TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תכנית חינוכית חדשה בגני ילדים בישראל חינוך למודעות ומניעת שרפות ודלקות המבוססת על תוכנית לימוד אמריקאית


בין השנים 2016-2018 נספו 16 ילדים כתוצאה משריפות, ממשחקים באש או מאמצעי חימום וגורמים נספים

העמותה הישראלית למיגון מאש, הפועלת להעמקת המודעות בציבור למען הצלת חיי אדם וצמצום נזקים לרכוש באירועי שריפה, תצא בחודש הבא בתוכנית הדרכה חדשה המיועדת לגיל הרך ובנויה על פי המודל האמריקאי- Learn not to Burn"” שמשרת שתי משמעויות - לימוד הילדים לא לשרוף וגם לא להישרף.
הפעילות המתוכננת בישראל בשיתוף הרשות הארצית לכבאות והצלה, ומבוססת על מערכי שיעור אמריקאים הכוללת 4 מפגשים שיתקיימו בתוך גני ילדים.


התוכנית החדשה תחל מהחודש הבא כפיילוט במספר גני ילדים במרכז הארץ והמפגשים יועברו ע"י מדריכים מקצועיים מטעם העמותה שידגימו ויסבירו לילדים על האש, הגורמים לדליקות והאפשרות למנוע אותן.
התכנית נבנתה בשיתוף פעולה מלא של העמותה הישראלית למיגון מאש וראשות הכבאות וההצלה, תוך סינכרון מלא על מנת להכפיל כוח ואף יעשה שימוש בסמלים "זיק" ו"מים", המזוהים עם ראשות הכבאות וההצלה, על מנת שישמשו כדמויות המובילות את הפעילות החינוכית בגני הילדים.


בסיום הפעילות יקבלו הילדים מטף כיבוי במשקל 1 ק"ג וגלאי עשן עצמאי אותם יוכלו לקחת הביתה.
לדברי ד"ר שמואל נתנאל, יו"ר העמותה: "בראש ובראשונה מטרת הפעילות החינוכית היא להעמיק את המודעות לסיכוני האש וזאת כדי למנוע מהם להתרחש מלכתחילה. אנו מאמינים כי החינוך מגיל צעיר הוא הגורם המרכזי להעלאת המודעות. כבר בגיל זה, יכולים ילדים לעשות לא מעט כדי קודם כל, להימנע מאש וגם לפעול במקרה וחלילה היא פורצת".

לדברי יעקב עזוז, ממקימי העמותה: "הילדים נפגשים באש במועדים השונים כגון: הדלקת נרות בחנוכה, מדורות בל"ג בעומר, הדלקת נרות שבת ובהם האש משרתת סמל ומאוד מלהיבה, אך האש יכולה להיווצר גם ע"י מוצרי חשמל שהם מכירים כמו תנורי חימום. לדבריו: "חשוב מאוד ללמד את הילדים איך להימנע ממצבים אלו ולתת להם את הכלים בהם יוכלו להימנע מאש ואת הידע כיצד להתנהל באירועים מסוג זה."
מנתוני הרשות הארצית לכבאות והצלה, עולה כי בין השנים 2016-2018 נספו 16 ילדים כתוצאה משריפות, ממשחקים באש או מאמצעי חימום וגורמים נספים. בשנת 2018 נהרגו 20 איש ונרשמו כ 50,000 אירועי שריפה בישראל, הגורמים המרכזיים: מערכות חשמל מיושנות, מכשירי חשמל שאינם בפיקוח, חוסר מודעות והתנהגות רשלנית. בחודש האחרון נרשמו בישראל שני אירועי שריפה בהם 2 אחים שנספו משרפה בכפר קסם ואישה בת 80 שנהרגה מדליקה שפרצה בביתה בירושלים.


העמותה הישראלית למיגון מפני אש בשיתוף הרשות הארצית לכבאות והצלה תקיים בחודש מרץ כנס שיעסוק באתגרים ובדילמות של חברי הקהילה המקצועית, העוסקת בבטיחות באש ובמיגון מפני אש, בהשתתפות מומחים בינלאומיים ואנשי מקצוע מהארץ ומהעולם, בראשם נשיא NFPA - ג'ים פולי, שיגיע לישראל לרגל הכנס.


העמותה הוקמה כשלוחה ישראלית של ארגון ה- NFPA האמריקאי. העמותה רואה לנגד עיניה את קידום נושא בטיחות האש הן בפן החינוכי והן בפן המקצועי ופועלת לקדם מטרותיה בקרב הקהילה והציבור הרחב ובמקביל בקרב גורמי המקצוע העוסקים בתחום האש בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il