TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל התמזגה עם קינג טורס


ג'יל פרץ מנכל אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל
פותחת מחלקת נסיעות לאח"מים

חברת אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל מיזגה את פעילותה עם סוכנות הנסיעות קינג טורס (King tours) שבבעלות ירון קינן, המתמחה בנסיעות עסקיות.


במסגרת המיזוג הקימה החברה מחלקת נסיעות אקסקלוסיבית המיועדת לאח"מים. עפ"י הערכות החברה תגלגל בשנת הפעילות הראשונה כ 100 מיליון ₪ והיא תיתן מענה לאנשי עסקים בכירים בנסיעותיהם העסקיות והפרטיות בארץ ובעולם


אמריקן אקספרס . גלובל ביזנס טרוול ישראל רכשה לאחרונה את הזיכיון של אמריקן אקספרס בקפריסין, במטרה לייצר פתרון לבסיס הלקוחות הבינלאומיים של החברה באירופה, והתמקדה בישראל בהגדלת פורטפוליו הלקוחות המקומי והגלובלי, יישום תקני אבטחה בינלאומיים והשקעה משמעותית בטכנולוגיה.
ירון לוי, יו״ר אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל : " השינויים לאורך התקופה האחרונה, הביאו אותי להבנה כי השיוך לארגון גלובלי גדול הינו מחויב המציאות ומצאתי באמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול את כל היכולות שתאפשרנה לנו להתפתח לכיוונים נוספים וחדשים . ללא ספק הגורם האנושי והתרבות הארגונית תואמות לחלוטין את דרכי לאורך כל השנים."


עוד הוסיף: "אנחנו עובדים קשה מאד כדי להצדיק את העובדה שאנחנו Travel Managment Company ולא משרד נסיעות. כדי להעניק שירות שקוף, אחיד ואיכותי ליותר מ- 1,000 לקוחות עסקיים יש צורך במערכת אנושית וטכנולוגית שמנוהלת הרבה מעבר למקובל בסטנדרט המקומי".


במסגרת הזיכיון של אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל , החברה נדרשה ליישם סטנדרטים ורגולציה בינלאומיים גם בתחום אבטחת מידע שישדרגו בצורה ניכרת את היכולות של החברה בישראל.
עוד הוסיף לוי: "״אני לא חושב שיש עוד חברת תיירות בישראל שעוברת כל שנה בדיקת ציות ( Compliance) בינלאומי של Ernest & Young ומחזיקה צוות טכנולוגי ייעודי להטמעת לקוחות גלובליים ומקומיים .


ג׳יל פרץ, מנכ״ל אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל אמר על הרכישה: "מבחינתי החיבור עם קינג טורס הוא מהלך טבעי. התרבות הארגונית, הערכים של עובדי החברה, איכות הלקוחות ובעיקר דמותו של ירון קינן והמוניטין שלו, הן הסיבות למיזוג . אין לי ספק, שהחברה תהפוך לאחד הארגונים המובילים בענף. אני יודע שלירון קינן היו הרבה אפשרויות ולכן, ברמה האישית אני מאוד שמח וגאה שירון החליט להצטרף לקבוצה שלנו."


פרץ הוסיף וסיפר על פעילות אמריקן אקספרס בישראל: "אנחנו ערוכים יותר מתמיד לקלוט שותפים עסקיים שמתאימים ל DNA שלנו. לא נאסוף מחזורי מכירות ולא מעוניינים במכרטסים. נבחר את שותפינו בקפידה רבה והם יוכלו ליהנות מהיתרונות שבנינו ופיתחנו בשנים האחרונות."

חברת אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל מטפלת בנסיעותיהם של כ- 1000 לקוחות עסקיים גלובליים ומקומיים כשהיקף המכירות השנתי שלה עומד על קרוב למיליארד ₪. החברה מנהלת את תיקי הנסיעות לחו"ל ועורכת כנסים ואירועים בארץ ובחו"ל ללקוחותיה תוך שקיפות מליאה, אמינות ורגולצייה.
חברת אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל היא חברת הנסיעות היחידה בישראל שמתנהלת עפ"י תקנים של חברה ציבורית והחברה היחידה בישראל עם פתרונות לתקני אבטחה ופרטיות בסטנדרטים בינלאומיים- תיירות המתממשקת עם טכנולוגיה.


החברה נותנת שירות ברמה בינלאומית ומובילה במספר הפירמות הגלובליות המיוצגות בישראל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il