TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הצפת ערך משמעותית במרחביה


מרחביה אחזקות
חברת קליבלנד דיאגנוסטיקס (CD’X) חתמה על מזכר הבנות להשקעת 3 מיליון דולר לפי שווי של 65 מיליון דולר לפני הכסף

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה על מזכר הבנות להשקעה מהותית בחברת הפורטפוליו CD’X. במסגרת סבב גיוס של 3 מיליון דולר, העשוי להגיע לעד 6 מיליון דולר, ישקיעו משקיעים ב-CD’X לפי שווי של 65 מיליון דולר לפני הכסף. מרחביה המחזיקה כיום 7.85% ב-CD’X, השקיעה בה בשנת 2015 לפי שווי של כ-10 מיליון דולר. עם השלמת הגיוס תרשום מרחביה רווח הון מהותי.


CD’X מחזיקה בזכויות המסחור הבלעדיות של טכנולוגיה ייחודית, המוגנת במספר פטנטים, שעל בסיסה ניתן לפתח בדיקות לאבחון ומיון מוקדם של מיני סרטן שונים, המבוססות על ניתוח מבני של חלבון המשמש כסמן ביולוגי לזיהוי תאי סרטן. הפיתוח המוביל והמתקדם ביותר של CD’X הוא בתחום בדיקת סריקה, מיון ואבחון של סרטן הערמונית, האמור להוות אמצעי בדיקה מהימן יותר מבדיקות הקיימת בשוק כיום.


רני ליפשיץ, יו"ר מרחביה: "אנו שמחים הבאת אמון מצד משקיעים חיצוניים בחברת פורטפוליו שלנו וממשיכים ביישום האסטרטגיה העסקית להשקעה בטכנולוגיות פורצות דרך, בעלות פוטנציאל גלובלי משמעותי ובשווקים בעלי קצבי צמיחה גבוהים. הגיוס ב-CD’X מהוות יצירת ערך בעלת השפעה מהותית על מרחביה. יש לציין כי המשקיעים ב-CD’X לפי שווי של 65 מיליון דולר לפני הכסף, מצפים שהיא תממש את הפוטנציאל הענק שלה, על בסיס הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה בתחום הדיאגנוסטיקה לאבחון הסרטן ובתחום האלצהיימר, ותייצר לבעלי המניות שלה החזר השקעה גבוה אף יותר."


מרחביה עצמה נסחרת בשווי של 19 מיליון שקל, ולה החזקות במספר חברות מבטיחות נוספות כגון RMDY שהודיעה על מו"מ למכירתה, בה השקיעה מרחביה 0.5 מיליון דולר והיא צפויה לקבל עד 3.7 מיליון דולר עם השלמת העסקה.


בנוסף דיווחה מרחביה על מזכר הבנות להשקעה בקרדיאק-סנס, בה מחזיקה מרחביה כ-7%, לפי שווי של 30 מיליון דולר, לפני הכסף. קארדיאק-סנס מפתחת אביזר לביש לניטור מדדי גוף רפואיים, המאפשר ניטור רציף ובלתי מוגבל בזמן של קצב הלב לצורך זיהוי הפרעות כמו פרפור פרוזדורים ודום לב, ברמת דיוק גבוהה. קארדיאק-סנס מתכננת להשלים ניסויים הקליניים על מנת לקבל אישור CE ו-FDA ולחתום על הסכמים אסטרטגיים עם גופים מובילים בעולם לשם שיווק הטכנולוגיה שלה.


למרחביה פעילות בתחום הקנאביס הרפואי והיא הודיעה על השקעה של 400 אלף דולר תמורת 20% מחברת ויאולי, שהוקמה בחממה הטכנולוגית Sanara Ventures שבה שותפות חברות טבע תעשיות ופיליפס, ומפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לצריכת שמן קנאביס רפואי במינון מדויק וללא צורך בחימום. כמו כן, הודיעה מרחביה על מזכר הבנות להשקעה של 1 מיליון דולר בספקטרום קאן, העוסקת בפיתוח וייצור פתרונות טיפול באוטיזם באמצעות קנאביס רפואי.


חברה נוספת בפורטפוליו של מרחביה היא EFA, בה מחזיקה החברה כ-9%, ופועלת כיום בחממה הטכנולוגית eHealth Ventures, בה שותפים קופ"ח מכבי, חברת מדיסון, קליבלנד קליניק ואמג'ן. למרחביה זו השקעה שניה בחברת חממה של eHealth Ventures, לאחר שהשקיעה סך 600 אלף שקל תמורת כ-6% ב-TrainPain, המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לשיקום נוירולוגי של כאב כרוני – שוק המוערך ב-635 מיליארד דולר בארה"ב בשנה.

אודות מרחביה
מרחביה אחזקות והשקעות (ת"א: מראח) היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות את חברת CDx (קליבלנד דיאגנוסטיקס. מוחזקת כ-8%), המפתחת שיטה לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה. בנוסף, מרחביה מחזיקה כ-6% בחברת RMDY Health הפועלת באחד השווקים הצומחים בעולם הרפואה.


החברה מפתחת ומספקת פלטפורמת רפואה דיגיטלית, המאפשרת לארגונים בתחום הבריאות מעבר מהיר ויעיל ממתן שרותי רפואה מסורתיים ויקרים המבוססים על מפגש עם החולה, לרפואה דיגיטלית המאפשרת ניהול מרחוק והכוונה רציפה של מטופלים. כמו כן השקיעה מרחביה בחברת EFA, המפתחת מכשיר המשמש כמעבדת אבחון ניידת ונישאת, לביצוע ספירת דם ובדיקות נוספות באמצעות בדיקות דם, ועונה על הצורך העולמי להפחית ככל הניתן בשימוש יתר באנטיביוטיקה. החברה פועלת כיום בחממה הטכנולוגית eHealth Ventures, בה שותפים קופ"ח מכבי, חברת מדיסון, קליבלנד קליניק ואמג'ן.


באוקטובר 2018 הודיעה החברה על כניסתה לשוק הכאב הכרוני באמצעות השקעה ב-TRAINPAIN, חברת פורטפוליו של חממה בה שותפה קופ"ח מכבי, המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לטיפול בכאב כרוני – שוק המוערך ב-635 מיליארד דולר בארה"ב בשנה, ומתמקדת בשלב הראשוני בטיפול בחולי פיברומיאלגיה, הפוגעת ב-3%-6% מאוכלוסיית העולם. עוד באוקטובר 2018 הודיעה מרחביה על כניסתה להשקעות בתחום המו"פ של קנאביס רפואי, ועל כוונתה לממש את יכולותיה בתחום בחינת השקעות במדעי החיים ובטכנולוגיה ומימוש מדיניות השקעה בתחום, וכן את קשריה הבינ"ל עם גופים מובילים גם בתחום הקנאביס הרפואי עם דגש על חברות מחקר ופיתוח.


משרדי ההנהלה של מרחביה נמצאים ברמת גן. https://www.merchavia.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il