TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבוג'ן מודיעה כי הסכם שיתוף הפעולה שלה עם Bayer יכלול כעת גם פעילות של "עריכה גנטית"


אבוגן
ההסכם המורחב נחתם בעקבות תוצאות חיוביות שהתקבלו בעמידות בפני פטריית הפוזריום בתירס

אבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים, מודיעה היום כי לאחר שהשיגה תוצאות חיוביות בשיתוף הפעולה עם חטיבת מדעי הצומח של חברת Bayer בתחום מחלות הצמחים בתירס, שיתוף הפעולה יתמקד כעת גם בזיהוי רצפים ספציפים הנדרשים ל"עריכה גנטית" (ראה הסבר בסוף הידיעה) כדי להתמודד עם מגוון רחב יותר של מחלות בתירס. אבוג'ן תשתמש בפלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובי שלה (CPB) לזיהוי רצפים ספציפים אלו.


זיהוי הרצפים יתבסס על גנים שזוהו על ידי אבוג'ן תוך דגש על שינוי הביטוי הגנטי או תפקודו, ועל הידע שנצבר במהלך שיתוף הפעולה. הרצפים הספציפים הנדרשים ל"עריכה גנטית" המבטיחים ביותר שיזוהו על ידי אבוג'ן צפויים להיות מקודמים על ידי Bayer לוולידציה.


מטרת שיתוף הפעולה היא פיתוח זרעי תירס משופרים בעלי עמידות לפטריות. ההפסד השנתי ממחלות תירס מוערך בארה"ב בלבד בכ-7 מיליארד דולר, כאשר היקף ההפסד השנתי כתוצאה ממחלות ריקבון השורש (פוזריום) בתירס נאמד בכ-0.7 ל-1.4 מיליארד דולר.


שיתוף הפעולה, מבוצע ע"י חטיבת תכונות בזרעים של אבוג'ן, מתמקד בגילוי ופיתוח של גנים שחזויים לספק עמידות למגוון מחלות פטרייתיות בתירס. אבוג'ן הודיעה בעבר כי הגנים שגילתה במסגרת שיתוף הפעולה הציגו עמידות בפני מחלת ריקבון השורש (פוזריום) בצמחי מודל ושהם יתקדמו בצנרת הפיתוח של Bayer בתירס, שם הם צפויים להיבדק כנגד מחלות נוספות. לאור תוצאות חיוביות בבדיקות חממה שבוצעו בידי Bayer, יתקדמו חלק מהגנים לבדיקה בניסויי שדה.


ד"ר שלי הרסקו, מנהלת פלטפורמת התכונות במחלות ב-Bayer, אמרה: "אנו מצפים להמשיך לעבוד עם אבוג'ן בשיתוף הפעולה כנגד מחלות בתירס. מחלות בצמחים הינן אחד מהאיומים הרבים לגידולים חקלאיים אשר החריפו עקב אתגרים הקשורים לשינויי האקלים. המפגש של חידושים טכנולוגיים בביולוגיה יחד עם ניתוחי מידע מתקדמים מאפשרים כעת הזדמנויות חדשות לפתרונות מותאמים".


ד"ר אייל עמנואל, המדען הראשי של חברת אבוג'ן, אמר: "אנו מרוצים מאוד מהתפתחות זו ביחסינו עם Bayer, מובילה עולמית בתעשיית החקלאות. היכולות שפיתחנו לזיהוי הרצפים הספציפים הנדרשים לעריכה גנומית לשיפור בריאות הצמח הן נכס משמעותי לא רק לחטיבת הזרעים שלנו אלא גם לחלק מהחברות הבנות שלנו."


אודות עריכה גנטית:
לגידולים חקלאיים קיימת ואריאציה גנטית הבאה לידי ביטוי במגוון מאפיינים בצמח. כאשר מבצעים ריבוי של זנים חדשים, על מגדלי הצמחים להשתמש במגוון כלים לבחירת הצמחים בעלי התכונות הטובות ביותר באוכלוסיית הצמחים הגדולה. עריכה גנטית היא החידוש האחרון בשורה ארוכה של טכניקות בשימוש לשיפור גידולים חקלאיים, אשר מסייעת למדענים למצוא ולשנות שרשרת DNA ספציפית אשר אחראית לתפקודים חשובים בצמח כגון איכות התבואה, עמידות בפני מחלות, טעם, או עמידות בפני תנאי מזג אוויר קשים.

אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה המפתחת מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים באמצעות שימוש בפלטפורמה מחשובית ייחודית לחיזוי ביולוגי (CPB), הממנפת הבנה מדעית עמוקה וטכנולוגיות מחשוביות מתקדמות. כיום, פלטפורמה זו משמשת את החברה לגילוי ופיתוח מוצרים חדשניים (דרך חברות בנות או חטיבות) בתחומים הבאים: כימיה לחקלאות, אג-ביולוגיקלס, תכונות זרעים, קיקיון, תרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי וקאנביס רפואי. כל חברת בת או חטיבה יבססו את צנרת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית המסחור שלה, כפי שבא לידי ביטוי בשיתופי הפעולה הקיימים של אבוג'ן עם חברות כגון: BASF , Bayer, Corteva וכי"ל. לפרטים נוספים: www.evogene.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il