TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשת טיב טעם חוגגת את "שבוע המטבח האיטלקי הבינלאומי"


עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם
במגוון מבצעים ומוצרי מזון איכותיים הישר מאיטליה ובקמפיין שיעלה תחת הסלוגן: MADE IN ITALY בעלות של כ- 500,000 אלף ₪

בין התאריכים ה- 15.11 ועד ה- 26.11 תחגוג רשת טיב טעם את "שבוע המטבח האיטלקי הבינלאומי" ב- 40 סניפיה ברחבי הארץ, באפליקציה ובאתר טיב טעם בקליק, במקביל לשבוע המטבח האיטלקי המתקיים בעולם בתאריכים 19-23/11 ויכלול מגוון פעילויות בשגרירויות איטליה ולשכות המסחר האיטלקיות ברחבי העולם .


טיב טעם, תציע בסניפיה, באתר המכירות ובאפליקציה "טיב טעם בקליק" מגוון רחב של מבצעים, חומרי גלם ומוצרים בלעדיים ואותנטיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: פסטות, גבינות, רטבים, יינות ואלכוהול, שמני זית, ריבות, נקניקים, ממרחים, מתוקים ועוד. החגיגה האיטלקית ברשת תתקיים בשיתוף עם חברת ישרקו (חברה אחות) אשר מייבאת מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים וייחודיים הישר מאיטליה.


עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "כרשת מזון מובילה בתחום הקולינארי, טיב טעם מציעה את חוית איטליה לקהל הישראלי. אנו מעצימים את חווית הקנייה ומביאים לצרכן הישראלי מבחר טעמים חדשים וייחודיים. המטרה במהלך לשמור על מובילות קולינרית, חדשנות וחווית קנייה מבדלת מהרשתות האחרות".

עוד ציין עדי כי: טיב טעם תעניק חוויה איטלקית קולינרית וייחודית המשלבת מבצעים אטרקטיביים על מוצרי המזון תוצרת איטליה, טעימות בסניפים , מוסיקה איטלקית, שתתנגן ברקע, מתכונים ועוד.

לדבריו: "במהלך ימי איטליה, תתקיים בסניפי הרשת השקת פסטה גראנרייה, פסטה איטלקית איכותית, העשויה 100% חיטת דורום ומגיעה במגוון של 16 צורות וצבעים".

במסגרת "שבוע המטבח האיטלקי הבינלאומי" תעלה טיב טעם גם בקמפיין חגיגי שהסלוגן שלו יהיה- MADE IN ITALY. הקמפיין יעלה בכל אתרי האינטרנט המובילים, וברשתות החברתיות. בעלות הנאמדת בכ- 500,000 אלף ₪ .

הרשת תציע במהלך שבוע זה מגוון רחב של מבצעים על מוצרים איטלקיים לקהל הרחב, חברי מועדון, ומצטרפים חדשים. לדוגמא:
גבינת גורונזולה דולצ'ה /פיקנטה 150 גרם ב 22.90 ₪ לחברים.
גבינת פרמזנו רג'אנו איטלקי במשקל 11.99 ₪ ל 100 גרם לחברים.
כדורי מוצרלה/בייבי מוצרלה מחלבנה במשקל 6.99 ₪ ל 100 גרם לחברים.
פסטות קפואות סורג'יטל קנלוני / רביולי /ניוקי תפו"א מוצר שני בחצי מחיר לחברים.
שמן זית כתית מעולה צ'יריו 750 מ"ל 32.90 ₪ לחברים.
פסטה גרפולו סוגים שונים 1+2 חינם לחברים.
מחית עגבניות רודולפי 2 יח' ב 16.90 ₪ לחברים.
חומץ בלסמי ממודנה צ'יריו 250 מ"ל 10 ₪ לחברים.
עוגיות קנטוציני SAPORI 2 יח' ב 17.90 ₪.
ועוד.


בנוסף, ניתן למצוא בטיב טעם גם מגוון רחב של נקניקים ופסטרמות של המותג מזרע המיוצרים בקו האיטלקי על פי מיטב המסורת והמתכונים האיטלקיים, ביניהם הקלאסיקות: סרוולט איטלקי, סלמי טוסקנה, קרפצ'יו, ברזאולה, פפרוני עגל, מגוון מורטודלות, פרושוטו ועוד.

המותגים האיטלקיים המובילים: שמני זית מבית המותג CIRIO, פסטות של המותג GAROFALO , פסטות טריות קפואות במגוון רחב של מילויים מבית SURGITAL , גבינות פרמז'ן ופקורינו של vergilio , גורגונזולה, טאלג'יו וקשקבל ופקורינו של המותג CIRESA , חומצי בלסמי איכותי של המותג DUE VITTORIE, ירקות בצנצנות של המותג TERRACAUDE: ארטישוקים, עגבניות מיובשות, צלפים, בצלים, מגוון עוגיות מובחרות מבית SAPORI , קמח ייחודי לפיצות של המותג מולינו ועוד. בתחום היין והאלכוהול SARATORY, RICASOLI, BOTEGA, CORONA, ROCCA DELLE MACIE ועוד.

המטבח האיטלקי הוא אחד מהמטבחים הפופולאריים ביותר בבישול העולמי, ומתכונים לאוכל איטלקי מבוקשים מאוד בכל העולם.זהו מטבח מגוון ורב טעמים, המתבסס על מסורות עתיקות של עמים שחיו באיטליה לאורך ההיסטוריה. המתכונים המובילים במטבח האיטלקי הם כמובן מתכוני פסטות, פיצות , מאפים, גלידות ייחודיות, שילוב יינות איטלקיים וכמובן גבינות איטלקיות משובחות כמו פרמזן ומוצרלה.

המבצעים יתקיימו באתר האון ליין, טיב טעם בקליק: www.tivtaam.co.il
ובאפליקציית המובייל "טיב טעם בקליק" אפליקציית "טיב טעם בקליק" ניתנת להורדה חינם וזמינה עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון. להורדה בחנות האפליקציות של גוגל, Google play וב-App store של אפל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il