TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רייל ויז'ן תקבל השקעה אסטרטגית בסך 10 מיליון דולר מחברת Knorr-Bremse, ספקית עולמית מובילה בתחום מערכות בלימה לרכבות


פורסייט
Knorr-Bremse רוכשת נתח של 21.3% ברייל ויז'ן ומרחיבה את עסקי הרכבות שלה לתחום גילוי מכשולים ויישומים עבור רכבות אוטונומיות

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום כי חברת רייל ויז'ן בע"מ וחברתKnorr-Bremse Systeme für Schienenfahrzeuge GmbH, חברת בת של Knorr-Bremse AG הנסחרת בבורסת פרנקפורט (סימול KBX), חתמו היום על הסכם לפיו חברת Knorr-Bremse, קבוצה אירופאית ששוויה 14 מיליארד דולר, המובילה העולמית בשוק מערכות הבלימה וספקית מובילה של מערכות לרכבות ולרכבים מסחריים, תשקיע 10 מיליון דולר בשני תשלומים בחברת רייל ויז'ן, בתמורה ל-21.3% ממניות רייל ויז'ן. כמו כן, הוענקו ל-Knorr-Bremse כתבי אופציה לרכישת מניות נוספות ברייל ויז'ן, וכן האפשרות לשמור על אחזקות בשיעור של כ-20% ברייל ויז'ן, בדילול מלא, כנגד השקעה של עד 3.6 מיליון דולר נוספים.


בנוסף, Knorr-Bremse תמנה דירקטור ושני משקיפים שאינם בעלי זכות הצבעה לדירקטוריון של רייל ויז'ן. שיתוף הפעולה עם רייל ויז'ן צפוי לאפשר ל-Knorr-Bremse לעשות צעד נוסף על מנת לספק פתרונות מערכת לנהיגה אוטומטית בתחום הרכבות, על-ידי שילוב יכולות גילוי המכשולים של רייל ויז'ן עם מערך תפעול הרכבות האוטומטי העתידי של חברת Knorr-Bremse. את העסקה בין רייל ויז'ן ו-Knorr-Bremse הובילה קבוצת שרם זילברמן.

ההשקעה הנוכחית משקפת לרייל ויז'ן שווי חברה, לאחר ההשקעה, של כ-47 מיליון דולר. ההשקעה הראשונית של פורסייט ברייל ויז'ן באוגוסט 2016, שיקפה הערכת שווי של 4.4 מיליון דולר, לאחר ההשקעה. ההשקעה הנוכחית מהווה גידול של 1,068% בשוויה של רייל ויז'ן לעומת ההשקעה הראשונית של פורסייט. לאחר השלמת ההשקעה הנוכחית, החזקותיה של פורסייט ברייל ויז'ן יסתכמו ב-26.08% מהונה המונפק של רייל ויז'ן (25.53% בדילול מלא).

רייל ויז'ן הינה ספקית מובילה של טכנולוגית עיבוד תמונה קוגניטיבית מתקדמת ומערכות בטיחות לתעשיית הרכבות. הפתרונות של רייל ויז'ן מציעים גילוי וסיווג של אובייקטים או מכשולים (כגון בני אדם, כלי רכב, איתות), זיהוי נתיבי רכבת (לדוגמא, גילוי מצב מסוט), מדידת מרחק וניטור תנאי תשתית, הנדרשים עבור תפעול רכבות אוטומטי. לאחרונה, רייל ויז'ן השלימה בהצלחה ניסוי ארוך טווח במערכת הייחודית שלה המבוססת ראיה ממוחשבת עם חברת רכבות אירופאית מובילה.


הניסוי נמשך כשלושה חודשים ונערך בתנאי מזג אוויר ותאורה קשים, והציג את יכולות המערכת לגלות ולסווג, בזמן אמת, מכשולים בטווחים של כמה מאות מטרים, יכולת אשר מתאימה למפעילי רכבות משא באזורי תפעול. בנוסף, רייל ויז'ן השיגה התקדמות טכנולוגית משמעותית במהלך השנה האחרונה בפיתוח הפתרון שלה לקווי רכבת ראשיים אשר נועד לאפשר גילויים וסיווגים במרחק של עד 2000 מטר. כמו כן, רייל ויז'ן הציגה קונספט למודול מבוסס ביג דאטה, המציע ניתוח מותאם אישית, הן בזמן אמת והן באופן לא מקוון, של תשתיות הרכבות והסביבה.

"אנחנו נרגשים מההשקעה האסטרטגית הזו שלKnorr-Bremse כבעלת מניות. כספק מוביל של מערכות לתעשיית הרכבות, ההשקעה של Knorr-Bremse מחזקת עוד יותר את הטכנולוגיה הייחודית שלנו ואת הדרישה הגוברת לפתרונות יעילים לתעשיית הרכבות," אמר אלן כץ, מנכ"ל ומייסד חברת רייל ויז'ן. "אנו מאמינים כי שותפות זו תתמוך בנו במסחור הטכנולוגיה שלנו ותעזור להעלות את האמינות שלנו בשוק. בנוסף, אנו בטוחים כי הבטחת המימון תחזק את הביצועים ואת התחזית הכלכלית שלנו."


"רייל ויז'ן הינה חברה בעלת צוות דינמי ומקצועי בעל יכולות גבוהות בתחום הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. יישומי רייל ויז'ן לגילוי מכשולים על קוויי רכבת ראשיים באמצעות מצלמות, ימקמו אותנו כשחקן רלוונטי בשוק זה ויאפשרו לנו לעשות צעד נוסף בדרכנו לנהיגה אוטונומית," מסביר ד"ר יורגן ויילדר, חבר מועצת המנהלים של Knorr-Bremse AG ואחראי על חטיבת המערכות לרכבות. "יישום רלוונטי עשוי להיות, למשל, מאתר הנתיב למערכת של Knorr-Bremse למניעת התנגשות."

אודות Knorr-Bremse
Knorr-Bremse היא המובילה העולמית בשוק מערכות הבלימה וספקית מובילה של מערכות לרכבות ולרכבים מסחריים. מוצרי Knorr-Bremse תורמים תרומה מכרעת להגברת הבטיחות והיעילות האנרגטית במסילות ובכבישים ברחבי העולם. במשך יותר מ- 110 שנים, החברה הינה החדשנית שבתעשייה, מניעה חדשנות בתחום הניידות וטכנולוגיות תחבורה עם יתרון בתחום פתרונות למערכות מקושרות. Knorr-Bremse היא אחת מהחברות התעשייתיות המצליחות ביותר בגרמניה, ונהנית ממגמות עולמיות עיקריות: אורבניזציה, יעילות אקולוגית, דיגיטציה ונהיגה אוטומטית. בשנת 2018, שתי החטיבות של Knorr-Bremse במצטבר, יצרו הכנסות של 6.6 מיליארד אירו.

כ-29,000 עובדים הפרושים בלמעלה מ-100 אתרים ביותר מ-30 מדינות, משתמשים ביכולתם ובמוטיבציה שלהם לספק ללקוחות ברחבי העולם שירותים ומוצרים. חברת Knorr-Bremse מספקת מערכות בלימה, כניסה, בקרה וכוח עזר, מערכות HVAC ומערכות סיוע לנהג עבור רכבות, וכן פתרונות בלימה, היגוי, פתרונות בקרה להנעה ותמסורת, ומערכות סיוע לנהג לרכבים מסחריים.

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות לתעשיית הרכב העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ומבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים. החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ, חברת הבת בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה.


המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה צופה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il