TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שת"פ בין NVIDIA לקבוצת VOLVO לפיתוח פלטפורמת AI מתקדמת למשאיות אוטונומיות


NVIDIA
שיתוף הפעולה של NVIDIA עם קבוצת וולבו, היצרנית השנייה בגודלה בעולם של כלי רכב מסחריים, יביא את מהפיכת הנהיגה האוטונומית לעולם התחבורה

ענקית הבינה המלאכותית והמעבדים הגראפיים NVIDIA מודיעה היום (ג') כי קבוצת וולבו בחרה בה וחתמה על הסכם שיתוף פעולה לפיתוח מערכת קבלת ההחלטות לכלי רכב מסחריים אוטונומיים, באמצעות שימוש בפלטפורמת הבינה המלאכותית מקצה לקצה DRIVE NVIDIA, המיועדת לאימון, סימולציה ומחשוב ברכב, אשר תאפשר נהיגה אוטונומית מלאה ובטוחה של כלי רכב מסחריים בכבישים ציבוריים ובכבישים מהירים.


שיתוף הפעולה של NVIDIA עם קבוצת וולבו, היצרנית השנייה בגודלה בעולם של כלי רכב מסחריים, יביא את מהפיכת הנהיגה האוטונומית לעולם התחבורה. השימוש ב-AI בתעשיית הרכב ישנה את האופן בו אנשים וסחורות מונעים ברחבי העולם. השת"פ בין שתי החברות מיועד לשנות את האופן בו יפעלו התחבורה הציבורית, ציי משאיות מסחריות, ציי משאיות לאיסוף ומחזור אשפה, כלי רכב הפועלים בתעשיית הספנות והובלת המכולות, בענף הנדל"ן, הכרייה, הייעור ועוד. על ידי החדרת הבינה המלאכותית לתעשיות אלה, יכולות קבוצת VOLVO ו-NVIDIA ליצור כלי רכב חדשים מדהימים ולאפשר שירותים פרודוקטיביים הרבה יותר מאלה שקיימים כיום.


צוותי המהנדסים של שתי החברות שיעבדו מגוטנברג שבשבדיה ומהסיליקון וואלי בארה"ב, ייבנו יחד באמצעות פלטפורמת הבינה המלאכותית לכלי רכב של NVIDIA, DRIVE AGX Pegasus, תוך שימוש בתוכנת הסטאק המלאה DRIVE AV, עבור עיבוד של מידע המגיע מחיישן שפועל 360 מעלות ומאפשר תפיסה מרחבית, לוקליזציה על גבי מפות ותכנון נתיבים. הצוותים גם יבדקו ויאמתו את המערכות האלה באמצעות פלטפורמת הסימולציות של NVIDIA - DRIVE-in-the -loop.


"הלקוחות שלנו דורשים מאיתנו את זה עכשיו", אמר מנכ"ל קבוצת וולבו, מרטין לונדסטדט. "שותפות היא המנהיגות החדשה, ויחסים ארוכי טווח עם NVIDIA נחתמו היום".


"כל מה שזז בעולם יהיה מופעל באוטומציה או אוטומציה חלקית, ולכן הטכנולוגיה הזו היא בסיסית ויסודית", אמר מייסד ומנכ"ל NVIDIA ג'נסן הואנג. "יחד, אנחנו הולכים לשנות את העתיד."


המעבר לקניות אונליין מגביר את הלחצים על מערכת התחבורה העולמית. כבר היום, יותר מ -35 מיליון חבילות ברחבי העולם מועברות מדי יום, כאשר נתון זה גדל ב-28% אחוזים בשנה. עד 2040, שירותי האספקה ​​יצטרכו לנסוע עוד 78 מיליארד קילומטרים מדי שנה ברחבי העולם כדי להתמודד עם העברות של הסחורה הזמינה באינטרנט, כך על פי חברת הייעוץ KPMG..


משאיות אוטונומיות מגיעות בדיוק בזמן כדי לענות על דרישה זו. הן יכולות לפעול 24 שעות ביממה, לשפר את זמני האספקה, ועם ההתייעלות ניתן להפחית את עלויות הלוגיסטיקה בארה"ב ב -45% בשנה בהיקפים של בין 85 ל -125 מיליארד דולר, לפי מומחים מקינזי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il