TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת Edison , החברה המובילה באיטליה באספקת חשמל ירוק, חתמה על הסכם לשת"פ עם חברת בלנדר הישראלית


אדיסון, במהלך ראשוני ופורץ דרך, מתכוונת לגייס כספים מהציבור בשיטת מימון המונים לצורך הקמת פרויקט תחנה הידרו אלקטרית בצפון איטליה
כלל הפעילות תעשה בפלטפורמה הדיגיטלית של בלנדר
בשלב הראשון ייערך פיילוט במסגרתו תגייס החברה כמיליון אירו
חברת החשמל האיטלקית אדיסון, בחרה בחברת הP-2P הישראלית – בלנדר הלוואות בין אנשים, כפלטפורמה המתאימה למיזם חברתי ייחודי שהיא מקדמת. לצורך כך בונה בלנדר פלטפורמה ייעודית למטרה זו, המתבססת על הטכנולוגיה הייחודית של בלנדר.

מדובר ביוזמה חברתית פורצת דרך בתעשיית החשמל האיטלקית, שמטרתה לקרב ולהגדיל את מעורבות הקהילה המקומית בתעשייה, באמצעות שיתוף האוכלוסייה במימון הקמת תחנה הידרו אלקטרית. אדיסון, מצידה, תגייס כספים מהציבור, בערוץ חדשני, מחוץ לעולם הפיננסי המסורתי. ואילו הציבור, ייהנה מריבית מועדפת ובטוחה על ההלוואה. בשלב הראשון יערך פיילוט במסגרתו תגייס החברה כמיליון אירו.

ד"ר גל אביב, מנכ"ל בלנדר: "אדיסון בחנה מספר גורמים לביצוע המהלך, ובסופו של תהליך בחרה בבלנדר בזכות הטכנולוגיה הייחודית שלנו, המאפשרת נגישות ושקיפות למלווה, וידידותיות ונוחות תפעול למשתמש וכן בזכות הניסיון שיש לבלנדר בתחום בכלל ובאיטליה בפרט. בלנדר פעילה כבר למעלה משנה בשוק האיטלקי, והיקף הפעילות שלה צומח בקצב מרשים. החיבור נעשה באמצעות הסניף האיטלקי של בלנדר במילאנו. אנו מצדנו שמחים לשיתוף פעולה זה. הן בשל הערכים החברתיים שהוא מקדם והן בשל החשיפה ושיתוף הפעולה עם גוף כל כך גדול ודומיננטי בתעשייה האיטלקית".

אודות בלנדר
המשרד הראשי של בלנדר ממוקם בתל אביב. בלנדר פעילה מזה מספר שנים בחו"ל ומחזיקה סניפים בישראל, איטליה וליטא, בכוונתה להמשיך ולפתוח סניפים נוספים ברחבי העולם, לפי צורכי השווקים השונים. בלנדר מחזיקה ברישיון Money (EMI) -E המאפשר מתן הלוואות, העברת כספים בין לקוחות והענקת השימוש בפלטפורמה לחברות אחרות במדינות האיחוד האירופי. בלנדר מתפתחת בקצב מהיר אשר נובע מהזרמת כספים שמקורם מהשוק המוסדי, שמחפש חלופות השקעה יציבות ואטרקטיביות לכספי החוסכים.

מודל ההלוואות בין אנשים
בלנדר פועלת על מודלים של Peer-to-Peer-Lending אשר הוכיחו את עצמם בעולם, והפחיתו משמעותית את מרווחי הריבית. סוד ההצלחה של פלטפורמה זו הוא היכולת לבצע בצורה מהירה ומדויקת, בקרה אמינה המבוססת על מקורות מידע צולבים תוך שימוש במספר קטן של מסמכים ובדיקות בנקאיות. הפריטים הנאספים נותנים לבלנדר תמונה מדויקת של יכולת הפירעון של כל מבקש הלוואה. באופן מאובטח, מהיר ודיסקרטי.

המודל העסקי
בלנדר היא פלטפורמה אינטרנטית המפגישה בין אנשים פרטיים שרוצים לתת הלוואה לבין מי שמחפשים הלוואה מהירה ונוחה בריבית הוגנת. בלנדר יוצרת קשר בין לווים לבין מלווים, מאמתת את יכולת הפירעון של הלווים ומקשרת ביניהם בצורה אנונימית.

יתרונות למשתמש
בלנדר מאפשרת ללויים לחסוך את כספם, לקבל תשואה נאה על כספם באופן נח, עדכני ובטוח. בלנדר פתחה מספר מנגנונים ייחודיים המעניקים הגנה לכספי המלווים: סינון קפדני, פיזור רחב וקרן בטחון צוברת. כתוצאה מכך נהנים המלווים מריבית גבוהה יותר עבור כספם בהשוואה לחלופות אחרות הן בבנקים והן בשוק ההון, (כ-5.3% בשנה), ואילו הלווים נהנים גם הם מהלוואה נוחה, שקופה ומריבית הוגנת,. לבלנדר אין סניפים פיזיים, אלפי עובדים או עלויות ניהול גבוהות. הרווח של בלנדר מורכב מעמלה ברורה ושקופה ולא מרווח על הריבית. פלטפורמת בלנדר מבוססת על מערכת ענן ולכן נגישה בקלות מכל מחשב או מכשיר נייד ומשלבת את המורכבות של חדשנות טכנולוגית עם נוחותה השימוש.

אחוז הכשל (דיפולט) בבלנדר
אחד הגורמים החשובים שמבטיחים את החזר ההלוואה ותורמים לתשואה הינה קרן הביטחון הצוברת, שמטרה להגן על המלווים בפלטפורמה. זאת בנוסף לסינון הקפדני והפיזור הרחב של ההלוואות. נכון ליוני 2018, קרן הביטחון ממלאת את תפקידה בהצלחה מלאה כך שבפועל אף מלווה בבלנדר לא חווה אובדן של קרן הלוואה כתוצאה מכך שלווה לא עמד בהתחייבויותיו.

חברת Edison
אדיסון SPA פועלת כחברת אנרגיה באיטליה, אירופה ובעולם. החברה פעילה למעלה מ 130 שנה בתחומי תחנות כח חשמל ותהליכי הידרוקרבונים. היא מייצרת ומוכרת חשמל באמצעות רשת של 72 תחנות הידרואלקטריות, 19 תחנות כוח תרמואלקטריות, 35 חוות רוח, 5 מערכות פוטו-וולטאיות ועוד. החברה גם מאתרת, מייצרת ומוכרת גז טבעי ושמן גולמי; מפתחת תשתיות גז; מעבירה, מאחסנת, ומפיצה גז טבעי, וכן עוסקת בפעילות מסחר בתחום החשמל, הגז והסחורות באופן כללי. היא משווקת שירותי יעילות אנרגיה ופתרונות סביבתיים, בעיקר ללקוחות תעשייתיים. אדיסון S.p.A. נוסדה בשנת 1884 ובסיסה במילאנו, איטליה. אדיסון S.p.A היא חברה בת של Transalpina di Energia SpA.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il