TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אימות הזהויות הכל באחד של מליסה יובלט ב-FinTech Junction 2019


מליסה
הפתרון נלחם בהונאות ומאפשר ציות ללא השפעה על חוויית המשתמש

Melissa, ספקית מובילה של פתרונות גלובליים של איכות נתוני אנשי קשר ואימות זהויות (IDV), תדגים את פתרון ה-IDV וההעשרה בענן הכל באחד שלה ב-FinTech Junction 2019. כשהיא פועלת יחד עם פלטפורמות תוכנת בנקאות ותשלומים קיימות, טכנולוגיית ה-IDV של מליסה מאמתת זהות באופן חלק באמצעות ערכת נתונים גלובלית עם מיליארדי רשומות. הפתרון מאפשר את הנתונים בזמן אמת שנחוצים כדי למטב ציות, ותומך בכל הקשת הרחבה של רגולציה בנקאית ותקני נתונים שחוקקו כדי להילחם בהונאות.


מליסה משחררת את הערך של נתוני לקוחות מדויקים עבור ארגונים גלובליים בכללם בנק אוף אמריקה, Creditsafe, MetaBank, Tranzfar, BAE Systems, GSK, car2go, מיקרוסופט, NHS ומשרד החוץ וחבר העמים. באמצעות איכות ואימות נתונים שמובנים בפעילות של הארגון, החברות מקבלות יעילות חדשה, מפחיתות עלויות ונשמרות מפני הונאות בכל הפעולות הפיננסיות. שילוב בזמן אמת עם פלטפורמות בנקאיות גם מאפשר למוסדות פיננסיים לעמוד בציפיות הגבוהות של הלקוחות לנוחות, מהירות ופשטות בפעילות כגון הצטרפות, שירות לקוחות, תשלומים, העברות כספים בינ"ל ומט"ח.


פתרון ה-IDV של מליסה כולל:
זרימות עבודה גמישות ואוטומטיות של בדיקת אשראי ומניעת הונאות.
זיהוי ישויות וציות שתומכים בהכר את הלקוח שלך (KYC), מניעת הלבנת כספים (AML), אנשי ציבור (PEP), המשרד לפיקוח על נכסים זרים (OFAC) וחוק הסודיות הבנקאית (BSA).
מתן ציונים וטרגוט לקוחות עם תוספות של נתונים דמוגרפיים ופירמוגרפיים מפורטים.
הגנה מפני הגרעת נתונים עם 2.1 מיליארד רשומות נקיות ומאומתות, ושיפור נתוני לקוחות עם שמות, כתובות, מספרי טלפון וכתובות מייל חסרים.


למבקרים בביתן תהיה גם גישה להזדמנויות מוסיפות ערך, עם הוכחת רעיון ותמיכה טכנית לא מוגבלת חינם למי שירכוש במקום. תלחצו כאן כדי לאשר תדרוך במקום או בקרו בביתן בשעות התערוכה הרגילות, 26-27 ביוני במרכז הכנסים אבניו בתל אביב יפו. כדי להתקשר עם צוות הבינה הגלובלי של מליסה מחוץ ל-FinTech Junction, בקרו באתר www.melissa.com או התקשרו 1-800-MELISSA.


אודות מליסה
מליסה מספקת פתרונות טכנולוגיים גמישים בזמן אמת לאימות זהויות וזיהוי ישויות בתחום של כרטיס לא הוצג. מאז 1985, יותר מ-10,000 לקוחות בעולם כולל בנקים, חברות אשראי, נותני משכנתאות וספקי תשלומים מסתמכים על מליסה כדי לאמת את הזהות של אדם ולהחזיק נכסי נתונים נקיים, עדכניים ומועשרים כדי להעניק חוויית לקוח מצוינת תוך מזעור סיכונים והונאות. למידע נוסף או התנסות חינם במוצרים, בקרו בבקשה באתר www.Melissa.com או התקשרו 1-800-MELISSA (6354772).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il