TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

החברה לפיתוח קיסריה נענית לביקושים הגוברים ומקדימה שיווק עבור המגרשים האחרונים שנותרו לבניית צמודי קרקע באור ים


מיכאל כרסנטי צילום יריב ויינברג
יזמים וחברות בנייה יוכלו לבנות 4 עד 16 יחידות דיור על כל אחד מתשעת המגרשים, ובסה"כ 77 וילות נוספות

גם מנהלת המגורים של צה"ל, החליטה לממש אופציה שהייתה לה לאחר שכבר רכשה 105 צמודי קרקע והחלה השבוע בשיווקם של 31 צמודי קרקע נוספים באור ים למפקדים בשירות קבע, בדגש על המערך הלוחם.

החברה לפיתוח קיסריה (החפ"ק), החליטה להיענות לביקוש הגובר לווילות צמודות קרקע ב"אור ים" ובימים אלה משלימה החפ"ק היערכותה לקיום הליך תחרותי פומבי לקבלת הצעות מחיר (RFP) ליזמים וחברות בנייה, להתקשרות בהסכמי פיתוח והסכמי רכישת 9 המגרשים האחרונים עליהם ניתן לבנות בסך הכל עד 77 וילות צמודות קרקע (4 עד 16 וילות למגרש במתחמים השונים).


אור ים, הממותגת כ"עיר קטנה מושלמת למשפחות צעירות" הינה פרוייקט דגל של כ-4,000 יחידות דיור – במגדלי דירות וצמודי קרקע, שיזמה החברה לפיתוח קיסריה על האדמות שתרם הברון אדמונד דה רוטשילד לשטחה המוניציפאלי של אור עקיבא.

מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי, מסר כי קצב השיווק יהיה גם הפעם מזורז, כשהחברה מתעתדת לסיים את הליך קבלת ההצעות בתוך כחודש וחצי, לבחור את היזמים ע"פ הצעות המחיר ועמידה בתנאי הסף. "הרוכשים הפוטנציאלים, שמבקרים באתר, מתרשמים מעבודות הפיתוח המואצות שאנחנו כבר מבצעים בשטח – בהיקף אדיר של כחצי מיליארד ש"ח ובסטנדרט קיסריה, יותר מכל הבטחה שיווקית או פרסומית. 850 דירות וכ-200 מגרשים לבניה עצמית, צמודת קרקע, "נחטפו" בתוך שעות ספורות בכל פעם שנפתחה מכירה – בין אם על ידינו - בחברה לפיתוח קיסריה ובין אם על ידי החברות היזמיות שפועלות
בפרוייקט" מציין מנכ"ל החפ"ק.

במקביל, נודע כי גם מנהלת המגורים של צה"ל, החליטה לממש אופציה שהייתה לה על 31 צמודי קרקע נוספים באור ים – ולאחר שכבר שיווקה 105 למפקדי צה"ל בשירות קבע, בדגש על המערך הלוחם, החלה המנהלת לשווק את 31 צמודי קרקע הנוספים – גם כן בעיקר למפקדים במערך הלוחם.

כזכור, בשלבי השיווק הקודמים של מגרשים צמודי קרקע ע"י החברה לפיתוח קיסריה באור ים, המתינו מאות לקוחות לילה שלם בשקי שינה מחוץ למשרד המכירות, כדי לרכוש מגרש בחטיבת צמודי הקרקע הראשונה שהוצעה בשוק החופשי במטרה לבנות את ביתם באור ים.

ואור ים, מתברר, כבר מגשים חלומות לא רק למי שמתעתדים לגור בפרוייקט, אלא גם לתושבי באור עקיבא הוותיקה. מאז תחילת עבודות הפיתוח העבירה החברה לפיתוח קיסריה לעיריית אור עקיבא דמי השבחה בסך של יותר מ- 150 מיליון ש"ח, והסכום האדיר הזה מאפשר לעירייה לקדם כבר עכשיו, במקביל לפיתוח אור ים, גם את השכונות הוותיקות ולשפר את כלל השירותים המוניציפאליים בעיר.

בהקשר זה יצויין עוד, כי בניגוד לפרוייקטים אחרים ברחבי הארץ שלגביהם משמיעים ראשי ערים טענות, כאילו היזמים מתכחשים לעיר שהם בונים בה, החברה לפיתוח קיסריה גאים מאוד בשיתוף הפעולה עם עיריית אור עקיבא ובתרומת המרחב למרחב כולו. מנכ"ל החפ"ק, מיכאל כרסנטי, אף מדגיש כי "זה הכי נכון, הכי ראוי ואנו הכי גאים בכך שהחברה לפיתוח קיסריה היא אחד הקטרים המשמעותיים ביותר שמושכים את האזור כולו ואת אור עקיבא בפרט לעתיד טוב יותר.


אני יודע שיש אנשים שיגיבו בציניות, אבל בשבילנו זו ציונות. ציונות אמיתית ובלי מירכאות. לכן אנחנו גם מיישמים באור ים של אור עקיבא את אותן אסטרטגיות בדיוק שאנו מממשים בפיתוח שכונת היוקרה בקיסריה – תכנון מוקדם קפדני ביותר כדי לא ליצור טלאים תוך כדי עבודה, ראייה מרחבית – שבסיסה ההכרה שלא מדובר באי בודד, אלא במרקם עירוני שחייב להשתלב בפתרונות תעסוקה בפארק העסקים שלנו, פתרונות תעבורה ופנאי אזוריים, הקפדה על איכות חיים, בטיחות ואיכות סביבה ואפילו עידוד פעילות ספורטיבית משפחתית בריאה. לכל זה אנחנו קוראים בשתי מילים "סטנדרט קיסריה" אומר כרסנטי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il