TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כרמל 6000 – מסלול חדש להצמחת מנהיגות טכנולוגית בישראל בקרב בנות שירות לאומי


מימין לשמאל - יעל פאיינרו, בנות השירות איילת גנות ונטע גבאי, יוסי צרויה. קרדיט גארי שריג
בנות המחזור הראשון של התוכנית, הציגו את הפיתוחים שלהן באירוע שקיימה חברת ההייטק Synamedia
מרכז הפיתוח של 'יחידת העילית החדשה של ההייטק החברתי' ממוקם במשרדי Synamedia, המספקת גם ליווי ומנטורינג לבנות התוכנית

אם 8200 יחידה טכנולוגית כל כך מוצלחת, למה לא לשכפל את המצוינות של היחידה הצבאית גם בקרב בנות שירות לאומי?

בנות השירות ביחידת העילית של ההייטק החברתי הציגו את הפיתוחים שלהן בארוע שקיימה חברת Synamedia, במשרדיה גם פועל מרכז הפיתוח הראשון של כרמל 6000, מיזם להצמחת מנהיגות טכנולוגית בקרב בנות שירות לאומי. בתכנית מתנדבות בנות שירות לאומי מצטיינות המשרתות את החברה על ידי כתיבת אפליקציות ופיתוח פתרונות טכנולוגיים לאתגרים חברתיים.

המחזור הראשון כולל 29 צעירות שהתנדבו לשנתיים, ונבחרו בקפידה מתוך מאות מועמדות לאחר שהוכיחו יכולות גבוהות במתמטיקה, טכנולוגיה, מבחנים פסיכוטכניים ואישיותיים, יכולת למידה עצמית ופוטנציאל מנהיגות ויזמות.

תכנית כרמל 6000 הוקמה על ידי יזמי הייטק, ובראשם יוסי צוריה, מייסד ומנכ"ל התוכנית.
צוריה, יזם וממציא בעל שם עולמי בתחום הסייבר, הינו ממייסדי חברת NDS הירושלמית, שלימים התמזגה לתוך סיסקו, ולאחרונה הפכה לחברה עצמאית בשם Synamedia המתמחה בהצפנה ואבטחת וידאו, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

הנחת העבודה של צוריה הינה, שאם ישראל מובילה בסייבר, אין סיבה שלא תהיה גם על מפת ה-Social tech העולמי. לפיכך, האתגרים בתוכנית מתמקדים כולם בתחומי החינוך, הרווחה והבריאות, ומפותחים עבור ובשיתוף עם עמותות ומוסדות שונים, כגון: אלו"ט, בי"ח אלי"ן, בי"ח הדסה, על"ה, בית איזי שפירא ועוד.

בין הפרויקטים (רשימה חלקית בלבד):

"אורות אדומים" - פרויקט בשיתוף משרד הרווחה לדיווח ראשוני אונליין על מקרי אלימות במשפחה או חירום אחרים, שמטרתו לפתור את מקרי האלימות כבר בהתחלה ולפני שהם נהפכים לחמורים.

"כאן נגיש״ – מיזם המתבצע ביחד עם עמותת נגישות ישראל, שלו מטרה כפולה: האחת הינה הגברת המודעות אצל בני נוער לכל נושא הנגישות במרחב הציבורי והשני הינו מיפוי של כל המקומות באזור המגורים של בני הנוער (מסעדות, בנקים, מוסדות ציבור וכו) מבחינת נגישות.

אפליקציית "כדאי לי?"- פרויקט שפותח בשיתוף עמותת אלו"ט. אפליקציית סיפור אינטרקטיבי המאפשרות למטפל או להורה להכין את הילד עם אוטיזם לקראת סיטואציות פחות שגרתיות עבורו ואשר מעודדות את הילד לשתף פעולה עם הסביבה. למשל: יציאה לבית הספר, נסיעה באוטובוס.

בי"ח הדסה - אפליקציה חכמה שמטרתה לשפר את הקשר בין היולדת לבין האחות. האחיות יכולות לקבל מידע מה היולדת צריכה.

אלי"ן – חיישני רוורס לכסאות גלגלים של ילדים.

לדברי יוסי צוריה, מייסד ומנכ"ל כרמל 6000: "שילוב של הכשרה והקניית כלים מתאימים בגיל צעיר ובאופן ממוקד הם שהפכו את ישראל למעצמת סייבר. במקום לפנות שוב לצעירים שהולכים ל – 8200 אנחנו פונים לקהל יעד חדש – צעירים, ובמיוחד צעירות, שלא מתגייסות לצבא - ובכך מרחיבים את הגיוון בהייטק הישראלי. בתכנית ניתנים להם כלים במסלול של שירות לאומי-חברתי והכשרה טכנולוגית מתאימה, כך שיוכלו להפוך את ישראל למעצמת Social tech".

תוכנית כרמל 6000 פועלת בחסות רשת אמי"ת ובתמיכת הרשות לפיתוח ירושלים, חברת Synamedia ומשרדי החינוך והתפוצות. השירות הלאומי בהיי־טק החברתי מותנה בהתחייבות למסלול של שנתיים.

מרכז הפיתוח הראשון של כרמל 6000, נפתח בשיתוף עם Synamedia, במשרדי החברה בהר חוצבים בירושלים. עובדי החברה, יחד עם צוות מנטורים מתנדבים מחברות הייטק נוספות מלווים את הבנות, לאחר שעברו מחנה אימונים (bootcamp) אינטנסיבי באוניברסיטה העברית במשך 7 שבועות.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il