TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בוקר של Network Revolution


יעקב כהן מנהל תשתיות קופת חולים מכבי, אילן נמני סמנכל מכירות טלדור תקשורת מקבוצת טלדור, בועז יהודה סמנכל טלדור תקשורת מקבוצת טלדור
טלדור וסיסקו הזמינו את בכירי תעשיית ההיי טק לארוחת בוקר מפנקת והסבירו כיצד העתיד של רשת הקמפוס הולך להיראות

השבוע נערכה ארוחת בוקר טכנולוגית במיוחד של טלדור תקשורת, בשיתוף עם סיסקו. האירוע נערך בטוקהאוס שבנמל תל אביב, בהשתתפות עשרות מנהלים ובכירים בתעשיית ההיי טק בישראל. המרצים סיפקו הצצה טכנולוגית לעתיד של רשת הקמפוס הארגונית, הסבירו כיצד אוטומציה ו- IoT משנים את סביבת העבודה שלנו, ואיך טכנולוגיות AI/ML מסייעות לנו להתמודד עם השינוי.


את המפגש פתח אורי שמחון, סמנכ"ל היחידה לתקשורת עסקית בטלדור, ואחריו הרצה אורן בריג, מוביל ארכיטקטורת רשתות אנטרפרייז ב – Cisco אודותThe Software - defined campus. לאחר הפסקה מתוקה ומרעננת חזרו האורחים לשמוע את דבריו של ליאור חיימוביץ', מנהל פריסיילים תחום תקשורת ואבטחת מידע בקבוצת טלדור, בהרצאה שעסקה בנושא Cisco DNA center and SDA architecture.


ליאור אמר כי "ישנה תפיסה חדשנית של רשת התקשורת בסביבת הקמפוס. כיום ניתן לקבל כלי אוטומציה מתקדמים ויכולות visibility המאפשרים נוחות בתפעול הרשת, וקיצור הזמן הנדרש לאיתור תקלה. יכולת לאבחן את חווית המשתמש ברשת בקליק אחד, ואפשרות להגדיל את הרשת ללא התחשבות בסגמנטציה או בבעיות spanning tree".


האירוע נחתם במילותיו של אורי שמחון שסיכם: "מהפכת התקשורת כבר כאן, והמטרה שלנו היא להציג את הפתרונות החדשים ביותר, שעוזרים לארגונים לשלוט ברשת שלהם, לבדוק בכל רגע נתון את בריאות הרשת ולעדכן את הגדרות התצורה של כל התקני הרשת בתוך דקות, תוך כדי שימוש בבינה מלאכותית מתקדמת (AI) ובלמידה ממוחשבת (ML) כדי לפקח באופן יזום, לפתור בעיות ולבצע אופטימיזציה".

אודות טלדור:
קבוצת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית. טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור. טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il