TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הפיקוח על הבנקים מודיע על סבב נוסף של פעילות ארצית, בנושא "העצמה בנקאית דיגיטלית" לאזרחים הוותיקים


בנק ישראל
פעילות זו הנה יוזמה של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, שמתקיימת בשיתוף איגוד המנכ"לים של הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות בישראל, ובאמצעות המערכת הבנקאית ואיגוד הבנקים
כחלק מתפיסת הפיקוח על הבנקים, לפיה מהלך ליווי האזרחים הוותיקים בהסתגלות לבנקאות הדיגיטלית הינו מהלך מתמשך, משיק הפיקוח סבב נוסף של הפעילות, במטרה לאפשר לאזרחים ותיקים נוספים, שלא השתתפו בהדרכות בשנת 2018, להשתתף בתכנית וליהנות מכלים לשיפור מיומנויות השימוש בשירותים הבנקאיים הדיגיטליים.

בין התאריכים 23.6.19-4.7.19 יתקיימו בעשרות רשויות מקומיות ומועצות אזוריות ברחבי הארץ, הרצאות בנושא "העצמה בנקאית דיגיטלית" לאזרחים הוותיקים. לאחר מכן, במהלך החודשים יולי-אוקטובר 2019, האזרחים הוותיקים יוזמנו להדרכות פרטניות בסניפי הבנקים, לצורך התנסות בשירותים הבנקאיים הדיגיטליים הקיימים בבנק בו מתנהל חשבונם.

פעילות זו הנה יוזמה של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, שמתקיימת בשיתוף איגוד המנכ"לים של הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות בישראל, ובאמצעות המערכת הבנקאית ואיגוד הבנקים.

המפקחת על הבנקים, ד"ר חדוה בר: "אנו רואים חשיבות רבה בליווי האזרחים הוותיקים בתהליך ההסתגלות לבנקאות הדיגיטלית, ולכן ממשיכים במהלך הארצי והנרחב המלווה באופן אישי את האזרחים הוותיקים בהיכרות עם שירותים בנקאיים דיגיטליים בסיסיים.

אני מזמינה את האזרחים הוותיקים שטרם השתתפו בהרצאות ובהדרכות האישיות לעשות זאת.

כמו כן, אני מודה לאיגוד המנכ"לים של הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות בישראל על שיתוף הפעולה, ומברכת את המערכת הבנקאית ואיגוד הבנקים על הירתמותם המלאה להוצאת התכנית אל הפועל".

הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל מוביל מדי שנה פעילויות שונות להגברת המודעות הפיננסית של אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית, בין היתר לצורך צמצום פערי מידע, שיפור רווחה כלכלית, הגברת מודעות הציבור לזכויותיו והגנה על הלקוח הבנקאי.

במטרה ללוות את האזרחים הוותיקים בהסתגלות לבנקאות הדיגיטלית ועל מנת להקנות להם כלים לשיפור מיומנויות השימוש בשירותים אלה, התקיים בשנת 2018 הסבב הראשון של פעילות "העצמה בנקאית דיגיטלית לאזרחים ותיקים" שכלל הרצאות גנריות ברחבי הארץ, במסגרת מיזם "שלישי בשלייקס" של המשרד לשוויון חברתי, ולאחר מכן הדרכות אישיות בסניפי הבנקים בנושא השירותים הבנקאיים הדיגיטליים הקיימים בבנק בו מתנהל חשבונם.

כחלק מתפיסת הפיקוח על הבנקים, לפיה מהלך ליווי האזרחים הוותיקים בהסתגלות לבנקאות הדיגיטלית הינו מהלך מתמשך, משיק הפיקוח סבב נוסף של הפעילות, במטרה לאפשר לאזרחים ותיקים נוספים, שלא השתתפו בהדרכות בשנת 2018, להשתתף בהרצאות ובהתנסות האישית ולעשות צעד נוסף, הכולל ליווי אישי, בהסתגלות לבנקאות הדיגיטלית.

גם אזרחים ותיקים המעוניינים להעמיק את ידיעותיהם והתנסותם בשירותים הבנקאיים הדיגיטליים, ולהשתתף בסבב הנוכחי, מוזמנים לעשות כן.

הפעילות תתבצע במתווה הבא:

חלק ראשון- בין התאריכים 23.6.19-4.7.19 תתקיים הרצאה גנרית בנושא "העצמה בנקאית דיגיטלית", בעשרות רשויות מקומיות ומועצות אזוריות ברחבי הארץ, שתעסוק במידע נרחב על הבנקאות הדיגיטלית, יתרונותיה ואופן השימוש בה.

חלק שני- במטרה ללוות את האזרחים הוותיקים באופן אישי ומובנה בהיכרות עם שירותים בנקאיים דיגיטליים בסיסיים, יתקיימו בחודשים יולי- אוקטובר הדרכות אישיות בסניפי הבנקים שיעסקו בנושא השירותים הבנקאיים הדיגיטליים הקיימים בבנק בו מתנהל חשבונם, לרבות התנסות מעשית.

בהדרכות הפרטניות יועברו, בין היתר, הנושאים הבאים:

היכרות עם אתר האינטרנט של הבנק
למידה על שימוש באפליקציה של הבנק
מעקב אחר התנועות בחשבון באופן דיגיטלי
ביצוע פעולות בנקאיות במכשירים האוטומטיים: הפקדת מזומן, הפקדת שיקים ועוד.

יובהר, כי ההרשמה להדרכות האישיות בסניפי הבנקים פתוחה לכלל האזרחים הוותיקים, גם לאלו שלא השתתפו בחלק הראשון, כלומר בהרצאות שיתקיימו ברשויות המקומיות והמועצות האזוריות.

פרטים נוספים על פעילות "העצמה בנקאית דיגיטלית", לרבות שעות ההרצאות, מיקומם ואופן הרישום לפעילות, ניתן למצוא בקישור הבא: https://digitalbanking.co.il או באמצעות המוקד הטלפוני שמספרו 03-6178371, או באמצעות חיפוש באינטרנט "בנקאות דיגיטלית לאזרחים ותיקים".​

​​


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il