TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רישום בעייתי בספרי עמותה מירושלים


רשות המיסים
כך עלה בביקורת של מס הכנסה בירושלים רבתי

בעמותה לניהול גנים נמצא שכל ההכנסות מתשלומי ההורים במשך חודש בסך של 112,000 ₪ לא נרשמו בספרי העמותה. תגובתו של חבר ועד בעמותה לא איחרה להגיע והוא אמר: "אנחנו לא מוציאים קבלה כי הכסף מתקבל לידי הגננות אשר עושות ארוחות משותפות ומסיבות ראש חודש וכן קונות ציוד לגן".


כשנשאל אם כך מהיכן מקבלות הגננות שכר השיב: "את המשכורות שלהן אנחנו משלמים מכספים שמתקבלים ממשרד החינוך". מבדיקת עסק למצבות שיש נמצאו הכנסות בסך 40,000 ₪ שלא נרשמו בספרים, וכן חשבוניות שנרשמו על חלק מהסכום ששולם בפועל. בנוסף, נמצאה מחברת שבה רשומות הכנסות מלקוחות שונים. תשובתו המתחמקת של בעל העסק היתה: "אני לא מסכים עם מה שרשום".. המשך הטיפול בבעל העסק הועבר למחלקת חקירות ירושלים והדרום.

המקרים האלו ונוספים ארעו השבוע , בעת מבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בירושלים רבתי, אשר כלל 157 ביקורות, מהן עלה כי בקרב 8% בלבד מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע, שנוהל בראשות פקיד השומה ירושלים 3, נבחרו בתי עסק בתחום המסחר, השירותים והמקצועות החופשיים.

בביקורת בעסק לפתרונות חימום והסקה נמצאה העברה בנקאית שבוצעה לחשבון העסק בסך, 3,800 ₪ ולא נרשמה בספרים. תגובתו של בעל העסק היתה: "לא הספקנו להוציא קבלה אנחנו מקפידים לרשום". לעומתו בחנות לצילום ומכירת תמונות ממוחשבות נמצא צ'ק בסך 32,000 שהתקבל שבועיים קודם ולא נרשם בספרי החנות.


בעל החנות מיהר להסביר למבקרים כך: "הייתי בחו"ל וחזרתי היום ורק אני רושם את הקבלות" המבקרים המשיכו ושאלו מדוע לא רשם את הצ'ק טרם נסיעתו לחו"ל ותשובתו היתה: "אני מוציא קבלות כשאני מטפל בתיק, אם הייתם נכנסים בעוד רבע שעה הצ'ק היה רשום". ובעסק לשיש נמצאה הפקדה של 20,000 ₪ שלא נרשמו בספרים. תשובתו של בעל החנות היתה: "אני קיבלתי את הצ'ק לפני שבועיים-שלושה ובנוכחותכם הוצאתי עכשיו חשבונית מס".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il