TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Ironscales מגייסת 15 מיליון דולר כדי לעצור התקפות פישינג באמצעות AI


Ironscales
בעלי המניות ב- Ironscales הם : RDC (המשותפת לאלרון ורפאל) וקרן K1 האמריקאית

חברת הסייבר Ironscales, החלוצה בתחום גילוי ומניעת מתקפות פישינג באופן אוטומטי, הודיעה על סבב גיוס B של 15 מיליון דולר בהובלת קרן K1 האמריקאית. עם השלמת הסבב הנוכחי יעמוד סך גיוסי החברה ממשקיעיה RDC (המשותפת לאלרון ורפאל) ומ-k1 על למעלה מ -25 מיליון דולר. אייל בנישתי מייסד החברה ומנכ"לה, מייעד את הכסף להרחבת הפעילות בארה"ב במקביל להמשך השקעה במו"פ על מנת להמשיך ולהוביל את התחום.


לאחר שחוותה צמיחה תלת ספרתית בשנה החולפת, הכוללת גידול של פי 10 בהכנסות מארה"ב בלבד, החברה זוכה כיום לאמונם של כ 1000 לקוחות המגיעים מהמגזרים הפיננסיים, בריאות, קמעונאות, חינוך ועוד. החברה ממנפת רשת ענפה של כ 50 שותפים ומפיצים מסוגים שונים על פני שלוש יבשות. מטה החברה ממוקם באטלנטה ארה"ב בעוד מרכז הפיתוח ממוקם בתל אביב. החברה מעסיקה עובדים גם באירופה ולרוחב ארה"ב ומתכננת להכפיל את מצבת כח האדם שלה בחודשים הקרובים.


"מתקפת פישינג נחשבת לאחת מטכניקות התקיפות הוותיקות והמוכרות ביותר, יחד עם זאת היא עודנה בעיה מורכבת ונפוצה מאוד כך שכיום ההתמודדות עמה דורשת טכנולוגיה חדשנית הכוללת שילוב אינטליגנציה של בינה מלאכותית ואנושית" אמר בנישתי, מנכ"ל החברה.


"בעלי המניות, ממשיכים לעמוד מאחורי החזון שלנו למודרניזציה של אבטחת הדוא"ל, ואנו מודים להם על הסיוע העמוק והמתמשך שלהם, בעוד Ironscales ממשיכה לבנות את הפעילות שלה בארה"ב”. חסן אסקארי, שותף מנהל ב K1 הוסיף "אייל והצוות שלו, השיגו מיומה הראשון של החברה ביצועים יוצאי דופן, ואנחנו נרגשים להמשיך ולתמוך באיירונסקיילס ובמומנטום המרשים שהיא צברה בשנים האחרונות".


שוק אבטחת הדוא"ל הגלובאלי צפוי לעבור את ה 18 מיליארד דולר בשנת 2023 ככל שארגונים מכל הסוגים והגדלים ממשיכים להתמודד עם האיום הנובע מהודעות אלקטרוניות זדוניות שונות. הן המגמה הגלובאלית לעבור לדוא"ל מבוסס ענן והן טכניקות פישינג חדישות מביאות לכך שרבים מפתרונות ההגנה המסורתיים יותר בתחום הגנת הדוא"ל אינם מצליחים לזהות ולהתמודד עם מתקפות אלו.


Ironscales ,בוגרת תוכנית ההאצה EISP של עמותת בוגרי 8200, פועלת בגישה ייחודית וחדשנית המושתתת על פתרון היברידי המשלב אינטליגנציה אנושית ומנגנוני למידה מכונה machine learning )). הפלטפורמה של Ironscales מתממשקת עם Office 365, Exchange ו- G Suite, ומוקדם יותר השנה שחררה החברה את גרסת המובייל הראשונה למניעת פישינג למערכות אנדרואיד ו- IOS. בשנת 2018 זכתה החברה בתואר מטעם פרוסט וסאליבן על חדשנותה בתחום אבטחת דוא"ל מבוסס אינטליגנציה מלאכותית וכן בתואר פתרון אבטחת הדוא"ל הארגוני הטוב ביותר מטעם תחרות Cybersecurity Breakthrough awards.


חברה מגוון פתרונות הפועלים באופן משולב אך ניתנים לצריכה גם באופן פרטני. בין הפתרונות הללו מערכת לאימון ותרגול אנשי הארגון לזהות מתקפות פישינג באופן יעיל, פתרון לשיתוף מידע על מתקפות פישינג, פתרונות חקירה ועוד.


"תחום הגנת הדוא"ל בכלל והמלחמה במתקפות פישינג בפרט, הנו תחום ותיק אשר ניתן היה לצפות כי יגיע כבר ליציבות. אולם, ההתפתחות המואצת של הטכנולוגיה, בשילוב מוטיבציה מתמשכת של גורמים זדוניים מגוונים להמשיך ולחלוב את טכניקת התקיפה מניבת הפירות הזאת, מייצרת מצב הפוך. בשנה החולפת היו מספר מיזוגים ורכישות בתחום המראות כי התיאבון לפתרונות חדשניים לא דעך ואנו מאמינים בלב שלם כי ל Ironscales יש את הפתרון השלם והאיכותי ביותר בשוק כיום" מסר זוהר רוזנברג, סמנכ"ל השקעות הסייבר באלרון ודירקטור ב-RDC.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il