Orbia, מציין: "Orbia מקדמת חשיבה ארוכת טווח אשר נותנת ביטוי להשפעתה על אנשים, סביבה ורווחיות. האסטרטגיה שלנו מתבססת על גידול אורגני, התמקדות בלקוח ומיקסום ההחזר על ההשקעה (ROIC). אנו מאמינים שככל שנמשיך לפתח את החברה, נצליח ליצור ערך משמעותי עבור המשקיעים שלנו, לקוחותינו והקהילות סביבנו, כל זאת תוך מתן השראה לחברות אחרות לפעול באופן דומה".

רן מידן, מנכ"ל נטפים מציין: "השינוי הוא המשך טבעי להתפתחות המתמדת שלנו כחברה מונעת יעדים. הוא קיים בכל היבט של פעילות נטפים, החל מיוזמות אסטרטגיות המשלבות את הערכים שלנו, וכלה בקשר יומיומי עם הלקוחות, הספקים והעובדים שלנו.

התקבצות חמשת החברות העסקיות בקבוצת Orbia סביב מטרה מאוחדת תיצור שיתוף פעולה טוב יותר, סינרגיה והזדמנויות עסקיות חדשות ברחבי העולם. בסביבה העסקית של ימינו, התפתחות עסקית תוך הסתכלות ארוכת טווח על הסביבה בתוכה אנו פועלים, היא קריטית להצלחתה של החברה. "

המעבר של אורביה לשמה החדש, כולל אתר חדש, שינוי חזותי של פני המותג ו- ImpactMark דינמי. השינוי נכנס לתוקף באופן מיידי וייושם במוצריה ושירותיה של החברה כבר עכשיו, בשנת 2019.

אודות Orbia:
אורביה היא קבוצת חברות המקדמות ביטחון תזונתי, הפחתת מחסור במים, פיתוח ערים חכמות, חיבור קהילות לתשתיות נתונים והרחבת הגישה לבריאות ואיכות חיים. הקבוצות העסקיות של אורביה עוסקות בחקלאות מדייקת, בנייה ותשתיות, פלואור, פתרונות פולימרים ותקשורת נתונים. ביחד, אלו מבקשות לייצר פתרונות מערכתיים לאתגרים העולמיים.

אורביה הינה מובילה עולמית בפיתוח פתרונות חדשניים בתחומי התעשייה והמסחר, החל מחקלאות ותשתיות ועד טלקומוניקציה, שירותי בריאות ועוד. החברה מוכרת בלמעלה מ 110 מדינות, פועלת ב40 מדינות ומעסיקה למעלה מ- 22,000 עובדים. משרדיה הראשיים ממוקמים במקסיקו סיטי, בוסטון, אמסטרדם ותל אביב.

Orbia תיסחר בבורסה המקסיקנית בשמה החדש.

למידע נוסף, בקרו אותנו באתר www.orbia.com .

אודות נטפים
נטפים היא המובילה העולמית לפתרונות השקיה מדייקת לעתיד בר קיימא. לחברה 29 חברות בנות, 17 מפעלי ייצור ולמעלה מ- 5,000 עובדים ברחבי העולם, באמצעותם מספקת פתרונות חדשניים למיליוני חקלאים, החל ממגדלים קטנים ועד חברות חקלאיות גדולות, בלמעלה מ-110 מדינות. החברה נוסדה בשנת 1965, כשהיא מובילה את מהפכת הטפטוף, ויצרה מעבר פרדיגמטי להשקיה מדויקת.


כיום, נטפים מספקת פתרונות השקייה חכמה מגוונים לחקלאות, לחממות, לגינון ולכרייה, מלווים בתמיכה בתחום האגרונומיה, הטכני והתפעולי. החברה גם מובילה את החקלאות הדיגיטלית בתחום ההשקייה, תוך שילוב ניטור, אנליזה, שליטה ובקרה בפלטפורמה מתקדמת אחת. נטפים מספקת פרויקטי השקיה מקצה לקצה - ממקור המים ועד לשורשי הצמח, בתמיכת מהנדסים, ניהול פרויקטים ושירותי מימון.

ב-2018 Mexichem רכשה 80% מנטפים, וקיבוץ חצרים מחזיק ב-20% הנותרים.

מידע נוסף כיצד הפתרונות של נטפים משפרים את תוצאות החקלאים ועוזרים לעולם לגדל יותר עם פחות ניתן למצוא ב: http://www.netafim.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il