TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מרחביה תשקיע 200 אלף שקל נוספים בסטארטאפ מחממת מכבי, אמג'ן וקליבלנד קליניק:


רני ליפשיץ, יור מרחביה
מפתחת מערכת לאבחון מבדיקת דם עם תוצאה מיידית

ההשקעה היא חלק מהסכם השקעה בחברת EFA בשלבים, עליו חתמה מרחביה, בסך של כ-1 מיליון שקל. עד ההשקעה הנוכחית, השקיעה מרחביה 300 אלף שקל בחברה והיא מחזיקה בה כ-9%

חברת EFA מפתחת מעבדת אבחון ניידת ונישאת, העונה על הצורך העולמי להפחית ככל הניתן בשימוש יתר באנטיביוטיקה, על ידי כך שהיא מאפשרת לבצע אבחון מבדיקות דם כבר בנקודת הבדיקה, שוק הצפוי לעמוד על כ-38 מיליארד דולר ב-2022. החברה פועלת כיום בחממה הטכנולוגית eHealth Ventures, בה שותפים קופ"ח מכבי, חברת מדיסון, קליבלנד קליניק ואמג'ן. EFA עמדה כעת באבן דרך של פיתוח ערכה לדגימת דם ללא הכנות מקדימות

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה על השקעה נוספת של 200 אלף שקל בחברת EFA, הפועלת בחממה הטכנולוגית eHealth Ventures, בה שותפים קופ"ח מכבי, חברת מדיסון, קליבלנד קליניק ואמג'ן. ההשקעה היא לאור עמידת EFA באבן דרך של פיתוח ערכה לדגימת דם, בשלב יחיד, ללא הכנות מקדימות, וכחלק מהסכם השקעה ב-EFA, בשלבים, ובסה"כ כ-1 מיליון שקל, עליו חתמה מרחביה. עד היום השקיעה מרחביה 300 אלף שקל בחברה והיא מחזיקה כ- 9%.

"מערכת האבחון של EFA עונה על הצורך העולמי להפחית ככל הניתן שימוש יתר באנטיביוטיקה, ומשלבת מספר יתרונות של קלות שימוש וטכנולוגיה מתקדמת, ביניהם הפעלה פשוטה שלא מצריכה אימון מיוחד, עם מכשיר נייד בעל קישוריות, כך שניתן לקבל תוצאות במהירות ולתת מענה טיפולי נכון ומתאים. המכשיר של EFA משמש כמעבדה ניידת, והוא יהווה מכשור משלים משמעותי בשוק אבחון המחלות הזיהומיות, כיוון שהוא זול משמעותית משימוש או הקמת מערך בדיקות מבוסס מכשור מעבדתי יקר", אמר אלי ארד, מנכ"ל מרחביה.

חברת EFA מפתחת מערכת RevDx שישמש כמעבדה ניידת, נישאת ומדויקת המסוגלת לבצע ספירת דם (CBC), ומסייעת לצוותי רפואה בקבלת החלטות טיפוליות במחלות זיהומיות, תוך דקות מלקיחת דם ממטופל, ובכך תציל חיים, תחסוך בעלויות, תייעל את הטיפול במחלות זיהומיות, ותאפשר להפחית ככל הניתן בשימוש יתר באנטיביוטיקה. החברה מחזיקה במספר פטנטים הקשורים לאופן הפעולה של המכשיר ולאלגוריתמיקה. החברה צופה לייצר הכנסות ממכירת המכשיר, וממכירת ערכות דגימה מתכלות (Razor-Razorblade). החברה, שבוחנת ומנתחת את השווקים השונים, יצרה כבר קשר ראשוני עם חברות מכשור רפואי מובילות בשוק והפתרון שהחברה מציעה במערכת ניידת מעורר עניין רב. EFA כבר קבלה פניות והתעניינות בהפצת המוצר כשיהיה מוכן לשוק. החברה מתכננת פיילוט במהלך 2020 להוכחת היכולת והיתרונות של מערכתRevDx .

המערכת של EFA היא קלה לתפעול ומתאימה לשימוש של איש צוות רפואי בקליניקה, בביקורי בית, באישפוז בית, במקרי חירום, ובמקומות מרוחקים או מבודדים, בעלי זמינות נמוכה למעבדות או במקומות בהן הפעלת מערך מעבדות אינו כלכלי. השימוש במערכת כולל לקיחת דגימה דמית מאצבע המטופל, קבלת תוצאות תוך דקות ומתן מענה מדויק לבעיה רפואית. תכונות אלו מספקות יתרון משמעותי למערכת, לעומת ההליך המקובל כיום, במסגרתו דגימות דם שנלקחות ממטופלים נשלחות למעבדות אבחון, ותוצאותיהן מתקבלות עד 72 שעות לאחר הבדיקה (ואף יותר במקומות מרוחקים) – הליך יקר וארוך בצורה קריטית בכל האמור לטיפול במחלות זיהומיות. הליך ארוך זה מאלץ כיום את צוותי הרפואה, להתחיל טיפול באנטיביוטיקה גם ללא צורך, דבר המביא להתפתחות חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה.

שוק ה'דיאגנוסטיקה בנקודת בדיקה' צפוי לעמוד על כ-38 מיליארד דולר ב-2022. שוק הדיאגנוסטיקה העולמי הוא רחב היקף, כאשר בארה"ב ואירופה לבדה מבוצעות מידי שנה למעלה מ-1 מיליארד בדיקות דם, בהודו מבוצעות כחצי מיליארד בדיקות בשנה, בסין מבוצעות כמעט כ-1 מיליארד בדיקות בשנה, באמריקה הלטינית, אפריקה, ברזיל ורוסיה מבוצעות ביחד כ-1 מיליארד בדיקות בשנה.

מרחביה אחזקות והשקעות (ת"א: מראח) היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות גם את חברת CDx (קליבלנד דיאגנוסטיקס. מוחזקת כ-8%), המפתחת שיטה לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה. בנוסף, מרחביה דיווחה לאחרונה על התקשרותה בהסכם לרכישת כ-6% בחברת RMDY Healthהפועלת באחד השווקים הצומחים בעולם הרפואה.


החברה מפתחת ומספקת פלטפורמת רפואה דיגיטלית, המאפשרת לארגונים בתחום הבריאות מעבר מהיר ויעיל ממתן שרותי רפואה מסורתיים ויקרים המבוססים על מפגש עם החולה, לרפואה דיגיטלית המאפשרת ניהול מרחוק והכוונה רציפה של מטופלים. באוקטובר 2018 הודיעה החברה על כניסתה לשוק הכאב הכרוני באמצעות השקעה ב-TRAINPAIN, חברת פורטפוליו של חממה בה שותפה קופ"ח מכבי. מרחביה תשקיע כ-600 אלף שקל על פני אבני דרך תמורת אחזקות של כ-6% בחברה הישראלית המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לטיפול בכאב כרוני – שוק המוערך ב-635 מיליארד דולר בארה"ב בשנה, ומתמקדת בשלב הראשוני בטיפול בחולי פיברומיאלגיה, הפוגעת ב-3%-6% מאוכלוסיית העולם.


עוד באוקטובר 2018 הודיעה מרחביה על כניסתה להשקעות בתחום המו"פ של קנאביס רפואי, ועל כוונתה לממש את יכולותיה בתחום בחינת השקעות במדעי החיים ובטכנולוגיה ומימוש מדיניות השקעה בתחום, וכן את קשריה הבינ"ל עם גופים מובילים גם בתחום הקנאביס הרפואי עם דגש על חברות מחקר ופיתוח. משרדי ההנהלה של מרחביה נמצאים ברמת גן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il