TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אילו תוכנות אנטי-וירוס לא יכבידו על ביצועי המחשב שלכם?


ESET
מחקר השוואתי בדק את מוצרי האנטי וירוס המיועדים למערכת ההפעלה של Windows. מי קיבל את הציון הגבוה ביותר ומי נשאר מאחור? ומה לגבי האנטי וירוס החינמי המובנה?

AV Comparatives, ארגון מחקר עצמאי העוסק בבדיקת רמת ביצועים ודירוג רמת האיכות של תוכנות אנטי-וירוס, בדק ודירג את תוכנות האנטי-וירוס לפי מידת ההשפעה על ביצועי המערכת בזמן שאלו רצות ברקע.


מערכת ההפעלה עליה נערכו הבדיקות הייתה Windows 10 והפעולות שבוצעו הן העתקת קבצים, עבודה עם קבצי ארכיון, התקנת אפליקציות, הפעלה, גלישה באתרים והורדת תוכן.


בשורה התחתונה – המבחן בדק את הקלילות של מוצר האנטי וירוס וכיצד הוא משפיע על ביצועי מערכת ההפעלה ומאפשר שימוש ביכולות המחשב עם הפרעה מינימלית לעבודה השוטפת.


למקום הראשון עם ביצועי המערכת הטובים ביותר הגיעה חברת אבטחת המידע ESET עם מוצר הדגל ESET Internet Security וקיבלה ניקוד של 99.7 נקודות מתוך 100.


במקומות הבאים במדרג הגיעו החברות: K7 (99.5), VIPRE (99.4), McAfee (99.2), Tencent (98.7), Total Defense (98.6), Avast, AVG (98.8), Symantec (98.6), Panda (98.4) ו-Kaspersky Lab (99.1).


דווקא Windows Defender, שהוא המוצר המובנה והחינמי במערכות Windows העדכניות, הוא זה שתפס את מרבית המשאבים והשפיע בצורה הגדולה ביותר על ביצועי המערכת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il