TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסלון האוירי בפריז- דאסו סיסטמס ממציאה מחדש את השמיים באמצעות העולם הוירטואלי


דסאו סיסטמס
חברת Xsun, המשתתפת בתכנית 3DEXPERIENCE Lab - להאצה ופיתוח סטארטאפים חשפה את האב טיפוס של המל"ט הסולרי הראשון שלה

Dassault Systèmes הודיעה היום על ציון דרך משמעותי במסגרת תכנית 3DEXPERIENCE Lab לקידום ופיתוח סטארטאפים, הפועלת להאיץ פיתוחים חדשניים שביכולתם לשנות את פני החברה. XSun- חברת סטאראפ צרפתית המשתתפת בתוכנית, תחשוף בתערוכת הסלון האווירי בפריז את- SolarXOne SX1.2, האבטיפוס של כלי הטיס הבלתי מאויש הראשון שלה המונע באמצעות אנרגיה סולרית.


פיתוח זה מהווה צעד נוסף לקראת יישום משימות אוטומטיות מלאות עבור חקלאות חכמה, דיג חכם והגנת הסביבה.


חברת XSun פיתחה את אב הטיפוס בתוך כשנה כחלק מתוכנית 3DEXPERIENCE Lab, על מנת לטוס לתקופות ממושכות בהתבסס על סוללות שניתן לטעון בטיסה באמצעות כוח מהשמש. XSun השתמשה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE המבוססת ענן כדי לעצב באופן שיתופי את משטח המל"ט ואת האווירודינמיקה והמנגנונים של מרכיביו. כמו גם על מנת לדמות ולבדוק חומרים שונים, תצורות חיווט, זרימת רוח ושלמות מבנית, בשילוב עדכונים אוטומטיים המסונכרנים למודל הדיגיטלי.


בנוסף, תכנית ה- DEXPERIENCE Lab3 סיפקה ל- XSun הדרכה טכנית, מערכת אקולוגית בינלאומית ושיווק נכסים משותף, כדי לחזק את נראות הפרויקט בשלבים המתקדמים.


המל"ט הסולרי- SolarXOne SX1.2 המתהדר במוטת כנפיים באורך 15 מטר, אורך של 8.5 רגל ומסה כוללת של פחות מ- 55 פאונד (כ- 20 ק״ג), מסוגל להישאר באוויר במשך חודשים. הוא מסוגל לקבל החלטות משלו ללא צורך בהדרכה אנושית.


כמו כן, יש שביכולתו לשאת חיישנים ומצלמות המסוגלים למפות, לפקח או למדוד כמעט כל נקודה על פני כדור הארץ. פעולות אלה עשויות לסייע לחקלאים לרכוש מידע מדויק יותר בזמן אמת בנוגע ליבול, לסייע לדייגים למנוע לכידה של מינים לא רצויים וכן לסייע לצוותי האש לכבות שריפות יער. המל"ט הסולרי של XSun צפוי להיות משווק מסחרית בתחילת 2020.


דאסו סיסטמס תציג בתערוכת הסלון האווירי של פריז, בתא D170 (אולם 2B) ובביתן B161. 3DEXPERIENCE Lab ו XSun יקחו חלק באירוע- Paris Air Lab שיתקיים במסגרת התערוכה.

למידע נוסף על 3DEXPERIENCE Lab של דאסו סיסטמס
https://3dexperiencelab.3ds.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il