TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יצרנית מוצרי הקנאביס מהגדולות והוותיקות בישראל צועדת בקדמת הטכנולוגיה


פארמוקן
פארמוקן הקימה מעבדה לתרביות רקמה המאפשרת ריבוי מסחרי של צמחי קנאביס רפואי אחידים גנטית ונקיים ממזיקים ומחלות

במסגרת המעבדה יתאפשר ריבוי מסחרי בהיקף של עד 120 אלף שתילים בשנה

הבטחת תרופה איכותית ואחידה למטופלים

החברה צופה כי תוכל להציע את שירותי מעבדת התרביות למגדלים חיצוניים

חברת פארמוקן (Pharmocann), מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם בעלת יכולות מוכחות בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל מעל כעשור, מדווחת כי השלימה הקמה של מעבדת תרביות רקמה, המאפשרת ריבוי של צמח הקנאביס הרפואי בנפחים מסחריים של עד כ-120,000 שתילים בשנה והמתבצע בחדרים נקיים ובתנאי מעבדה.


פארמוקן החלה בהליך הריבוי של צמח הקנאביס הרפואי, ובכוונתה להשתמש, בשלב הראשון, במעבדת התרביות רקמה לצרכי הריבוי של פארמוקן ובשלב השני צופה כי תוכל להציע את שירותי מעבדת התרביות אף למגדלים חיצוניים.


ריבוי באמצעות תרביות רקמה מאפשר גידול ברמת ניקיון גובהה, הגדלת התפוקה השנתית של הצמח והבטחת תרופה איכותית ואחידה למטופלים לרבות ביחס לשיעור החומרים הפעילים. הקמת מעבדת תרביות הרקמה הינה חלק מאסטרטגיית הפיתוח והמחקר של פארמוקן בתחום הריבוי של צמח הקנאביס, המאפשר לגדל צמחים יותר אחידים גנטית, נקיים ממזיקים ומחלות. נכון להיום, עיקר הריבוי של שתילי הקנאביס בישראל, נעשה על ידי זריעה או באמצעות ייחורים. בשיטות ריבוי אלו, מועברים מזיקים, מחלות, זיהומים ומוטציות גנטיות אשר פוגעים באיכות הצמח, בשרידות היבול ובאחידות הגנטית (כמות ושיעור החומרים הפעילים בצמח).


מעבדת תרביות הרקמה של פארמוקן הוקמה בהובלתו של ד"ר אביחי אילן, אשר הינו מאבות המייסדים בתחום תרביות הרקמה בישראל וכיהן בעברו כמנכ"ל חברת תרביות ראש הנקרה, חברת אגרו-ביוטכנולוגיה עם מעל 40 שנות ניסיון בריבוי ובהשבחה של צמחים בתרביות רקמה.

גיל חובש, מנכ"ל פארמוקן, מסר "הקמת המעבדה לתרביות רקמה תבטיח למטופלינו תרופה איכותית ויותר אחידה. אנו גאים על כך שנוכל לאפשר כעת ריבוי צמח הקנאביס בהיקף מסחרי, אשר יענה על צרכי השוק המקומי ויכשיר את הקרקע לפעילותנו בשווקים מרכזיים בעולם ובקידום הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים נוספים. פארמוקן תמשיך לפעול להרחבת פעילות הפיתוח והמחקר ולביסוס מעמדה כמובילה טכנולוגית בתחום הקנאביס הרפואי".


לאחרונה חתמה פארמוקן על הסכם מיזוג מחייב עם מדיקל קומפרישין סיסטם הציבורית. פארמוקן הינה חברת צמיחה עם גידול שנתי דו ספרתי בהכנסות, נתח שוק דומיננטי בישראל של כ-14%, המעניקה שירות שוטף לכ-4,500 מטופלים בחודש ומציגה גידול עקבי דו ספרתי ברווח הנקי. לחברה שיתופי פעולה בינלאומיים המבוססים על מחקר ופיתוח של החברה, הידע וניסיון רב השנים.


במסגרת העסקה עם מדיקל דיווחה פארמוקן כי היא צפויה לסיים את שנת 2018 עם הכנסות משוערות של כ-14 מיליון שקל, רווח תפעולי של כ-4.2 מיליון שקל (כ-30% מסך ההכנסות) ורווח נקי של 3.2 מיליון שקל (כ-23% מסך ההכנסות).


ההסכם כולל את העברת כלל הפעילות והידע של פארמוקן למדיקל, ובכלל זה מגוון הפעילויות של החברה בשרשרת הערך בתחום הקנאביס בריבוי, גידול, עיבוד, ייצור ומכירה של מוצרי קנאביס לשימוש רפואי וכן ייצור ופיתוח עצמי של מוצרים נלווים ופורמולציות ייחודיות, סדרת מוצרים בתחום הפארמה לטיפול בכאבים כרוניים וסדרת מוצרים בתחום הקוסמטיקה, שיתופי הפעולה הבינלאומיים, פעילות המו"פ והמחקר קליני בתחום של מחלת עור נפוצה וחסרת מזור.


בכוונת פארמוקן להמשיך את פעילותה כחברה מובילה בתחום הקנאביס הרפואי, להגדיל את נתח השוק שלה, להעמיק את שיתופי הפעולה הבינלאומיים, לבחון הקמת מפעל ייצור עצמאי תחת תקן ה- GMP וכן להרחיב את פעילויות המחקר ופיתוח. השלמת העסקה כפופה להתקיימות מספר תנאים מתלים.
אודות פארמוקן:


פארמוקן, חברה ישראלית הפועלת מעל עשור בתחום הקנאביס הרפואי, הינה מחלוצות העשייה בתחום וכן אחת משמונה החברות היחידות בישראל בעלות רישיון פעיל ממשרד הבריאות לגידול קנאביס רפואי והפצתו למטופלים בישראל.


פארמוקן פועלת במגוון פעילויות בשרשרת הערך בתחום הקנאביס, ובכלל זאת עוסקת בריבוי, גידול, עיבוד, ייצור, באמצעות מפעל חיצוני בעל תקן GMP ומכירה של מוצרי קנאביס לשימוש רפואי (IMC Medical Grade), וכן פיתוח עצמי של מוצרים נלווים ופורמולציות יחודיות. כמו כן, לפארמוקן מערך שירות לקוחות והסברה בעל ידע רב, האחראי על מתן מענה למטופלים בנושאי רישיונות וחידושיהם, זנים, ואספקה למרכזי חלוקה או לבית הלקוח.


בנוסף, לפארמוקן שיתופי פעולה בינלאומיים המבוססים, בין היתר, על הניסיון שצברה לאורך השנים ובסיס הנתונים הנרחב שלה בתחום.


פארמוקן פעילה גם בתחום המחקר והפיתוח בעיקר בתחומים של גידול, התאמת זנים, טיפול בתרביות רקמה ופיתוח חומרי הדברה ייעודיים לתחום, ובהתאם, בין מנהליה ויועציה של פארמוקן, ניתן למצוא אנשי אקדמיה ואגרונומים, בעלי ידע תיאורטי ומעשי נרחב בשיטות גידול וטיפול רפואי והיא פעילה במחקר ופיתוח בתחום.


לפארמוקן חוות גידול בצפון הארץ, ליד נצרת, המשתרעת על-פני שטח של כ-20 דונם, מתוכם כ- 10 דונם משמשים לגידול שוטף של כ- 3.5 טון קנאביס מעובד (10-12 טון קנאביס לפני עיבוד) באמצעות חקלאות שהינה בקדמת הטכנולוגיה. ביתרת השטח, אשר אינו משמש לגידול השוטף, משתמשת פארמוקן לפעילויות נלוות לייצור מוצרי הקנאביס ולפעילויות משלימות לתחום הקנאביס, כגון: מעבדת ייצור לתרביות רקמה וייצור מכשור ייעודי לתעשיית הקנאביס המבוסס על ידע וניסיון רב שנים של פארמוקן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il