TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בחירות חוזרות ומחירי הנדל"ן ממשיכים לעלות


ניר שמול מנכל חברת שניר
ניר שמול, מנכ"ל שניר בית לשיווק נדל"ן, החברה לפיתוח והתחדשות עירונית מנתח את המצב בעקבות פיזור הכנסת והקדמת הבחירות
ניר שמול מנכ"ל שניר בית לשיווק נדל"ן, החברה לפיתוח והתחדשות עירונית: "שוק הנדל"ן המקומי יספוג עליית מחירים דרמטית, כתוצאה מהחלטת הכנסת לפזר את עצמה רגע אחרי הבחירות, כשהיא מותירה ממשלה לא מתפקדת. ההמלצה העיקרית כרגע היא לרכוש דירה רגע לפני העלאה משמעותית במחירי הנדל"ן ולא להמתין לעליית מחירים נוספת, שגם היא לא תאחר לבוא."

ניר שמול, מנכ"ל שניר בית לשיווק נדל"ן, החברה לפיתוח והתחדשות עירונית מנתח את המצב בעקבות פיזור הכנסת והקדמת הבחירות ואומר: "שוק הנדל"ן המקומי יספוג עליית מחירים דרמטית, זאת כתוצאה מהחלטת הכנסת לפזר את עצמה רגע אחרי הבחירות, כשהיא מותירה ממשלה לא מתפקדת.

לפני כחצי שנה ראינו את הנזק העצום שתקופת בחירות עוללה לשוק הנדל"ן. מההכרזה הקודמת על בחירות ארציות באוקטובר 18, מחירי הנדל"ן נמצאים במגמת עליה, יש לציין כי ניכרת הצטמצמות דרמטית בהפשרת קרקעות והתחדשות עירונית. הפגיעה של תקופת הבחירות בשוק הנדל"ן אימתנית ונוגסת בהצלחות הקודמות של הממשלה להוזלת המחירים ומקסום הפרויקטים שיאפשרו לזוגות צעירים לבנות בית.

"מחיר למשתכן" היא אחת מהתכניות שעתידה היה להציל את הזוגות הצעירים, חסרי האמצעים לרכוש בית. התכנית כבר לא רלוונטית, כי שוב, אין לנו ממשלה יציבה שתהיה אחראית לכך שתפוקת הבנייה ופרויקטים חדשים ירדו ב20 אחוזים לעומת השנה הקודמת. כשמתחילים לכמת את הנזקים בשוק הנדל"ן בעקבות ממשלה רופפת, מבינים את עוצמת הפיצוץ שעלול להגיע במחירי הדירות בזמן הקרוב.

משפרי הדיור ממהרים למכור כמה שיותר מהר את הדירות הקיימות כי הם מבינים שהמחירים של בית החלומות שלהם רק יעלו, עד כדי שידם כבר לא תהיה משגת לרכוש את דירת חלומותיהם בבניין חדש ומפואר שעליה חלמו.

היזמים שמבינים את מצוקת השוק הישראלי, המתאפיין כרגע במחסור חמור של דירות, יעלו את המחירים בצורה משמעותית בזמן הקרוב, אחרי חודשים ארוכים שמחירי הנדל"ן עלו בצורה מתונה."

עוד מוסיף שמול: "ההמלצה העיקרית כרגע היא לרכוש דירה רגע לפני העלאה משמעותית במחירי הנדל"ן ולא להמתין לעליית מחירים נוספת, שגם היא לא תאחר לבוא.

הבעיה הקשה היא שהתוכנית הבאה של הממשלה לבלימת מחירי הדיור תוצג לציבור רק בעוד כעשרה חודשים שהם: 3.5 חודשי בחירות + חודשיים הרכבת ממשלה חדשה + 3 חודשים זמן ממוצע לשר שיכון חדש ללמוד את צרכי המערכת. עד אז אני צופה התייקרות של 20-10 אחוז במחירי הדירות בישראל . עצוב !!!"




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il