TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בלי עיזים: מתדלקים ואוספים מוצרים מחנויות הנוחות של Yellow באמצעות אפליקציה חדשה שעוצבה ואופיינה בשיתוף עם קבוצת אמן


Yellow
האפליקציה החדשה מציעה כרטיסיית קפה, מבצעים מותאמים אישית, ואף הזמנת ירקות ופירות טריים וכן קפסולות קפה לאיסוף מהיר
בנוסף, משתמשי האפליקציה צוברים כסף בתדלוק ובקניות בחנויות Yellow ובאתר yellow.co.il

Yellow, רשת חנויות הנוחות של תחנות הדלק פז משיקה אפליקציה מהפכנית בה ניתן לשלם בקליק אחד על מילוי דלק ישירות מהנייד. הפיתרון החדשני והיעיל חוסך את הצורך להזין בכל תדלוק מחדש את פרטי הרכב וכרטיס האשראי. זאת הפעם הראשונה שנוצר החיבור בין הטלפון הנייד ופעולת התדלוק ובפז מעריכים שהאפליקציה תצבור תאוצה ככל שיעבור הזמן.

אוסף השירותים שמציעה האפליקציה החדשה אינו מסתכם רק בפעולת התדלוק. האפליקציה ממשיכה ומעניקה שירותים נוספים המחזקים את הערך המרכזי של המותג- נוחות. באמצעות האפליקציה ניתן לשלם גם בתוך החנות בלחיצת כפתור מהירה, ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרים ואף ירקות ופירות טריים ישר מהשדה, מאתר האינטרנט ולאסוף אותם בחנות Yellow. כמו כן ניתן לבצע הזמנה מהירה של מוצרי Refill כגון קפסולות קפה, חיתולים ומגבונים לחים. מחזיקי האפליקציה מצטרפים למועדון החברים Yellow Friends כך שעל כל קנייה מצטבר כסף המשמש לקניות חוזרות.

"פז מגדירה מחדש את הנוחות בעידן הדיגיטלי ומעניקה ללקוחותיה פעם נוספת פתרון חדשני פורץ דרך בתחנות הדלק", אומרת דנה פולק-אולשר, מנהלת השיווק של פז ו-Yellow. "Yellow היא רשת חנויות הנוחות המובילה בישראל ומאז הקמתה פועלת לספק מגוון פתרונות שיקלו על חיי הצרכן הישראלי ויהפכו את חייו לנוחים יותר. האפליקציה החדשה הינה פתרון נוסף בארסנל שלנו, המרחיב את הגדרת הנוחות ומתאים אותה לצרכן הדיגיטלי תוך הבנה מעמיקה של אתגרי הזמן והמרחב איתם הוא מתמודד ביום יום".

"הצוות שלנו אפיין ועיצב חווית משתמש חדשנית שפונה אל אנשים עסוקים, אנשים שמעריכים טכנולוגיה שעובדת לטובתם, ושמחים לחסוך זמן וכסף", אומרת אילה וייס, מאפיינת חווית משתמש בכירה ב-Aman UI & Design. "עבודת האסטרטגיה המעמיקה שערכנו אפשרה לנו ליצור אפליקציה יעילה ולהציע פתרונות מדוייקים לקהל היעד של Yellow. שילבנו עיצוב טרנדי ונעים עם אנימציות שמעלות חיוך, והשלמנו את החוויה המרעננת באמצעות שפה ישירה וידידותית. שמחנו להעמיד לרשות פז את הניסיון המצטבר והעשיר שלנו, וביחד להעניק חוויה ייחודית וכיפית, שאנחנו גאים בה".

Aman UI & Design עוסקת באסטרטגיה דיגיטלית, בתכנון ובעיצוב ממשקי משתמש - UX/UI ופיתוח המוצר מקצה לקצה עבור חברות ומותגים וארגונים בארץ ובעולם. עם ניסיון עשיר והצלחה מוכחת במאות פרויקטים עם מאות לקוחות, מהגדולים בישראל, Aman UI & Design היא מהחלוצות ומהמובילות בתחום חווית המשתמש בארץ. הקבוצה פועלת כחלק מקבוצת אמן, אחת מקבוצות ה-IT המובילות בישראל, המונה כיום כ-2000 מקצוענים בתחומי המערכות והתוכנה, תשתיות IT, ייעוץ, ניהול הפרויקטים וההטמעה. הקבוצה מספקת שירותי IT מקצועיים לכלל המגזרים במשק הישראלי ופעילה גם בשוק הבינלאומי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il