TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

החל מבצע הסברה של ההסתדרות במאות אתרי בנייה ברחבי הארץ


הסתדרות
במסגרת פעילות ההסתדרות להגברת הבטיחות באתרי בנייה, יגיעו נציגי הארגון מכל המרחבים בארץ, לכ-930 אתרי בנייה גדולים שבהם יש מנופים ומספר רב של עובדים *** הם ידברו עם העובדים על דרכים לשמירה על הבטיחות ויחלקו חומרי הסברה בעברית ובערבית

ההסתדרות למען עובדי הבניין: ההסתדרות החלה בימים אלה במבצע הסברה באתרי בנייה ברחבי הארץ, כחלק ממאבקה לשמירה על בטיחות עובדי הבניין. במסגרת המבצע, שיימשך מספר שבועות, נציגים מ-30 המרחבים של ההסתדרות הפרוסים בארץ, יגיעו לאתרי בנייה, ישוחחו עם העובדים ויחלקו להם חומרי הסברה בנושא שמירה על בטיחות בעבודה. חומרי ההסברה הם בשפות עברית וערבית.


המבצע ביוזמת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, מנכ"ל אגף ארגון ומרחבים רפי סדן ובשיתוף עם הסתדרות עובדי הבניין והעץ בראשות יצחק מויאל.


המבצע החל בימים אלה באתרי בנייה בתל אביב (צפויות ביקורות ביותר מ-70 אתרים בעיר), בטבריה וברחובות באזור המשולש הצפוני, ויימשך ביישובים בכל הארץ, על פי תכנית עבודה מסודרת של אגף ארגון ומרחבים. בכל צוות הסברה יהיו 2-3 עובדי הסתדרות, אשר יגיעו לאתרי בנייה בשעות שונות של היום, החל מהשעות המוקדמות של הבוקר, יחלקו חומרי הסברה לעובדי הבניין, וכן וסט זוהר. הצוותים צפויים לבקר בכ-930 אתרי בנייה בארץ, בעיקר באתרים גדולים שבהם יש מנופים ומספר רב של עובדים.


בחוברת ההסברה, שכאמור תחולק בשפות עברית וערבית, יש מידע על שמירה על בטיחות, לצד מידע על זכויות התעסוקה של העובדים - למשל, טבלת השכר שעל המעסיקים לשלם להם, הפרשות פנסיוניות, זכויות הבראה, דמי מחלה וחופשות, וכן חובת המעסיקים לספק להם תנאי עבודה כמו פינות אוכל מסודרות. בחוברת יש פרטי קשר למוקדים טלפונים של ההסתדרות, אליהם העובדים יכולים לפנות עם שאלות.


במקביל, בשבוע שעבר, הגיעו נציגי האגף להתאגדות עובדים, בשעות הבוקר המוקדמות, למעברי הגבול ביו"ש, וחילקו חומרי הסברה לעובדים בדרכם לאתרי הבנייה בישראל. פעילות זו תימשך גם בתקופה הקרובה.


יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אמר: "זעקנו ונמשיך לזעוק את זעקת העובדים והמנופאים, עד שתשתנה הסטטיסטיקה. אנחנו יודעים שמדובר במקצוע מסוכן, לצערנו. אבל לא יכול להיות שהסטטיסטיקה פה תהיה הרבה יותר גבוהה מהסטטיסטיקה הכלל-עולמית ובהשוואה למדינות ה-OECD. זה לא ייתכן. זה חלק מהתרבות, ואת זה צריך לשנות".


על המבצע הכלל-ארצי שהחל בימים אלה, אמר היו"ר בר-דוד: "אני מאמין גדול מאוד בהסברה, במודעות, גם של העובדים וגם של הציבור. מיפינו את כל מקומות הבנייה במדינת ישראל לפי אזורים גאוגרפיים, יש מרחבים של ההסתדרות בכל מקום, ונציגי ההסתדרות נכנסים לאתרי בנייה, מדברים עם העובדים על בטיחות, מחלקים דף עם הוראות בטיחות ומסבירים להם שההסתדרות עומדת מאחוריהם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il