TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אל על, נציגות עובדי החברה ואיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות הקימו קרן סיוע ורווחה לעובדים


הסתדרות
הקרן, שהוקמה במסגרת הסכם קיבוצי שנחתם בחברה, תפעל כדי להעניק סיוע לעובדים שנקלעו למצב רפואי סיעודי או לתשישות נפש, ולקדם את רווחתם של אלפי עובדי החברה
יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "הקרן תהיה קרש הצלה למקרים קשים. תודה ליו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, שהעניק רוח גבית מכרעת להסכם"

לאחר משא ומתן מורכב וממושך, נחתם בחברת אל על הסכם קיבוצי היסטורי שבמסגרתו מקימים איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, נציגות עובדי אל על והנהלת החברה, קרן סיוע ורווחה רפואית למען אלפים מעובדי החברה מכלל הסקטורים.

מטרת הקרן הרפואית המוקמת במסגרת ההסכם, היא להעניק סיוע כלכלי לעובדי החברה אשר נקלעו למצב רפואי סיעודי או תשישות נפש, וכן לקדם פעילות רווחה עבור עובדי אל על, בנוסף לתקציבי רווחה קיימים.

כל עובד אשר תקבע לגביו זכאות לקבלת סיוע כלכלי מהקרן עקב מצב רפואי סיעודי או מצב רפואי של תשישות נפש, יהיה זכאי לקבלת סכום של 6,500 שקל (ברוטו) בחודש, למשך תקופה מצטברת של עד חמש שנים. עובד שהחל לקבל תמיכה מהקרן בעת תקופת עבודתו בחברה, יהיה זכאי להמשיך ולקבל את התמיכה למשך כל התקופה המזכה, גם לאחר סיום עבודתו בחברה.

במסגרת ההסכם, אל על תקצה בכל שנה סך של למעלה ממיליון שקל עבור הקרן, ללא תלות ביתרת הכספים שקיימים בקרן בכל תחילת שנה. המשמעות היא אפשרות לצבירת הכספים שנותרו בשנה מסוימת לשנות הפעילות הבאות של הקרן, מבלי לפגוע בגובה ההקצאות העתידיות.

את כספי הקרן תנהל ועדה משותפת לנציגות העובדים ולהנהלת החברה, תוך הסתייעות במגוון מומחים מתחומי הרפואה, המשפט, הכלכלה, המיסוי וההשקעות.

במעמד טקס החתימה, נכחו השותפים לגיבוש ההסכם, בהם: יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, ממונה חטיבה ארצי אל על באיגוד עובדי התחבורה, עו"ד רועי בליטנטל, סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל באל על, יהודית גריסרו, ראש אגף משאבי אנוש בחברה, לימור בוזגלו, מנהלת יחסי עבודה, עו"ד יעל רובינשטיין ויו"ר מועצת העובדים באל על, שרון בן יצחק. בטקס החתימה נכחו גם נציגי עובדים נוספים מהחברה.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה ויו"ר אגף ההתאגדות בהסתדרות, אבי אדרי, אמר: "ההסכם נותן ביטוי נוסף לערכים שעליהם מבוססת העבודה המאורגנת - סולידריות, אחדות וערבות הדדית. הביחד של העובדים והקרן שייסדנו בשיתוף עם הנהלת אל על, מייצרים רשת ביטחון כלכלית לעובדים שנקלעו למצוקה רפואית קשה. לצערנו, במהלך השנים נתקלנו, במקומות עבודה אחרים, במקרים שנפלו בין הכיסאות והקרן הזו תהיה קרש הצלה עבור העובדים. אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, על רוח גבית מכרעת שעזרה להביא את ההסכם הזה לקו הגמר. תודה להנהלת החברה על הפתיחות והרצינות שהפגינה במו"מ, ותודה לעו"ד רועי בליטנטל ולשרון בן יצחק, על כך שעשו לילות כימים לקדם הסכם שמביא בשורה אמיתית לכל עובדי אל על".

סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל בחברת אל על, יהודית גריסרו, אמרה כי היא, "מברכת על כך שהצלחנו להגיע להסכם לטובת אנשי אל על. ביטוי לכך ניתן לראות בהסכם שנחתם היום שיאפשר הקמת קרן סיוע כלכלי למי שייקלעו למצב רפואי סיעודי או לתשישות נפש. ההסכם הוא הוכחה לכך שניתן וחשוב להגיע להסכמות בנושאים מהותיים בדרך של הידברות ולמען איתנותה של החברה ואנשיה".

יו"ר מועצת העובדים באל על, שרון בן יצחק, בירך במעמד ההסכם ואמר: "אני גאה בהסכם היסטורי ותקדימי, אשר מקנה לעובדים שכבת הגנה כלכלית לתקופת זמן ארוכה ברגעים קשים. אני מבקש להודות לעו"ד יפעת גירון היועצת המשפטית של העובדים, לעו"ד ורו"ח רמי אריה, ולנציגות העובדים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il