TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אורית אלסטר, סמנכ"לית וראש החטיבה העסקית של דיסקונט, פורשת לאחר 20 שנות כהונה בבנק


אורית אלסטר . צילום: רמי זרניגר
אלסטר מכהנת כדירקטורית בחברת הבת אי די בי ניו יורק ותמשיך לכהן בתפקיד זה. כמו כן, תמונה ליו"ר חברת הבת דיסקונט קפיטל

אורית אלסטר, סמנכ"לית וראש החטיבה העסקית הודיעה היום (יום ב'), על החלטתה לפרוש מהבנק ולסיים את תפקידה כראש החטיבה העסקית ולפנות לאתגרים חדשים.


אלסטר, שצברה ניסיון רב של 30 שנה במערכת הבנקאית, הצטרפה לדיסקונט לפני כ-20 שנה ומילאה שורה של תפקידי ניהול בכירים בחטיבה העסקית, בהם מנהלת אגף אשראים מיוחדים ומנהלת אגף חברות גדולות. בחודש ינואר 2011, מונתה לחברת הנהלת הבנק ולראש החטיבה העסקית.


בתקופת כהונתה הובילה אלסטר תהליכים אסטרטגיים שהביאו לשיפור ניכר באיכות תיק האשראי של הבנק, בדגש על גיבוש מדיניות, מתודולוגיות ותהליכי חיתום אשראי תואם סיכון. אלסטר אחראית על הובלת המימון לחברות הגדולות במשק ושורה של עסקאות בולטות בתחומי הנדל"ן, תשתיות, סינדיקציה ועסקאות סחר חוץ מורכבות. בשנתיים האחרונות השלימה החטיבה בניהולה, קפיצת מדרגה משמעותית בתחום המערכות ושירותי הדיגיטל ללקוחות העסקיים ובכלל זה, אתר עסקים חדש, אתר סחר חוץ ומערכת Cash Management מתקדמת.

אלסטר מכהנת כדירקטורית בחברת הבת אי די בי ניו יורק ותמשיך לכהן בתפקיד זה. כמו כן, תמונה ליו"ר חברת הבת דיסקונט קפיטל.

אורית אלסטר, ראש החטיבה העסקית: "אני מסכמת קריירה ארוכה ומרתקת של שלושה עשורים במערכת הבנקאית. בשנים האחרונות, הייתי שותפה לטרנספורמציה שעברה ועוברת קבוצת דיסקונט ואני משוכנעת שהבנק, יחד עם צוות העובדים המוכשרים שבו ימשיך לצעוד לעבר שיאים חדשים".

לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט: "קיבלתי בצער את הודעתה של אורית אלסטר, מעמודי התווך של הנהלת הבנק אשר תרמה תרומה אדירה להצלחתו של דיסקונט בשנים האחרונות, ובכלל. אורית משלימה פרק מפואר בבנק בו הובילה והייתה שותפה מרכזית ליישום התוכנית האסטרטגית, לצמיחת האשראי העסקי והשבחתו. אני מודה לאורית על עשייתה הברוכה לאורך השנים ומאחלת לה הצלחה בעתיד".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il