TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

היבול הראשון במעבדת "INFRALAB" של שיכון ובינוי ו-ENEL


infralab
INFRALAB משקיעה ב-CIVDRONE כדי להפוך את תחום הסימון והמדידה בפרויקטי תשתיות לאוטונומי

CIVDRONE, היא החברה הישראלית הראשונה שמקבלת מימון וליווי של INFRALAB, מעבדת החדשנות של שיכון ובינוי ו - ENEL. CIVDRONE המפתחת רחפנים אוטונומיים בעלי יכולת שימוש ביתדות חכמים לצורכי סימון ומדידה בפרויקטי בנייה ותשתיות תזכה להשקעה של כ- 300 אלף דולר במסגרת מסלול מעבדות החדשנות של רשות החדשנות.


INFRALAB מעבדת החדשנות של שיכון ובינוי ו-ENEL, חברת האנרגיה הגדולה באירופה, ממוקמת בחיפה ומשקיעה בחברות סטארט-אפ ישראליות המפתחות טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך בתחומי הבנייה והתשתיות. המעבדה מספקת מעטפת מלאה הכוללת: מימון וציוד לפיתוח הטכנולוגיה החדשנית, בחינתה בתנאים סטריליים ולאחר מכן הדגמה באתרי בנייה ותשתיות פעילים.


אנשי מקצוע מנוסים משתי החברות מלווים את המפתחים בכל הנוגע לאפיון המוצר, הטמעתו בפעילות העסקית והתמודדות עם חסמים רגולטוריים. חברות הסטארט-אפ מקבלות גישה ישירה לתשתיות ייחודיות ועזרה בפיתוח ובהתאמת המוצר לצרכים האמתיים בשטח בפרויקטי בנייה ותשתיות פעילים בארץ ובעולם.
CIVDRONE שמפתחת רחפנים אוטונומיים בעלי יכולת שימוש ביתדות חכמים לצורכי סימון ומדידה בפרויקטי בנייה ותשתיות, כגון: כבישים, רכבות, קווי גז ובנייה ימית.


כיום עוד נדרשים המודדים האנושיים לסמן מאות ועד אלפי נקודות בכל יום עבודה. הפתרון האוטונומי והדיגיטלי אותו מציעה CIVDRONE ייעל את תהליך הסימון, יקצר לוחות זמנים ויחסוך ללקוחות סכומי כסף נכבדים לצד שיפור איכות תהליך הסימון.


משה לחמני, מנכ"ל שיכון ובינוי: "אנחנו חיים בתקופה מרגשת בה מתעצב "אתר הבניה של המחר", מהפכה שתאפשר אתרי בנייה שמנוהלים עי טכנולוגיות מתקדמות, ביעילות ובבטיחות. אנחנו שמחים וגאים על בחירתה של CIVDRONE בתור החברה הראשונה במעבדת INFRALAB, אנו מאמינים שתשתיות, תחבורה ואנרגיה הם מפתח משמעותי לקידום ופיתוח כלכלי חשוב ונפעל כדי ששיכון ובינוי תמשיך להוות שער כניסה לחדשנות ולמצוינות בתחומי פעילותינו".


ערן לוי, מנכ"לENEL ישראל: "פתרונות אוטונומיים לסימון ומדידה מתאימים ליישום במגוון רחב של תשתיות חשמל ואנרגיה, החל בקווי מתח ועד למתקנים לייצור אנרגיה מתחדשת. enel משתמשת כבר היום בטכנולוגיות רחפנים של חברות ישראליות בתחומים שונים ובוחנת שימוש זה גם בתפעול. אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה של CIVDRONE עשויה להאיץ ולייעל גם את שלב ההקמה של תשתיות אלו".


את חברת CIVDRONE הקימו תום ישורון (מייסד ומנכ״ל) וליאב מולר (מייסד וסמנכ״ל פיתוח מוצר). ישורון הוא בוגר תואר ראשון בהנדסה אזרחית מהטכניון ובעל ניסיון של מספר שנים בביצוע פרוייקטי כבישים. כיום הוא סטודנט לתואר שני במנהל עסקים במסלול יזמות בטכניון. מולר הוא בוגר תואר כפול בהנדסה אזרחית ובכלכלה מהטכניון. הוא בעל ניסיון של 4 שנים בפרוייקטי תשתית לאומיים ביניהם אגירה שאובה בגלבוע, נמל חיפה החדש והקמת תחנת רכבת השלום, מבנה דרומי.

לצפייה בסרטון אודות הפיתוח: https://vimeo.com/287975092
לאתר מעבדת INFRALAB: http://infralab.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il