TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אודי ויינשטיין, סמנכ''ל מערכות מידע במלאנוקס, בכנס אורקל ERP


שלזינגר, ויינשטיין, ורד מ, טויבין ואלנקוה
"סקיוריטי בענן יהיה יותר טוב מכל פתרון אחר"

"סקיוריטי בענן יהיה הפתרון הטוב ביותר מכל פתרון אחר שנהיה מסוגלים לעשות on premise. מבחינתי זה שחור על גבי לבן", כך אמר אודי ויינשטיין, סמנכ''ל מערכות מידע במלאנוקס, בכנס. ויינשטיין הוסיף כי 80% מהחברות כיום חוות מתקפות ממוקדות, המיועדות ספציפית אליהן, ולהערכתו מלאנוקס השקיעו בשנה האחרונה יותר מרבע מיליון ₪ רק בהגנה מפני מתקפות כאלו. לדבריו "כל מנמ"ר צריך לקבל החלטה, האם הוא נשאר בעולם של פעם, או שהוא עובר לעולם החדש."


הדברים נאמרו במסגרת פאנל בנושא "בשורת הענן של Oracle Cloud ERP", בכנס של אגף אפליקציות אורקל ישראל, שהנחה רמי מרגלית, מנכ"ל RM Direct, סגן נשיא ומנהל אפליקציות iLOUG, ואירחו גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באגף האפליקציות באורקל ישראל.


ורד מ', מנהלת מחלקת מערכות מידע ארגוניות ברפא"ל התייחסה גם היא לעניין האבטחה, מתוך ידיעה שכולם שואלים: "מה לרפאל ולענן? איך דוקא רפאל הסגורה והמסווגת הולכת לכיוון ענן?" לדבריה, "אנחנו לא חושבים שאבטחה של ענן פחות טובה מכל אבטחה שהארגון נותן, אבל כמובן שאפשר תמיד להוסיף מנגנוני אבטחה מעבר לענן. מה שחשוב הוא להחליט אם רוצים שהמידע יישב בענן או לא, ואם כן, בעיית האבטחה היא פתירה." רפא"ל היא הראשונה שיישמה ERP בענן אורקל בישראל, בפרויקט של חברה-בת בארה"ב.


דובר נוסף היה גיא טויבין, סמנכ"ל מערכות מידע, Ceragon, שהסביר את אסטרטגיית הענן של החברה, מחלוצות ההייטק הישראלי. "בעוד שנתיים שלוש לא תהיה אופציה אחרת". לסרגון יש הרבה מאוד ישויות בחו"ל, כאשר 20 ישויות על אורקל ב-On premise ועוד כ-20 חברות בת נוספות ברחבי העולם. "המשימה שלי היתה להכניס את כל הישויות שהן non-Oracle לתוך אורקל ERP. הכי קל היה להכניס אותן ל-on premise , אבל בחרנו באופציה להעביר אותן ל-ERP Cloud של אורקל, כאשר מפת הדרכים שלנו אומרת: קודם חברות בנות, וכאשר כל המודולים בשלים, להעביר את החברה כולה." בשלב זה עברה חברה בת ברומניה, ובימים אלה מתחיל פרויקט עם ישות באיטליה. טויבין גם נתן טיפ למנמ"ר שרוצה לעבור לענן: "בואו בראש פתוח, תוך הבנה שאתם חלוצים. מבחינת ניהול הסיכון, זה לא סיכון בסדר גודל שאי אפשר לנהל אותו".


שלמה אלנקווה, CIO של חברת הפינטק OTI, סיפר שהחברה בחרה במערכת ERP בענן אורקל כיוון שהיא הרבה יותר טובה ופונקציונלית מכל פתרון אחר, ומאפשרת להיפטר מלא מעט קאסטומיזציות. במיוחד ציין את ההשקעה בממשק ובחווית המשתמש הניכרים במערכת, מה שהשפיע על החלטת ההנהלה לבחור בה. OTI מספקת פתרונות טכנולוגיים ליישומי תשלומים ללא מגע ותקשורת בטכנולוגיית NFC. הפתרונות משמשים בתחנות דלק, בעמדות כירטוס של מערכות הסעת המונים ועוד.


אודי ויינשטיין ממלאנוקס הוסיף: "אם אתם מנסים לפתור בעיות של היום, תישארו במערכת ERP ב-און-פרמיס. אבל אם אתם חושבים על מחר, מציע לכם לעבור. כל מנמ"ר צריך לקבל החלטה כזו. מנהלים עסקיים בארגון יעברו למערכות בענן גם בלעדינו, לכן מטרתנו היא להוביל את נושא הקלאוד בארגון ולהוביל את השינוי".


גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת האנטרפרייז באגף האפליקציות, אורקל ישראל, אמרה כי "המעבר לענן מאפשר להגיע לעתיד של עוד חמש שנים קדימה". היא ציינה כי בארץ יש כבר 250 לקוחות ארגונים בסביבות השונות בענן של אורקל והוסיפה כי לא מדובר בפרויקטים של פעם שלקחו שנתיים-שלוש, אלא בתהליכים קצרים יותר של כמה חודשים".


לדברי שלזינגר, אורקל עברה מסע שהחל לפני עשור וכעת נמצאת בשיאו. "לארי אליסון מייסד ומנכ"ל החברה הבין שהשוק השתנה והחליט שאורקל תוביל בשני תחומים: ERP ודאטה בייס אוטונומי. לכן כל המערכות פותחו מחדש לטובת השדרוג לענן. אורקל מדורגת על ידי גרטנר ראשונה במערכות ERP בענן, בין היתר כיוון שאורקל התחילה את המסע לשם לפני המתחרים". לאורקל יש יותר מ-1,000 אפליקציות בענן. שלזינגר הוסיפה ש"כיום, ליישם מערכת ERP שלנו בענן, זה לא כמו פעם, כי מדובר ביישום אג'ילי. המעבר ל-ERP בענן אורקל יהיה השדרוג האחרון שתעשו אי פעם, בצורה מהירה ובטוחה".


בכנס התארח גם סטיוארט מונק, (Stewart Monk) מנהל בכיר לתחום אפליקציות, אורקל EMEA: "כל עשור העולם הטכנולוגי משתנה וכל גל של שינוי מרסק את מה שהיה לפני. לכן ארגונים חייבים לשקול מעבר לענן. למה עכשיו? כי זו הפעם הראשונה שבנינו טכנולוגיה עבור השדרוג עצמו. בנינו כלים אוטומטיים עבור השדרוג שיבטיחו שזה השינוי האחרון שתעשו. זה בא עם מחיר נמוך ומהירות גבוהה, אבל זו לא רק שאלה של חיסכון בעלויות, אלא גם היכולת לאפשר לעובדים להיות יעילים יותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il