TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת הנדל"ן עמרם אברהם: הצלחה לפרויקט מחיר למשתכן "נוף העמק" ביישוב רכסים – כל הדירות שווקו בפרויקט


הדמיה - חברת הנדלן עמרם אברהם - פרויקט מחיר למשתכן נוף העמק ביישוב רכסים
עדי גייר סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי בחברה: "עבודות הבנייה בשטח בשלבים מתקדמים"

חברת הנדל"ן עמרם אברהם אשר זכתה במכרז בשיטת "מחיר למשתכן" ביישוב רכסים מדווחת כי, בפרויקט מחיר למשתכן "נוף העמק", הסתיים במסגרת התוכנית שיווק הדירות בהצלחה.


המדובר בכ – 103 דירות חדשות המתוכננות להיבנות ב - 7 בניינים מדורגים, בני 8 – 6 קומות עם תמהיל דירות מגוון: דירות 5, 4.5, 4, 2.5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בחברה מציינים כי בתכנון הפרויקט, הושם הדגש על מרפסות שמש גדולות וגינות מרווחות.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי בחברה מציין, כי בתחילת יולי 2017, הפרויקט קיבל היתר חפירה ומאז עבודות הבנייה בשטח בעיצומן.


הדירות ששווקו לזוכים בהגרלה שכללה גם זוכים מסדרה ב' היו דירות 5, 4.5, 4, 2.5 חדרים במחירים של בין מיליון שקל ל – 1,350 מיליון שקל. כך לדוגמא: דירת 4 חדרים בקומה ה – 4 בשטח של
כ – 115 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 33 מ"ר עם גינה, נמכרה במחיר של כ – 1,153 מיליון שקל. דירת 5 חדרים בקומה הראשונה בשטח של כ – 139 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 13 מ"ר + 2 חניות, נמכרה במחיר של כ – 1,151 מיליון שקל. ואילו דירת 5 חדרים בקומה ה – 5 בשטח של
כ – 133 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 11 מ"ר + גינה + 2 חניות, נמכרה במחיר של כ – 1,328 מיליון שקל.

גייר מציין כי יש לשים לב שביישוב רכסים לא התבצעה בנייה חדשה במהלך השנים האחרונות, כך שפרויקט זה מהווה חידוש רענן ליישוב בפרט ולאזור בכלל, ומעצם הקמתו הוא מעריך כי זה יביא להשבחת הנכסים הקיימים ברכסים בכ – 15%, זאת למרות שהפרויקט החדש הינו במסגרת מחיר למשתכן.

"זהו פרויקט נוסף של החברה שיוצא לדרך במסגרת תוכנית זו. אנו נקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו והמותאמים לאוכלוסייה הדתית ביישוב, אך יחד עם זאת נשים דגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה לרכוש דירה" – אומר גייר.

רכסים הממוקמת כ – 12 ק"מ מהעיר חיפה, ליד הערים נשר וקריית אתא, נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה.
שכונות חדשות נבנות והתאוצה בגידול האוכלוסייה מורגש בשנים האחרונות. המקום ברובו מאוכלס באוכלוסייה חרדית, אך גם מאכלס אוכלוסייה דתית מסורתית וחילוניים.

הרשויות במקום משקיעות רבות באיכות החיים וטיפוחו ומאחר ואחוז הילדים ביישוב רכסים הוא גבוה מאוד – למעלה מ – 50% מכלל האוכלוסייה, מושקעים משאבים רבים בפיתוח גני משחקים באיכות ורמה גבוהה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2004 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים.

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל, לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.


חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.


החברה מתכננת ומקימה כיום אלפי יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, רכסים, קריית גת, גדרה, רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, קריית מוצקין ראש העין ועוד.
בנוסף בונה ומתכננת החברה למעלה מ- 50 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il