TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם קיבוצי ראשון בחברת "השתתפויות בנכסים"


הסתדרות
הסתדרות המעו"ף, חברת "השתתפויות בנכסים" שמנהלת, בין היתר, את נכסי הסוכנות היהודית, וועד העובדים, חתמו על הסכם קיבוצי ראשון *** בין סעיפיו: תוספת שכר של 10% אשר תשולם הדרגתית בשנות ההסכם, מענק חתימה עד לסכום של 9,000 שקל לעובד והגדלת ההפרשות לפנסיה

ההסתדרות, חברת "השתתפויות בנכסים" וועד עובדי החברה, חתמו אמש (ג'), בלשכת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, על הסכם קיבוצי ראשון. תוקף ההסכם מ-1.7.2019 ועד סוף שנת 2023. ההסכם משפר את תנאי השכר והרווחה של העובדים ומשפר תהליכים ארגוניים.


חברת "השתתפויות בנכסים" הינה חברה פרטית המתמחה בניהול נדל"ן עסקי. בין היתר, היא מנהלת את הנכסים של הסוכנות היהודית והמוסדות הלאומיים.


במעמד חתימת ההסכם נכחו: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, מנכ"ל הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל, מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט היו"ר אופיר אלקלעי, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל, ראש חטיבת מוסדות לאומיים וחברות ממשלתיות בהסתדרות המעו"ף אסף אדר, מרכז אגף תעשייה ומלונאות במרחב ירושלים דוד מור-יוסף, יו"ר ועד עובדי "השתתפויות בנכסים" אורן כתריאל, יו"ר ועד עובדי הסוכנות היהודית חנן מור וסגנו, עזרא ציון, סגן יו"ר דירקטוריון החברה משה קלצ'ין, וכן המנכ"לית הנכנסת של "השתתפויות בנכסים" רוחמה אברהם.


בין עיקרי ההסכם: מתן קביעות לעובדים עם ותק של 24 חודשים ומעלה; 10% תוספת שכר, אשר תשולם בצורה מדורגת במהלך שנות ההסכם; מתן מענק חתימה בצורה מדורגת, בהתאם לוותק, עד לסכום של 9,000 שקל לעובד; הליך איוש משרות ייעשה בשיתוף פעולה עם הוועד, כאשר המשרה תוצע קודם לעובדים הקיימים, והגדלת ההפרשות לפנסיה, מעבר לקיים.


עוד בין סעיפי ההסכם: יום מחלה שייחשב מהיום הראשון; דמי הבראה ע"פ תעריף המגזר הציבורי; חופשה שנתית עד 25 ימים (בהתאם לוותק); שעת הורות למשך 12 חודשים מיום הלידה; תקציב הרווחה לעובדים יהיה בגובה של 120 אלף שקל בשנה; וכן יינתן נופש שנתי על חשבון המעסיק, של לפחות שני לילות בבית מלון.


יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "אני מברך את הצדדים השותפים למשא ומתן על הסכם זה, הסכם ראשון בחברה, אשר ישפר משמעותית את תנאי ההעסקה של העובדים. יותר ויותר חברות וגופים עסקיים, מבינים שהתאגדות עובדים וחתימה על הסכם קיבוצי, הם מהלכים שבסופו של דבר תורמים לכל הצדדים. אם העובדים מתוגמלים באופן מכבד וראוי, הם מרוצים יותר ובסופו של דבר מביאים להצלחות גדולות יותר. יישר כוח ובהצלחה ביישום ההסכם".


יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, אמר: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ולכל העוסקים במלאכה בהסתדרות ובסוכנות היהודית, על שיתוף הפעולה להבאת ההסכם בחברה "השתתפויות בנכסים" של הסוכנות היהודית, שתסייע לצמיחה של החברה".


יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל, אמר: "מדובר בהסכם מצוין אשר ישפר את תנאי העובדים בהיבטים שונים ומגוונים, החל מהעלאות שכר, דרך תגמולים עבור ותק, ועד שיפור בתנאי הרווחה והפנאי. כל שנותר הוא להודות לכל השותפים לדרך, שבמידה מסוימת מתחילה היום מחדש, עם יישום ההסכם. אנו נעקוב אחר יישום ההסכם וכמובן נסייע בכל דבר, לשיתוף פעולה פורה ומוצלח".


יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, אמר: "ההסכם חשוב לכולנו, על מנת שהחברה תצליח. אני מברך על ההסכם. תודה לכל מי שנטלו חלק במו"מ".


יו"ר ועד עובדי "השתתפויות בנכסים", אורן כתריאל, אמר: "אני מברך על חתימת הסכם קיבוצי ראשוני ופורץ דרך בחברה. ההסכם נולד בעמל רב, לאחר ניהול מו"מ מתמשך, וכעת העובדים יוכלו ליהנות מפירותיו. אני מאמין שההנהלה וועד העובדים ידעו לעבוד בשיתוף פעולה, על מנת לשמור על ההון האנושי בחברה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il