TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Agile Israel 2019


Agile Israel 2019
אירוע ה- Agile וה- DevOps המרכזי של ישראל יתקיים ב- 21/5 ב- LAGO ראשל"צ בהובלת אנשים ומחשבים ו AgileSparks

בעולם עסקי דינאמי ודיגיטלי, המתאפיין בקצב שינויים מהיר ומשבש ובמוטיבציית שיא להביא ללקוח ערך "כאן ועכשיו", כובשות מתודולוגיות ה Agile-וה-DevOps את הבכורה בארגונים בכל הרמות: סטארט אפים וארגוני אנטרפרייז כאחד, ככלי אפקטיבי לשיפור יכולות והשגת יעדים עסקיים. בכנס Agile Israelשיתקיים זו השנה ה-12 בהובלת קבוצת אנשים ומחשבים ואג'יילספארקס, ישתתפו מאות מקצוענים בתחום, לאירוע שיחבר לראשונה את שלושת קודקודי המשולש: Agile, DevOps ו- Lean Startup.


שילוב של שלושת הגישות מהווה הרחבה ושיפור היכולות של הארגון, ומאפשר לו אספקה מתמשכת של ערך ללקוחות ולצרכנים. שילוב זה מודד עצמו ומאמת את הצורך כל הזמן, זאת על מנת להגביר ולדייק את המוצר לצרכים של הלקוח. בבסיס כל הגישות עומד העיקרון של יצירת ערך ע"י צוותים מוכווני לקוח שעובדים במקטעים קטנים וחותרים למגע ישיר עם הלקוח על מנת למצות ולייצר השפעה גדולה יותר.


לדברי ארז טאצ'ר, מנכ"ל אג'ייל ספארקס,"הכנס השנתי מאגד את מיטב המוחות הפועלים בזירת האג'ייל, ומשלב חשיפת מחקרי מקרה מעוררי השראה ( Case Studies ) של ארגונים בינלאומיים שנרתמו לתהליך. המפגשים המקצועיים והפאנלים נועדו להעניק לחברות ארגז כלים להיערכות מקצועית וניהולית מיטבית לתחרות בשוק תחרותי, ולהגיב במהירות בהתאם לדרישות שוק משתנות. אג'ייל ספארקס פועלת מישראל, הודו וארה"ב, ומבצעת פרויקטים בפריסה גלובאלית, לרבות באירופה ובאוסטרליה.


אנחנו רואים מגמה ברורה לפיה אם בעבר שימשו הגישות האג'ייל את חברות ההזנק בשלבים המוקדמים לפעילותן, הרי שבשנים האחרונות ניכרת צמיחה משמעותית באימוץ כלים אג'ילים בקרב ארגונים בכל הרמות, לרבות בארגונים גדולים כמו בנקים, חברות ביטוח וארגונים רגולטוריים", הוא מפרט. מבין הדוברים בכנס השנה, נציגים של החברות WEWORK, Jolt, JFrog, Intel, Red Hat, Outbrain, LIVEPERSON ועוד רבות נוספות.


"האג'ייל הוא כלי שמאפשר לזוז מהר, קדימה ובכיוון הנכון", אומרת יעל גרוהמן-רבינוביץ', שותפה ומאמנת בכירה לאג'ייל באג'יילספאקרס, "הגישה האג'ילית מאפשרת להגיב בצורה גמישה ומהירה לשינויים בדרישות, ונשענת על ההנחה כי בעולם העסקי במתכונתו הנוכחית והעתידית, המהיר אוכל את האיטי ולא הגדול את הקטן", היא מסכמת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il