TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פרטנר השלימה את הטמעת טכנולוגית ה-esim לקראת השקת השעון החכם של אפל בחודש הבא


לוגו פרטנר חדש
נפתחה ההרשמה המוקדמת באתר פרטנר לקראת השקת ה- 'Apple Watch Series 4' בישראל; הטבות ייחודיות לנרשמים שירכשו את השעון החדש

פרטנר השלימה את הטמעת הטכנולוגיה לתמיכה ב-esim בשעונים החדשים של אפל שיושקו בישראל. החברה ערוכה כעת לתמיכה בשעונים החדשים של אפל המבוססים על טכנולוגיית esim, ברגע שיושקו רשמית בישראל במהלך חודש יוני.


פרטנר פתחה באתר החברה את ההרשמה המוקדמת לקראת השקת השעון החכם החדש. בפרטנר יעניקו הטבות ייחודיות שיוענקו ללקוחות שירשמו וירכשו ראשונים את השעון התומך ב-esim, בהן שימוש ב-esim ללא עלות נוספת ללקוחות הסלולר בתכניות Partner more, חצי שנה ללא עלות נוספת על שימוש ב-esim לכלל לקוחות הסלולר של פרטנר והטבות נוספות שייחשפו בהמשך.


הרכישה עצמה תתאפשר מיד עם השקת השעון החדש על ידי אפל בישראל בחודש הבא. השעון החכם, Apple Watch Series 4, תומך בטכנולוגיית esim המאפשרת גלישה ושיחות סלולריות באמצעות השעון כיחידה עצמאית ללא צורך בחיבור לסמארטפון באמצעות בלוטות'.


רז ברטוב, סמנכ"ל הטכנולוגיות של פרטנר, מסר: "בשבועות האחרונים עבדנו בשיתוף עם הצוותים המקצועיים של אפל, על מנת להבטיח שלקוחות פרטנר יוכלו ליהנות מתמיכה מלאה בכל היכולות של ה-Apple Watch החדש מרגע שיושק בישראל, וכעת השלמנו את המשימה. אפל תשיק בישראל את השעון החדש בחודש הבא, ופרטנר כבר ערוכה לתמיכה ב-esim מהיום הראשון."


ההיערכות המהירה של פרטנר מגיעה בהמשך לשיתוף פעולה אסטרטגי נרחב בין החברות. פרטנר משווקת מגוון מוצרי אפל בחנויות פרטנר ברחבי הארץ ובאתר החברה, משווקת ותומכת בפתרונות העסקיים של אפל שהושקו לאחרונה בישראל, ומאפשרת ללקוחות פרטנר TV לצפות בתכני הטלוויזיה גם על גבי אפליקציה ייעודית ל-Apple TV.


 בנוסף, לפרטנר שותפות ייחודית עם שירות המוסיקה Apple Music, הכוללת הטבה בלעדית של חצי שנה ללא עלות למנויי פרטנר, ושימוש קבוע בשירות המוסיקה בסמארטפון וכעת גם Apple Watch, ללא השפעה על חבילת הגלישה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il