TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הראל קרנות נאמנות משיקה קרנות חדשות בשיתוף חברת ההשקעות החדשה של ברק גרשוני(1)


טל קדם, מנכ''ל הראל פיננסים. צילום- מיה כרמי-דרור
הראל פיננסים, המנהלת כ-49 מיליארד ש"ח (נכון ל-30.9.18), נמצאת בשנתיים האחרונות במגמת צמיחה בתחומי הפעילות כגון: קרנות נאמנות ותעודות סל(בימים אלה הופכות לקרנות סל" עפ"י תיקון 28)

הראל פיננסים, בית ההשקעות של קבוצת הראל, הודיע על שתוף פעולה והשקת 5 קרנות נאמנות בשת"פ(1) עם חברת ההשקעות החדשה שהקים ברק גרשוני "גביש פיננסים".


ברק גרשוני, מנהל מוערך בשוק ההון ומי שכיהן כמנכ"ל אלומות קרנות נאמנות והוביל אותה מחברת קרנות קטנה לחברה אשר ניהלה בשיאה נכסים בהיקף של 10 מיליארד ש"ח(2). גרשוני, יחד עם יניב שיניקמן, גם הוא מנהל השקעות לשעבר באלומות, ישמשו יועצי השקעות חיצוניים למשפחת קרנות חדשה הכוללת 5 קרנות שהקימה הראל תחת המותג "הראל גביש".


לדברי טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים: "אחד היעדים המרכזיים המובילים אותנו בהראל פיננסים הוא "מצוינות בהשקעות"(3). הצגת מוצרי השקעות איכותיים, בין היתר באמצעות יצירת שיתופי פעולה עם אנשי השקעות מנוסים ומוערכים עם רקורד מוכח, כדוגמת גרשוני ושיניקמן, הם חלק מאסטרטגית הראל לייצר ערך משמעותי עבור יועצי ההשקעות ולקוחותיהם".(3)


גרשוני מסר כי "אנחנו שמחים ונרגשים לחזור לשוק הקרנות ובפרט לשתף פעולה עם הראל, אחד מבתי ההשקעות הגדולים בישראל, אשר מפגין פתיחות והערכה לחשיבה אחרת ושילוב החוזקות שלו עם תובנות ההשקעה שלנו בגביש. אנו משוכנעים כי ההערכה הקיימת למוצרים של הראל פיננסים מיועצי ההשקעות בבנקים ומלקוחותיהם והמומנטום החיובי של הראל פיננסים בשנים האחרונות יביאו שיתוף פעולה זה למצב בו השלם עולה על סך חלקיו"(3).


הראל פיננסים, המנהלת כ-49 מיליארד ש"ח (נכון ל-30.9.18), נמצאת בשנתיים האחרונות במגמת צמיחה בתחומי הפעילות כגון: קרנות נאמנות ותעודות סל(בימים אלה הופכות לקרנות סל" עפ"י תיקון 28).

1.חברת "גביש פיננסים בע"מ" של ברק גרשוני תשמש כיועץ השקעות חיצוני למנהל הקרן בקשר לקרן
2.ללא קרנות הוסטינג, לפי דו"ח חודשי ממאי 2015.


3.אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהי.


4. אין מנהל הקרן מתחייב לפעול כך בכל נקודת זמן נתונה. הכל בכפוף למדיניות השקעות המלאה המפורטת בתשקיף של הקרן.


5. (!)סימן קריאה בשם הקרן מציין כי על פי מדיניות ההשקעות שלה, עשויה להיווצר בה חשיפה לסיכון אשראי הנובע מחשיפה לאג"ח שאינן בדירוג השקעה (כהגדרתן להלן) או מפעילות בנגזרים עם או באמצעות תאגידים אשר נמנים עם קבוצת סיכון האשראי השנייה, או מהפקדת מזומנים ופיקדונות אצל תאגידים כאמור, או משווי נייר ערך חוץ שהושאל באמצעות חבר בורסה ישראלי אשר אינו עונה על התנאים הקבועים בקבוצת סיכון האשראי הראשונה (להלן: "חשיפה לבנקים וברוקרים בקבוצה השנייה"), בנסיבות או בשיעורים הבאים: כאשר על פי מדיניות ההשקעות של הקרן, הקרן עשויה להיות חשופה ל"אג"ח שאינן בדירוג השקעה"- שיעור כולל של חשיפה לאג"ח שאינן מדורגות בדרוג השקעה וחשיפה לבנקים וברוקרים בקבוצה השנייה עשוי לעלות על שיעור החשיפה המרבי של הקרן למניות, כעולה מפרופיל החשיפה של הקרן. "אג"ח שאינן בדירוג השקעה" - אגרות חוב המדורגות על ידי חברה מדרגת בדירוג נמוך מ(-BBB) -BBB מינוס או דירוג מקביל לו או שאינן מדורגות כלל, למעט אגרות חוב שהונפקו על ידי מדינת ישראל או על ידי מדינת חוץ המדורגת על ידי חברה מדרגת בדירוג BBB) -BBB מינוס) או דירוג מקביל לו או דירוג גבוה ממנו. בהתאם להוראות הדין שעתה בתוקף ובכפוף לאמור בהוראות האמורות, ירד דירוג אגרת חוב המוחזקת בקרן או דירוג מדינת חוץ לדירוג הנמוך מדירוג השקעה (BBB מינוס) ובשל כך חרגו השקעותיה ממדיניות ההשקעות שלה, יתאים מנהל הקרן את השקעות הקרן למדיניות ההשקעות לא יאוחר מעשרה ימי מסחר לאחר היום שבו החלה החריגה. שיעור החשיפה לבנק או ברוקר בקבוצה שניה מסוים עשוי לעלות על 10% משווי נכסי הקרן ושיעור החשיפה לבנקים וברוקרים בקבוצה השנייה עשוי לעלות על 20% משווי נכסי הקרן (והכל ללא קשר לפרופיל החשיפה של הקרן למניות. לעניין זה:
לא תהיה בקרן חשיפה לסיכון אשראי של תאגידים בנקאיים וברוקרים שאינם נמנים עם "קבוצת סיכון האשראי
הראשונה".
"קבוצת סיכון אשראי ראשונה או שניה" - כהגדרתה בנספח להוראה למנהלי הקרנות והנאמנים בדבר סיכוני
קסטודי וסיכוני אשראי.
0-ללא חשיפה למניות, 1-עד 10% חשיפה למניות בערך מוחלט, 2-עד 30% חשיפה
למניות בערך מוחלט, 4-עד 120% חשיפה למניות בערך מוחלט, B-עד 30% חשיפה למט"ח בערך מוחלט, D-עד
120% חשיפה למט"ח בערך מוחלט. פרסום זה אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות ואינו מהווה תחליף
לייעוץ/שיווק השקעות ו/או מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים לכל אדם. רכישת יחידות נעשית בהתאם
לתשקיפי הקרנות שבתוקף ולדיווחים המידיים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il