TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הכשרת הישוב אלפא ממשיכה בהרחבת פעילות ההתחדשות העירונית


הדמיה - מתחם קרית ים
'הישוב החדש' מקדמת תכנית פינוי-בינוי בקרית ים להקמת כ-1,350 יחידות דיור
הפרויקט ישתרע על כ-35 דונם, ובמסגרתו ייהרסו 224 יחידות דיור ובמקומן ייבנו 14 בניינים חדשים הכוללים כ-1,350 יחידות דיור לצד שטחים ציבוריים ומתקנים לרווחת התושבים

48% מן הדיירים המחזיקים בזכויות בדירות הקיימות במתחם כבר חתמו על הסכמי פינוי-בינוי מחייבים

קבוצת הכשרת הישוב ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית. הכשרת הישוב פועלת בתחום ההתחדשות העירונית באמצעות חברת "הישוב החדש", שהינה חברת בת בבעלות מלאה של הכשרת הישוב אלפא הציבורית.

הישוב החדש מקדמת בחצי השנה האחרונה פרויקט "פינוי-בינוי" במערב קריית ים על שטח של כ-35 דונם. במסגרת הפרויקט ייהרסו 224 יחידות דיור, ובמקומן יוקמו 14 בניינים, הכוללים כ-1,350 יחידות דיור חדשות. בעלי הזכויות במתחם יהיו זכאים ל-224 יחידות דיור בפרויקט, ויתר הדירות יוקצו לחברה וישווקו על ידיה. מאז החלה החתמת בעלי הזכויות בדירות הקיימות במתחם הפרויקט, כ-48% מהם חתמו על הסכמי פינוי-בינוי מחייבים. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים בר לוי דיין.

הבוקר דיווחה החברה כי התקבל אצלה סיכום ישיבה שהתקיימה לאחרונה במנהל התכנון של מחוז חיפה בעניין פרויקט קרית ים, ובו צוין כי מתכננת המחוז בירכה על אופן קידומה המהיר של היוזמה להתחדשות עירונית במסגרת הפרויקט, ונקבע כי התוכנית תתוקן בהתאם לסוגיות שהועלו בישיבה, לצורך הגשתה לדיונים במסלול הסטטוטורי המקובל.

מתחם קרית ים הוכרז בהחלטה מקדמית של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מנובמבר 2018, כמתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי. במהלך חצי השנה האחרונה קיימה 'הישוב החדש' מס' ישיבות עם צוותי התכנון בעיריית קריית ים, לרבות 2 דיוני "פרה-רולינג" (החלטה מקדמית) בוועדה המחוזית. הקמת הפרויקט כפופה, בין היתר, לכך שייחתמו חוזים פרטניים ע"י 100% מבעלי הזכויות במתחם, ולאישור תוכנית בנין עיר מתאימה בסמכות ועדה מחוזית, שתקודם ע"י 'הישוב החדש'.

אלכס מריאש, מנכ"ל 'הכשרת הישוב אלפא', ציין: "החברה זוכה לשיתוף פעולה רחב מכלל הצוותים המקצועיים, לרבות ממינהלת הדיירים שתמכה בבחירת 'הישוב החדש' כיזמית הפרויקט. שיעור החתימות הגבוה, שהושג בשלב כה מוקדם של הפרויקט, משקף יותר מכל את האמון שהדיירים רוחשים לישוב החדש וליכולותיה להוציא לפועל את הפרויקט אשר ישדרג את השכונה כולה, ישביח את ערך דירותיהם, וישפר את איכות חייהם ".

בנובמבר האחרון דיווחה הכשרת הישוב אלפא, כי 'הישוב החדש' נבחרה על ידי הדיירים כיזמית שתקדם פרויקט "פינוי-בינוי" במתחם הטייסים בנס ציונה. במסגרת הפרויקט ייהרסו 7 בניינים, הכוללים כיום 120 יחידות דיור, ובמקומם תקים הישוב החדש 6 בניינים, שיכילו 450 יחידות דיור חדשות.

חברת 'הישוב החדש' פועלת לקידום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית הכוללים פרויקטים מסוג פינוי-בינוי במתחמים עירוניים גדולים לצד פרויקטים מסוג תמ"א 38/2, בעיקר באזור תל-אביב ובמרכז הארץ. בין הפרויקטים הבולטים אותם מקדמת החברה: פרויקט לסין בתל אביב; רחוב ברלב בתל אביב, ההסתדרות בחולון, הרצל-ביאליק בראשון לציון, מתחם "היסמין" באור יהודה ועוד. כמו כן, החברה מקדמת פרויקט במתחם "התאנה" ביבנה, במסגרתו ייהרסו 288 יחידות דיור קיימות וייבנו כ-1,300 יחידות דיור חדשות.
בסך הכל, מקדמת כיום 'הישוב החדש', שהינה זרוע ההתחדשות העירונית של קבוצת הכשרת הישוב, למעלה מ 40 פרויקטים בהיקף כולל של אלפי יחידות דיור, מרביתן באזור המרכז. הישוב החדש מנוהלת על ידי המנכ"ל, מר דניאל נמרודי.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברה הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל – קניונים ופארקים לוגיסטיים; ייזום פרויקטים במקרקעין בישראל ובחו"ל – דירות למגורים, משרדים, התחדשות עירונית ובתי חולים סיעודיים; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים". מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il