TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דאסו סיסטמס מתקדמת לשלב הבא כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי של חווית העיצוב החשמלי במוצרים חכמים


דסאו סיסטמס
דאסו סיסמטס עמודת לרכוש את קו מוצרי התוכנה Elecworks מבית Trace Software לעיצוב מיזמי אוטומציה ומתקני חשמל

Elecworks נמצאת בלב היישומים החשמליים של SOLIDWORKS המשמשים לפיתוח מוצרים חכמים בתעשיות ההייטק, הזיווד התעשייתי והאנרגיה.


• פיתוח יעיל של פתרון מכטרוניקה אשר משולב בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE יסייע ללקוחות להתמודד עם אתגרי התכנון החשמלי


דאסו סיסטמס הודיעה היום שהיא חתמה על הסכם סופי לרכישת קו מוצרי התוכנה Elecworks לעיצוב מיזמי אוטומציה ומתקני חשמל מבית Trace Software International, אשר מפתחת פתרונות תוכנה ושירותים ייעודיים להנדסה תעשייתית. הרכישה תושלם באמצעות העסקת צוות של 21 אנשי מקצוע מיומנים לדאסו סיסטמס. רכישת נכסי Elecworks תייעל ותגביר את פיתוח פתרון המכטרוניקה של דאסו סיסטמס בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי לסייע ללקוחותיה של SOLIDWORKS להתמודד עם אתגרי התכנון החשמלי בפיתוח מוצרים חכמים.


דאסו סיסטמס תרכוש 100% מקו מוצרי התוכנה Elecworks ואת הקניין הרוחני של Trace Software. צוות של Elecworks, הכולל 21 מהנדסי תוכנה, מהנדסי תמיכה טכנית ומהנדסי אבטחת איכות יעודיים לשרטוט חשמלי, יצטרפו לדאסו סיסטמס.


תוכנת Elecworks מספקת עיצוב סכימטי, תכנון לוחות בקרה חשמליים ויכולות עיצוב של רתמות כבלי חיווט קטנים, המהווים את הבסיס ליישומי החשמל של SOLIDWORKS מבית דאסו סיסטמס. בסיס זהיאפשר לצוותים מכניים וחשמליים לשפר את שיתוף הפעולה ולספק עיצובים מדויקים יותר. רכישת הנכס כוללת ספריה של למעלה מחצי מיליון סמלים חשמליים ונתוני יצרן עבור רכיבים חשמליים שהשימוש בהם נפוץ בעת העיצוב.


"בעת שהביקוש למוצרים חכמים גדל, דאסו סיסטמס מוכנה לשרת את הצרכים של משתמשי SOLIDWORKS על-ידי שילוב שיטות שיאיצו את עיצוב המכטרוניקה ויעזרו להם למנף את היתרונות של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE ", אמר ג'יאן פאולו באסי, מנכ"ל SOLIDWORKS, דאסו סיסטמס. "צוות הפיתוח של Elecworks מביא מיומנויות שכבר תרמו להצלחה של היישומים החשמליים של SOLIDWORKS. אנו מקדמים אותם בברכה, כאשר באמצעות הרכישה של נכסי Elecworks אנו מרוויחים את ההזדמנות לספק מענה טוב יותר לשוק המוערך בכ-400 מיליון דולר של עסקים קטנים ובינוניים המניעים את החדשנות ברנסנס התעשייתי של היום."


האינטרנט של החוויות - החוויות החכמות והאוטונומיות שמקשרות באמצעיים דיגיטליים מוצרים, טבע וחיים בעולם הפיזי - מוזן על ידי השוק ההולך ומתרחב של מכשירים חכמים ומחוברים שמספרם הצפוי בשנת 2020 נאמד בכ-30 מיליארד. חברות היי-טק, זיווד תעשייתי, אנרגיה וענפים אחרים חייבות לשלב חיישנים, בקרים ויכולות חדשים לתוך המוצרים החכמים שלהם כדי לספק בהצלחה את החוויות הללו, אך תהליך לעיצוב מכני וחשמלי עלול לסבך את פיתוח המוצר.


עם נכסי Elecworks, דאסו סיסטמס יכולה לייעל את הפיתוח של יישומי החשמל של SOLIDWORKS והנפקות חשמליות חדשות בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE על-ידי שילוב של שיטות העבודה המוצלחות ביותר, טכנולוגיית תכנון חשמל ויישומים מכניים של SOLIDWORKS, תחת ניהול משותף של מחקר ופיתוח. אלפי משתמשי SOLIDWORKS המבקשים לאמץ אפליקציות תכנון חשמל בנות-השגה עבור השינוי הדיגיטלי של תהליך תכנון החשמל שלהם, ייהנו, לפיכך, משרטוט חשמל ופיתוח תיעוד, תכנון מונחת מסד נתונים, שיפור זרימות העבודה משלב הסכמות לתלת-הממד וניהול שינויים בתכנון.


Trace Software International הינה שותפת יישומים של SOLIDWORKS מאז 1997, המספקת תוכנת עיצוב מערכות חשמל ללקוחות SOLIDWORKS. בשנת 2012, דאסו סיסטמס יזמה שותפות אסטרטגית עמה כדי לשלב ולמכור טכנולוגית Elecworks תחת השם של יישומי החשמל של SOLIDWORKS.

עסקת העברת הנכסים צפויה להיסגר בחודש מרץ 2019.

למידע נוסף:
פלטפורמת 3DEXPERIENCE של Dassault Systèmes, תוכנת עיצוב תלת ממד, 3D Digital Mock Up וניהול מחזור חיי מוצר (PLM):
http://www.3ds.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il