TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קומפיוג'ן החלה בטיפול החולה הראשון בניסוי המשולב


קומפיוגן
הניסוי מתבסס על מינונים של COM701 שהוגדרו כנסבלים היטב (well-tolerated), ללא תופעות רעילות מגבילות מינון, על סמך תוצאות שלב העלאת המינונים של המונותרפיה בניסוי הקליני שלב 1

קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, הודיעה היום שהיא החלה את הטיפול בחולה הראשון המקבל טיפול משולב כחלק מהניסוי שלב 1 של COM701.


שלב זה של הניסוי בודק העלאת המינונים של COM701 עם מינון קבוע של Opdivo בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים. שלב זה החל לאחר קביעת המינונים של COM701 שנצפו ללא תופעות רעילות מגבילות מינון בשלב המונותרפיה של הניסוי. בריסטול-מאיירס סקוייב תספק את התרופה Opdivo, מעכב של PD-1, לטיפול המשולב של הניסוי הקליני שלב 1, במסגרת שיתוף הפעולה עליו הוכרז באוקטובר 2018.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "ההתקדמות המוצלחת במהלך העלאת המינונים בשלב המונותרפיה של הניסוי אפשרו לנו להתחיל את הטיפול המשולב של COM701 ו-Opdivo. גיוס מטופלים לשלב העלאת המינונים במונותרפיה צפוי להסתיים עד סוף הרבעון השלישי, בעוד שגיוס חולים לשלב העלאת המינונים בטיפול המשולב צפוי להסתיים מאוחר יותר השנה.


 COM701 מהווה תרופה נסיונית ראשונה מסוגה כנגד מטרה תרופתית חדשה ועם היגיון ביולוגי משמעותי, ועל כן מייצרת עניין בניסוי הקליני שלב 1 שלנו. אנו מצפים לבחון, יחד עם החוקרים המשתתפים בניסוי ועם השותפה האסטרטגית שלנו, בריסטול-מאיירס סקוייב, את הפוטנציאל של התרופה בשיפור שיעור התגובה בחולים במגוון אינדיקציות אונקולוגיות, אשר אינם מגיבים לתרופות הקיימות או בכאלה שהמחלה התפתחה אצלם מחדש".

הניסוי הקליני שלב 1 כולל כעת עשרה מרכזים רפואיים, לאחר שלאחרונה התווספו אוניברסיטת קולומביה, המרכז לסרטן אמ די אנדרסון, אוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס, קליבלנד קליניק ו-START Midwest. היעדים העיקריים של הניסוי הם בחינת הבטיחות והסבילות, והיעדים המשניים כוללים פעילות אנטי-סרטנית ראשונית, ונתונים פרמקוקינטיים ופרמקודינמיים".

אודות ניסוי שלב 1 של COM701
הניסוי הקליני שלב 1 מתוכנן להעריך את הבטיחות והסבילות של מינונים עולים של COM701 כמונותרפיה כמו גם כטיפול משולב עם Opdivo של בריסטול-מאיירס סקוייב בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים. בנוסף, הניסוי יבחן עדויות ראשוניות של פעילות אנטי-סרטנית של COM701 כמונותרפיה כמו גם כטיפול משולב עם Opdivo בחולים עם מספר גידולים, כולל סרטן ראות, שחלות, שד, ורירית הרחם. הניסוי שלב 1, שצפוי לכלול כ-140 חולים, מגייס כרגע חולים בארה"ב. למידע נוסף.

אודות שיתוף הפעולה בין קומפיוג'ן ובריסטול-מאיירס סקוייב
באוקטובר 2018, נכנסה קומפיוג'ן לשיתוף פעולה קליני עם בריסטול-מאיירס סקוייב כדי להעריך את הבטיחות והסבילות של COM701 בשילוב אופדיבו (Opdivo) בחולים עם גידולים סרטניים מוצקים בשלבים מתקדמים. על פי תנאי ההסכם, קומפיוג'ן תהיה אחראית על הניסוי הקליני שלב ,1 הכולל את בחינת הטיפול המשולב של COM701 ואופדיבו בארבעה סוגי סרטן, כולל סרטן ריאות מסוג תאים לא קטנים, סרטן השחלות, סרטן השד וסרטן רירית הרחם.


שיתוף הפעולה גם מתייחס לבחינת שילובים אפשריים עתידיים, כולל ניסויים קליניים שייערכו על ידי בריסטול-מאיירס סקוייבעל מנת לחקור מנגנוני פעילות משולבים, הכוללים מעכבי חלבוני בקרה נוספים של מערכת החיסון, כדוגמת PVRIG יחד עם TIGIT. השילוב הקליני של מספר מעכבי חלבוני בקרה של מערכת החיסון מיועד לבחון את הביולוגיה של מסלול הפעילות של PVRIG ואת הפעילות הסינרגיסטית שהודגמה במודלים פרה-קליניים. במקביל לשיתוף הפעולה האמור, בריסטול-מאיירס סקוייב השקיעה 12 מיליון דולר בקומפיוג'ן.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בפלטפורמות החישוביות שלה, בעלות אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה בעזרת הכלים החישוביים שלה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות אימונו-אונקולוגיות מוקדמות יותר, בעיקר כנגד מטרות מילואידיות.


המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בקליפורניה, ארה"ב. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il