TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מידרוג בהתייחסות להצעה שהגישה י.ח. דמרי לרכישת מניות חברת אפריקה-ישראל


מידרוג
"ככל שההצעה תבשיל לכדי עסקה מחייבת, הדבר עלול לפגוע באיתנות החברה ובפרופיל הסיכון שלה"
ביום 18.08.2019 הודיעה חברת י.ח. דמרי בניה ופיתוח בע"מ (להלן: "החברה"), אשר אגרות החוב שלה מדורגות A1.il באופק יציב, כי הגישה הצעה לרכישת מניות חברת אפריקה-ישראל להשקעות בע"מ (להלן: "אפריקה ישראל"). להערכת מידרוג, ככל שההצעה תבשיל לכדי עסקה מחייבת, הדבר עלול לפגוע באיתנות החברה ובפרופיל הסיכון שלה.

בהתאם למתווה ההצעה של החברה, תמורת הרכישה תכלול, בין היתר, תשלום של כ-335 מיליון ש"ח במזומן והנפקת אג"ח של החברה בהיקף של כ-89 מיליון ש"ח ע.נ. (באמצעות הרחבת סדרה ח').
ככל שההצעה תתקבל ותבשיל לכדי עסקה מחייבת, הדבר עלול לפגוע, בין היתר, באיתנות החברה. בהתאם למתווה ההצעה, העסקה צפויה להוביל לעלייה במינוף ו\או פגיעה אפשרית ביתרות הנזילות סולו של החברה ביחס לשירות אגרות החוב (המדורגות A1.il באופק יציב).

בנוסף, המתווה כולל רכישה של חברת הבת של אפריקה ישראל, החברה הקבלנית דניה סיבוס בע"מ, שהינה בעלת פרופיל סיכון אשר עלול להשליך לשלילה על זה של החברה, בין היתר, בשל תחום פעילותה.
הצעת החברה מצטרפת להצעות נוספות, המכילות מתווים שונים אך ברובן אינן שונות באופן משמעותי מבחינת אומדן סכום התמורה הכולל. בהתאם, נכון למועד הדוח, סיכויי ההצעה להתקבל אינם ברורים ועל כן מידרוג אינה מכניסה את דירוג אג"ח של החברה לבחינת דירוג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il