TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תרו מוסרת לבעלי המניות נהלים בנוגע לניכוי מס ישראלי במקור על הדיבידנד


תרו
דיבידנד מיוחד ישולם ב-28 בדצמבר

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ (NYSE:TARO) מסרה היום הסבר בנוגע למיסוי על הדיבידנד המיוחד של 500 מיליון דולר שישולם ב-28 בדצמבר 2018 לבעלי המניות שיהיו רשומים בסוף יום העסקים של ה-11 בדצמבר 2018. יום האקס של הדיבידנד יהיה 10 בדצמבר 2018.


בעקבות הודעת החברה ב-5 בנובמבר 2018 שתשלם דיבידנד של 500 מיליון דולר ("הדיבידנד") ב-28 בדצמבר 2018 ובהתאם להחלטת מיסוי ספציפית שהחברה קיבלה מרשות המיסים הישראלית ("רשות המיסים"), החברה רוצה לפרט לגבי הנהלים שלפיהם מיסים ישראלים ינוכו במקור מתשלום הדיבידנד, על סמך תנאים שקבעה רשות המיסים בקביעת המיסוי.


גם החברה וגם נאמן המס שלה לא יספקו ייעוץ מס לבעלי המניות לגבי חבות המס המהותית שלהם או יכולתם לתבוע החזר של ניכוי מס ישראלי במקור. בעלי המניות צריכים להתייעץ עם יועצי המס שלהם לגבי תוצאות המס האמריקניות, הישראליות או האחרות של תשלום הדיבידנד וההשפעה של מיסים זרים, מדינתיים או מקומיים כלשהם.


הודעה לעיתונות זאת תוגש לרשות האמריקנית לניירות ערך על טופס 6-K ותהיה נגישה באתר של תרו בכתובת www.taro.com.
מצורף דוגמה של המכתב שיופץ לבעלי המניות של תרו בתאריך הרישום.


הצהרת חוף מבטחים

אמירות מסוימות בהודעה זאת הן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. אמירות אלה כוללות, אך לא רק, אמירות שלא מתארות עובדות היסטוריות או שמתייחסות או קשורות לאירועים או נסיבות שהחברה "מעריכה", "מאמינה" או "מצפה" שיקרו או לשון דומה, ואמירות בנוגע לתשלום הדיבידנד המיוחד על ידי החברה, מיסים ישראלים שינוכו במקור מתשלום הדיבידנד, ויכולת לקבל תביעה לשיעור מופחת של ניכוי מס במקור.


למרות שהחברה מאמינה שהציפיות שמשתקפות במידע צופה פני עתיד זה מבוססות על הנחות סבירות, היא לא יכולה לתת ערובות לכך שהציפיות שלה יתגשמו. גורמים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות כוללים תנאים כלכליים כלליים מקומיים ובינ"ל, תנאי השוק והענף, שינויים במצב הפיננסי של החברה, תביעות משפטיות שיוגשו על ידי צד כלשהו לבית משפט כלשהו בישראל, בארצות הברית או בכל מדינה שתרו פועלת בה, פעולות רגולציה וחקיקה במדינות שתרו פועלת בהן, וסיכונים אחרים המפורטים מעת לעת בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל הדוחות השנתיים שלה על גבי טופס 20-F. מידע צופה פני עתיד ישים רק ביום שבו הוא מפורסם. החברה לא מתחייבת לעדכן, לשנות או לתקן מידע צופה פני עתיד כלשהו, בין אם כתוצאה של מידע חדש, התפתחויות נוספות או עוקבות או מסיבה אחרת.


אודות תרו

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il