TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Accenture ישראל משיקה צוותי Fintech ו- Healthcare


בנג׳מין (בן) חדד מנהל את Accenture Ventures בישראל
תחשוף את הפתרונות הדיגיטליים החדשניים ביותר בתחומים אלו ללקוחותיה בארץ ובעולם

Accenture Ventures ישראל– השלוחה הישראלית של חברת הייעוץ והיישום הטכנולוגי הגדולה בעולם מרחיבה את צוות ההשקעות האסטרטגיות ומצרפת אל המיקוד בתחום הסייבר צוותים בתחומי ה Fintech (טכנולוגיה פיננסית) וה Healthcare (בריאות דיגיטלית). הצוותים יסייעו ללקוחותיה לייעל את שירותיהם על ידי שילוב טכנולוגיה חכמה וניסיון בינלאומי שהחברה מביאה עמה ובאמצעות חיבור לסטארט אפים ישראלים מובילים בתחומים אלו.


Accenture חרטה על דגלה לפעול בנקודת המפגש בין הצד העסקי של ארגונים לבין הטכנולוגיה במטרה לסייע ללקוחותיה במגוון ענפי התעשייה השונים, לנוע קדימה ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים עסקיים מורכבים, תוך כדי אימוץ טכנולוגיות חדשניות.


ל Accentureישראל יתרון ייחודי ללקוחות החברה בעולם והוא הצעת גישה ישירה לפלטפורמות המובילות בישראל - תוך ניצול היתרונות המשמעותיים של האקוסיסטם הישראלי בכמות ואיכות הסטארט אפים הקיימים בתחומים אלו, לצד איכות ההון האנושי הקיים בשוק הישראלי.


מחקרים של Accenture מראים כי בישראל קיימים יותר סטארט אפים מאשר בכל עיר אחרת באירופה או אסיה וכמות סטארט אפים כמעט שווה לאלו בערים מובילות נוספות דוגמת לונדון, פריז וברלין יחד. בנוסף מראים המחקרים כי היקף ההשקעות הממוצע בסטארט אפים הישראלים כמעט והוכפל בשלוש השנים האחרונות, ומדגיש את התבגרות השוק ומצדיק את החיבור לחברות סטארט אפ הנמצאות בשלבים מתקדמים, עמן Accenture תשתף פעולה.


הצמיחה במספר האקזיטים גדלה ב -19% מדי שנה בין השנים 2016-2018, נתון המדגיש גם הוא את השכיחות של מוצרים וחברות חזקות היוצאים מישראל. בארבע השנים האחרונות חלה צמיחה של כ 42% בסך ההון שגויס.

סטארט-אפים תל-אביביים מובילים על כל הערים הגדולות באחוז הגבוה ביותר של לקוחות גלובליים, והציון הגבוה ביותר של חיבורים גלובליים, וברוב מוצרי הפיתוח של החברות ממוקדים בלקוחות גלובליים. בממוצע, בתל אביב יש סיכוי גבוה ב -22% להשיק פלטפורמה עולמית מאשר רוב המערכת האקולוגיות הגדולות ביותר בעולם.


בנג׳מין (בן) חדד מנהל את Accenture Ventures בישראל ואחראי על הסגמנט הבינלאומי בתחום אבטחת הסייבר ציין כי מטרת קבוצת הוונצ׳רס ליצור שותפויות חדשות והשקעות הון שיספקו ללקוחות Accenture בארץ ובעולם את הפתרונות החדשניים והחדישים ביותר.


Accenture בתעשייה הפיננסית
Accenture מתמקדת רבות בתעשיית הפיננסים ובתוכה בבנקאות, בשוקי ההון ובביטוח. זוהי אחת מהמחלקות הגדולות ביותר בחברה עם רווח של מיליארדי דולרים בהכנסות השנתיות. Accentureמספקת שירותים המייעלים את התנהלות הבנק במחלקות השונות ומהווים את המרכיבים החיוניים ביותר של המערכת הפיננסית - טכנולוגיה, אסטרטגיה, ייעוץ, תפעול ותמיכה דיגיטלית.


בישראל תעשייה מפותחת של טכנולוגיות פיננסיות עם כ-500 סטארטאפים בתחומים השונים.
את צוות ה Fintech בישראל יוביל: אביעד בן-ליש - אשר אחראי על יצירת שותפויות עם סטרטאפים בתחומי ה-Fintech/Insurtech ועל סיוע ללקוחות ה-FS של החברה באירופה ובאמריקה הלטינית לשלב פתרונות חדשניים בפעילותם.


Accenture בתעשיית הבריאות הדיגיטלית
בריאות המונעת מתובנות הינה הגישה המובילה כיום את Accenture ולקוחותיה למתן שירותי בריאות יעילים יותר ובמחיר בר השגה. Accenture מעסיקה מעל לעשרים אלף עובדים בתחום תעשיית הבריאות. עובדים המשלבים ניסיון בינלאומי בתחומי העסקים, הבריאות והטכנולוגיה בכדי לספק תובנות קליניות ועסקיות ולשלב בתחום את הטכנולוגיות החדישות ביותר. זו הסיבה שגופי הבריאות הגדולים ביותר בעולם בוחרים ב Accenture לספק עבורם מגוון שירותים מקצה לקצה, המסייעים להם להפוך להיות מרכזי הבריאות החכמים של העתיד.


ישראל נחשבת למעצמה עולמית בתחומי טכנולוגיות הבריאות. קרוב ל -80% מהסטארט-אפים בתחום זה מתמקדים בחדשנות בתחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי.


את צוות הבריאות של Accenture Ventures בישראל תוביל גלי הלפרן ויינרמן –אשר אחראית לאסטרטגיה העסקית של תחום ה Healthcare עבור לקוחות החברה באירופה ובאמריקה הלטינית.
בנג'מין חדד מסר: "מטרת העל שלנו היא ההצלחה של לקוחותינו. אנו מציגים בפניהם את המגמות והפתרונות החדשניים ביותר, ומלווים אותם בדרך הטובה ביותר בעת הבדיקה, היישום והאופטימיזציה של אותן פתרונות אצלם בחברה".


Accenture הינה חברת הייעוץ והיישום הטכנולוגי הגדולה בעולם המניעה חדשנות ומספקת שירותים מקצועיים מקצה לקצה עם טווח רחב של פתרונות בתחומי אסטרטגיה, ייעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. Accenture מעסיקה 470 אלף עובדים בקירוב, המעניקים שירות ביותר מ- 120 מדינות. Accenture נכנסה לישראל בשנת 2001 ומעסיקה כ–100 עובדים כאשר בראשה עומד מר שמעון אלקבץ, מנכ"ל Accenture ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il