TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינטרקיור


אינטרקיור
מזכר הבנות מחייב לשת"פ עם חברה באיחוד האירופי לגידול ייצור והפצה של מוצרי קנאביס והתקשרות בהסכם עם תאגיד גרמני להפצת מוצרי קנאביס רפואי
שת"פ עם חברה באיחוד האירופאי:

· התקשרות במזכר הבנות מחייב עם חברה המאוגדת במדינה באיחוד אירופאי בה קיימת הסדרה של ייצור, שיווק והפצה של מוצרי קנאביס רפואי תחת תקן, EU-GMP לצורך יצירת שיתוף פעולה למטרות גידול, ייצור, והפצה של מוצרי קנאביס רפואי במדינת השותף ובמדינות אחרות באיחוד האירופאי.

· המוצרים ייצרו במתקן בבעלותו של השותף על בסיס הידע והניסיון הנרחב של קנדוק. מזכר ההבנות קובע כי בכפוף לקבלת מלוא הרישיונות הנדרשים לייצור והפצת המוצרים על ידי השותף, ועם קציר מוצלח ראשון של המוצרים, כפי שיאושר על ידי קנדוק, יפעלו הצדדים להקמת חברה משותפת שתוחזק בחלקים שווים על ידי הצדדים.

· בכפוף להתקיימות התנאים לעיל והקמת החברה המשותפת, ייצורו ויופצו המוצרים תחת החברה המשותפת בהתאם לתנאים והוראות שיקבעו בהסכם מחייב בין הצדדים, ככל שייחתם.

· בהתאם להוראות מזכר ההבנות, השותף יפעל להגדלת כושר הייצור המקסימלי של המתקן בשיעור מוגבר של 50% על פני כושר הייצור הנוכחי, וזאת לצורך שיתוף הפעולה במסגרת מזכר ההבנות.

· קנדוק תהא מחויבת לרכישת המוצרים אשר ייצרו על ידי היצרן לטובתה במתקן.

· הצדדים סיכמו על התקשרות בהסכמים מפורטים בתוך 45 ימים ממועד חתימת מזכר ההבנות. בנוסף יצוין כי השותף הגיש בקשה לקבלת רישיון לתקן GMP במדינה נוספת באיחוד האירופאי, כאשר בהתאם להוראות מזכר הבנות, בכפוף לקבלת רישיונות אלו ועם קציר מוצלח ראשון על ידי השותף במתקן גידול במדינה הנוספת, כפי שיאושר על ידי קנדוק, יפעלו הצדדים להקמת חברה משותפת שתוחזק בחלקים שווים על ידי הצדדים לצורך ייצור הפצה ושיווק של מוצרי קנדוק באיחוד האירופאי.

התקשרות בהסכם עם תאגיד גרמני להפצת מוצרי קנאביס רפואי:

· התקשרות בהסכם הפצה עם תאגיד גרמני להפצת מוצרי הקנאביס רפואי של קנדוק לחולים, מרפאות, בתי חולים, חברות מסחריות, מוסדות מחקר ופיתוח וגורמים ממשלתיים בעלי רישיון לשימוש והחזקת קנאביס רפואי ברחבי גרמניה.

· הסכם ההפצה יהא בתוקף למשך תקופה של 3 שנים במהלך תקופת ההסכם, המפיץ התחייב לרכישת כמות מוצרים מינימלית רבעונית בהתאם לתחזית שנתית חזויה והפצת מוצרים אלו, בהתאם לדרישות התקן האירופאי EU-GMP באזור הפעילות תחת המותג של קנדוק. הסכם ההפצה קובע כמות רכישה מינימלית של כ-7 טון במהלך השנים 2019 ו-2020 כאשר לאחר תקופה זאת, תקבע כמות רכישה מינימלית עדכנית בהתאם לתחזית שנתית שתאושר על ידי המפיץ וקנדוק.

· יצוין כי המפיץ התחייב לרכישה של כמות מינימלית רבעונית ראשונה עוד במהלך 2019 אותה התחייבה קנדוק לספק.

· יובהר כי התחייבות הדדית זאת כפופה לקבלת כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים בישראל ובאזור הפעילות, לרבות אישור ייצוא וייבוא של קנאביס רפואי. יצוין כי להערכת קנדוק, ניתן יהיה לספק את כמות הרכישה המינימלית, במלואה או בחלקה מהמדינה האירופאית הנוספת בה התקשרה קנדוק במזכר הבנות לפעילות ייצור קנאביס רפואי ו/או התקשרויות נוספות ליצירת פעילות ייצור קנאביס רפואי נוספות בעתיד, ככל שיהיו התקשרויות כאלו בעתיד, זאת בכפוף לתחילת ייצור קנאביס רפואי במדינה האירופאית הנוספת זו וכן לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים לכך.

· הסכם ההפצה מהווה אבן דרך מרכזית במימוש אסטרטגיית קנדוק להקמת מערך הפצה גלובלי באזורי פעילות בעלי רגולציה המאפשרת שימוש בקנאביס רפואי. בהתאם להוראות הסכם הפצה, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים בישראל ובמדינה האירופאית הנוספת בה לקנדוק פעילות ייצור ובאזור הפעילות, צופה החברה כי קנדוק תוכל להפיץ את המוצרים באזור הפעילות כבר בשנת 2019.

קישורים לדיווחים המיידים:

https://maya.tase.co.il/reports/details/1235014

https://maya.tase.co.il/reports/details/1235016


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il