TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מאבק עובדי "נס טכנולוגיות"


הסתדרות
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בביה"ח הדסה בירושלים

הסכסוך הוכרז בבית החולים על רקע הדרישה להעסקה ישירה של עובדי נס, המועסקים בו כעובדי קבלן בתחום המחשוב והתמיכה הטכנית *** ההסתדרות התריעה בסוף השבוע האחרון כי הדסה ונס מפרות ברגל גסה את פסק הדין הקובע כי הן שוברות את שביתת עובדי נס בניגוד לדין *** יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל: "הנהלת הדסה צריכה להיות אחראית על מה שנעשה אצלה בחצר ולא להתחמק תוך שהיא מאפשרת לחברת נס לעשות בעובדים כרצונה"


ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בבית החולים הדסה בירושלים, על רקע מאבקם של עובדי נס טכנולוגיות המוצבים במוסד הרפואי. הסכסוך נוגע לכ-3,000 עובדי בית החולים, והוא נעוץ בין היתר בדרישה לקלוט להעסקה ישירה את עובדי נס המועסקים בהדסה כעובדי קבלן בתחום המחשוב והתמיכה הטכנית.

כחלק מההכרזה על הסכסוך ההסתדרות דורשת לנהל משא ומתן בכל הנוגע להשלכות השינוי הארגוני שבכוונת הדסה לבצע (ושחלקו כבר החל) במערך המחשוב והתמיכה הטכנית שלה. ההסתדרות מתריעה כי הנהלת הדסה מתנהלת בדרך שאינה מקובלת ביחסי עבודה קיבוציים בכלל וביחסי עבודה במגזר הציבורי בפרט.

נזכיר כי לפני כשבוע קיבל בית הדין האזורי לעבודה בירושלים את בקשת ההסתדרות וקבע כי נס טכנולוגיות ובית החולים הדסה שברו שביתה בניגוד לדין כאשר הכניסו עובדים חיצוניים במקום עובדי נס השובתים. במכתב חריף שנשלח בסוף השבוע האחרון, התריעה ההסתדרות טרם נקיטה בהליך ביזיון בית הדין, לאחר שהנהלות נס והדסה הפרו ברגל גסה את החלטת בית המשפט וממשיכות להעסיק עובדים חיצוניים למרות הוראות פסק הדין.

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, מסר: "הנהלת בית החולים הדסה צריכה להיות אחראית על מה שנעשה אצלה בחצר, לתת פתרונות ולא להתחמק תוך שהיא מאפשרת לחברת נס לעשות בעובדים כרצונה. מדי יום הדסה מביאה עובדים קבלניים במקום עובדי נס השובתים והמשמעות של כך היא פגיעה ישירה בעובדים ושבירת שביתה. לא נאפשר לזה לקרות יותר".

יו"ר ועד עובדי הדסה, אמנון ברוכיאן: "כל עובדי בית החולים הדסה עומדים לצד עובדי נס טכנולוגיות ומביעים סולידריות ותמיכה במאבקם הצודק".

התארגנות עובדי נס מלווה על ידי איגוד עובדי האינטרנט, הסלולר וההייטק בראשות יקי חלוצי, לצד נציגי הלשכה המשפטית במרחב עו"ד אורנה נבון ועו"ד מאיר סוויסה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il