TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

INFINIDAT הוכרזה על ידי Gartner Peer Insights בחודש פברואר 2019 כבחירת הלקוחות עבור מערכי אחסון רב-תכליתיים


INFINIDAT
ההכרה בתעשייה מבוססת על סקירות חיוביות ודירוג גבוה שהתקבל בעקבות חוויות משתמשי הקצה בעת רכישה ויישום של INFINIDAT

INFINIDAT, הספקית העצמאית המובילה בשוק לפתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, מודיעה כי הוכרה על ידי Gartner Peer Insights בחודש פברואר 2019 כבחירת הלקוחות (Customers' Choice) עבור מערכי אחסון רב-תכליתיים, בהתבסס על סקירות ודירוגים ממשתמשי קצה. בנוסף להכרתה כ"Customer Choice" על ידי לקוחות, INFINIDAT הוכרה לאחרונה גם על ידי האנליסטים של גרטנר כ"מובילה" (Leader) בריבוע הקסם למערכי אחסון רב-תכליתיים לשנת 2018.


הציון לשבח של "Customer's Choice" מייצג את השקפת הלקוחות לגבי היצרנים המוערכים ביותר השוק ומוגדרת הן על ידי כמות הסקירות והן על ידי הדירוג הכללי. על מנת לקבל הכרה, יצרן חייב לצבור לפחות 50 סקירות מאומתות עם ממוצע של 4.2 כוכבים או יותר (מתוך חמישה כוכבים). נכון ל-7 בפברואר 2019, INFINIDAT קיבלה קרוב ל- 150 סקירות מלקוחות מאומתים עם דירוג ממוצע כולל של 4.9 כוכבים. יתרה מכך, 99% מהלקוחות ציינו את נכונותם להמליץ על INFINIDAT לקולגות שלהם.


"אנחנו אסירי תודה ללקוחותינו על ששיתפו את חוויותיהם מהשימוש ב- INFINIDAT על מנת לסייע לנו לקבל את ההכרה כ- Customers Choice, שמתבצע בהתבסס על משוב ממשתמשים באופן מלא," אמר משה ינאי, מנכ"ל INFINIDAT. "הקבלה החיובית המדהימה מדגימה הבעת אמון אדירה בפתרונות ובאיכות הטיפול בלקוח שאנחנו מספקים. הלקוחות שלנו נמצאים בליבה של כל החלטה שאנחנו לוקחים ואנו שמחים להמשיך לסייע לארגונים לשנות את הדטה סנטר שלהם על ידי ביטול הצורך להתפשר בין ביצועים, עלויות וקיבולת אחסון, במיוחד בנפחים ברמה של פטה-בייט".


הסוקרים הצביעו על ביצועים גבוהים, קלות יישום, שימושיות, אמינות, עלות משתלמת ושירות לקוחות מצוין של INFINIDAT בין היתרונות הרבים שחוו בעת שימוש ב- InfiniBox. להלן כמה סקירות ש- INFINIDAT קיבלה מלקוחותיה:
"INFINIDAT 'סיפקה את הסחורה' כפי שהובטח! מצאנו ש- INFINIDAT היתה מאד שקופה לגבי כל דבר שהמערכת יכולה לעשות – והם עמדו בציפיות בכל החזיתות" – מנהל מערכות מידע בתעשיית השירותים .
"INFINIDAT עושה דברים אחרת. הם מעריכים כל אדם ובונים יחסים טובים עם הלקוחות שלהם... אני יכול להגיד בכנות שהייתי ממליץ עליהם כיצרן אחסון ראשי לכל אחד מהקולגות שלי" – מנהל רשת במגזר הפיננסי .
"INFINIDAT מאפשרת לעסק שלנו לרוץ מהר יותר ולספק שירותים בעלי ערך גבוה יותר" – סמנכ"ל טכנולוגיות בתעשיית השירותים.


"פתרון האחסון של INFINIDAT, ה- InfiniBox, קל ליישום, קל לניהול ולקונפיגורציה, והוא עולה בביצועיו בקלות על אחסון אחר בדטה סנטר שלנו, עם האמינות שהתחלנו לצפות לה ממוצר שהונדס על ידי צוות שגובש על ידי משה ינאי" – מהנדס דטה סנטר בכיר בתעשיית הייצור.


"הביצועים והזמינות הטובים ביותר... הביצועים של INFINIDAT מדהימים" – מהנדס בכיר בתעשיית התקשורת.
לקריאה נוספת אודות הסקירות של Gartner Peer Insights ממשתמשי הקצה בין לקוחות INFINIDAT:
https://www.gartner.com/reviews/market/general-purpose-disk-arrays/vendor/INFINIDAT

אודות Gartner Peer Insights ו- Customer Choice
Peer Insights היא פלטפורמה און-ליין של דירוגים וסקירות של תוכנות ושירותים בתחום מערכות המידע שנכתבים ונקראים על ידי מקצועני מערכות מידע ומקבלי החלטות בתחום הטכנולוגיה. המטרה היא לסייע למובילי מערכות המידע לבצע החלטות מבוססות תובנות ולספייע לספקי הטכנולוגיה לשפר את המוצרים שלהם על ידי קבלת משוב אובייקטיבי ללא משוא פנים מלקוחותיהם. Gartner Peer Insights כולל יותר מ- 70 אלף סקירות מאומתות ביותר מ- 200 שווקים. למידע נוסף בקרו ב: www.gartner.com/reviews/home.
סקירות Gartner Peer Insights Customers' Choice כוללות את הדעות הסובייקטיביות, דירוגים ומידע שניתן על גבי מתודולוגיה מתועדת; הן אינן מייצגות את ההשקפות או כוללות את האישור של גרטנר או שלוחותיה.

אודות ריבוע הקסם של גרטנר
Source, Gartner, Inc., “Magic Quadrant for General-Purpose Disk Arrays, Stanley Zaffos, Roger W. Cox, Valdis Filks, and Santhosh Rao, November 8, 2018


גרטנר אינה מקדמת כל יצרן, מוצר או שרות הנכללים בפרסומי המחקר שלה, ואני מייעצת למשתמשי הטכנולוגיה לבחור רק ביצרנים עם הציון הגבוה ביותר או בעלי כינוי אחר. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדיעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כהצהרה או עובדה. גרטנר מתכחשת לאחריות, מפורשת או משתמעת ממחקר זה, כולל כל אחריות על יכולת מחסר או התאמה למטרה מסוימת.

אודות INFINIDAT
INFINIDAT נוסדה בשנת 2011 על ידי חלוצי תעשיית האחסון שהמוכר בהם הנו משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה למצות את הפוטנציאל המלא של המידע שלהם. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של INFINIDAT, המהווה אבולוציה ורבולוציה בניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות הסותרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר.


הטכנולוגיה של INFINIDAT מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי אל מול יכולות המערכת לעומת טכנולוגיות מידע אחרות. מידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר www.INFINIDAT.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il