TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פריורטק מדווחת על השלמת עסקת כרומה אשר רכשה


רפי עמית יור פריורטק
20% אחזקה בקמטק במחיר של 9.5 דולר למנייה

19 ביוני, 2019 – חברת קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי השלימה את עסקת ההשקעה של כרומה Chroma Ate Inc. (TAIEX: 2360), ספקית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה בדיוק גבוה, אשר רכשה כ-20.5% ממניותיה של קמטק במזומן.


במסגרת העסקה, רכשה כרומה מפריורטק 6,117,440 מניות קמטק בעבור 58.1 מיליון דולר וקמטק הנפיקה 1,700,000 מניות חדשות תמורת 16.2 מיליון דולר. סך המזומן הכולל שהתקבל בקמטק ופריורטק הסתכם ל-74.3 מיליון דולר, והינו מחושב על בסיס מחיר של 9.5 דולר למניית קמטק, אשר משקף פרמיה של 29% על מחיר הסגירה של מניית קמטק ב-8 בפברואר 2019. לאחר סגירת העסקה, מחזיקה כרומה כ-20%, בעוד פריורטק מחזיקה כ-24% מההון המונפק של קמטק.


העסקה מחזקת משמעותית את הבסיס הפיננסי של פריורטק ומבטיחה איתנות פיננסית ללא צורך בגיוס הון או חוב בתקופה הקרובה.


בנוסף להשקעה, כרומה וקמטק נכנסו להסכם במסגרתו קמטק תאפשר לכרומה שימוש בטכנולוגיית הבדיקה התלת-ממדית שלה, תמורת תמלוגים ליישומים שאינם בתחומי המוליכים למחצה. כמו כן כרומה וקמטק הסכימו לשתף פעולה בפרויקטים פוטנציאליים בשוק המוליכים למחצה בהתבסס על הסינרגיות בין טכנולוגיות הבדיקה והמטרולוגיה שלהן.


רפי עמית, יו"ר פריורטק, אמר: "אנו שמחים על השלמת עסקת כרומה אשר הינה בעלת חשיבות משמעותית בעבור קמטק. כרומה הינה שחקנית מובילה בטאיוון ובאסיה ועסקה זו תאפשר לקמטק לחזק את נוכחותה באסיה. "

אודות קמטק
קמטק היא יצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה וספקית של פתרונות תוכנה לשווקים מובילים בתעשיית השבבים, ביניהם שוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, CMOS Image Sensors, MEMS, RF ושווקים נוספים.


קמטק מספקת פתרונות ייעודיים ונתונים קריטיים לשיפור התפוקה (yield), המאפשרים ללקוחות לשפר ולהוזיל את תהליכי הייצור שלהם.


עם פריסה עולמית של שמונה משרדים, קמטק מעניקה ללקוחותיה שירות מעולה, שעונה על דרישותיהם הייחודיות.
למידע נוסף www.camtek.com

אודות כרומה
כרומה Ate Inc. (TAIEX: 2360) נוסדה בנובמבר 1984. כרומה היא מובילה עולמית בייצור מערכות בדיקה בדיוק גבוה, מכשירי מדידה, מערכות מדידה אוטומטיות, בדיקות חכמות בשלב הייצור בתחום המוליכים למחצה ופתרונות בדיקה ו-turnkey אוטומטיים.


כרומה פועלת בתעשיות רכיבי אנרגיה אלקטרוניים בשווקי הרכב החשמלי ותעשיות טכנולוגיה נקייה, אספקת בדיקה ברמת מערכת (STL) למעבדים גרפיים, בינה מלאכותית, מעגלים חשמליים ברכבים, וסנסורים תלת-ממדים.


מטה כרומה ממוקם בטאיוואן בפארק הטכנולוגי Hwa-Ya ולה משרדי שירות והנדסה ברחבי העולם, כולל בסין, אירופה, טאיוואן וארה"ב.
למידע נוסף בבקשה בקרו באתר החברה www.chromaate.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il