TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ENGIE, ענקית האנרגיה הצרפתית, משקיעה לראשונה בישראל, ורוכשת 13% מהסטארט-אפ הישראלי HomeBiogas


הנדריק ואן אסברוק (Hendrik Van Asbroeck), מנהל החדשנות ומנהל הקרן ENGIE New Ventures בקבוצת ENGIE
שימוש יומיומי ב- HomeBiogas מניב החזר השקעה תוך שנה אחת בלבד ; המערכת מפחיתה את פליטת הפחמן של משפחה ממוצעת ב- 6 טון לשנה
ENGIE, חלוצה ומובילה עולמית של תהליכי שינוי בתחום האנרגיה, בחרה ב- HomeBiogas להיות הסטארט-אפ הישראלי הראשון בו היא משקיעה. במסגרת זו רוכשת ENGIE 13% מהסטארט-אפ ותהיה בעלת מניות מיעוט בחברה. ההשקעה בוצעה דרך ENGIE New Ventures (ENV), קרן ההשקעות של הקבוצה, המחזיקה נציגות גם בתל אביב, מאז 2016. ההשקעה ב- HomeBiogas עומדת בקנה אחד עם היעד עליו הצהירה ENGIE - לספק גישה לאנרגיה מקיימת ל- 20 מיליון אנשים עד 2020.

HomeBiogas, סטארט-אפ ישראלי שהוקם ב- 2012 פיתח את הגרסה החדשה -2.0 HomeBiogas - מערכת B2C ביתית להפקת ביו-גז, אותה ניתן להזמין אונליין ולתפעל באופן עצמאי. באמצעות המערכת, חומר גלם של 2 קילו של שיירי מזון אורגני, מספק עד שעתיים של גז בישול, על בסיס יומי. 2.0 HomeBiogas מקנה לכל בית את היכולת למחזר משאבים ולייצר אנרגיה חינמית, באופן עצמאי. בנוסף, תוצר לוואי משני של המערכת - דשן נוזלי ואורגני - מסייע בטיפוח הגינה או העציצים בבית. שימוש יומיומי במערכת מניב החזר השקעה תוך שנה אחת בלבד.

ל- HomeBiogas לקוחות בלמעלה מ- 100 מדינות, ורשת של כ- 60 מפיצים, והיא פונה לשני שווקים עיקריים: האחד, מדינות מתפתחות, שם 540 מיליון משפחות, חיות כעת, ללא גישה לדלק בישול נקי, ולכן, משתמשים בדלקי בישול מזהמים כמו עץ ופחם, אשר בטווח הארוך, מזיקים לבריאותם. השוק השני אליו פונה HomeBiogas הוא השוק של המדינות המפותחות, שם הטכנולוגיה שלה יכולה לסייע לכ- 200 מיליון משפחות לפעול באופן אקטיבי למען צמצום פליטת גזי חממה וניהול אורח חיים מבוסס קיימות. עם HomeBiogas כל משפחה תוכל להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלה ב- 6 טון לשנה.

המחסור בגישה לאנרגיה הוא אחד האתגרים הגדולים באזורים כפריים במדינות מתפתחות, וגורם לבעיות רבות ומגוונות, מכריתת יערות, זיהום מים וזיהום אוויר ועד להתפרצות מגיפות. "ההשקעה שלנו ב- HomeBiogas היא דוגמא נוספת למחויבות של ENGIE לספק אנרגיה זמינה, אמינה ומופחתת-פחמן לאנשים ברחבי העולם, כמו גם, פיתוח של פתרונות גז ירוקים" אומר הנדריק ואן אסברוק (Hendrik Van Asbroeck), מנהל החדשנות ומנהל הקרן ENGIE New Ventures בקבוצת ENGIE. "המודל העסקי של HomeBiogas חכם ופשוט, שני יתרונות אשר שכנעו אותנו להשקיע בסטארט-אפ, ולסייע לו להזניק את הטכנולוגיה באירופה ובמדינות מתפתחות."

"עם ההשקעה של ENGIE אנחנו מרגישים כי יש לנו כעת את השותפים ואת המשאבים הנחוצים להגדיל את החשיפה שלנו ואת היקף העבודה ולהטמיע את המערכת שלנו מהר יותר באירופה, אפריקה, אמריקה הלטינית ואסיה. בהסתמך על רשת הקשרים הענפה של ENGIE והמוניטין רב השנים שלה, נוכל לספק פתרון אמין, בריא, משתלם כלכלית ו'משנה חיים' לאוכלוסייה הזקוקה לו, יותר מאוכלוסיות אחרות" אומר אושיק אפרתי, מנכ"ל וממייסדי HomeBiogas. "המערכת שלנו מספקת אנרגיה זמינה וחינמית ומעניקה לאנשים את היכולת לנהל את הפסולת שלהם בצורה יעילה."

בסיבובים הקודמים גייסה HomeBiogas 3 מיליון דולר. כמו כן, נכנסה לשוק האפריקאי, למדינות כמו קניה, רואנדה, גאנה ואנגולה, וכעת היא שוקדת על בניית שיתוף פעולה מבטיח בהודו, מדינה עם פוטנציאל עצום בתחום האנרגיה. לאחרונה, בנוסף להשקעה של ENGIE, זכתה HomeBiogas במענק בגובה 1,6 מיליון אירו, מטעם התוכנית האירופאית - Horizon 2020 - ובמסגרת זו, מבצעת החברה התאמה של המערכת לשוק ה- B2B, עבור עסקים עם חדרי אוכל גדולים, כמו מסעדות או בתי מלון, עם יכולת לפנות אשפה בכמות של מאות קילוגרמים ליום. הפיילוט הראשון, מתבצע בימים אלה בחדר האוכל של כפר הנוער הדסה נעורים.

ENGIE) ngie.com), חלוצה ומובילה עולמית של המעבר לאנרגיה מתחדשת, מפתחת טווח רחב של פתרונות במטרה לספק גישה לאנרגיה מקיימת עבור 20 מיליון אנשים ברחבי העולם, עד 2020. בין הפרויקטים בהם מעורבת החברה, אפשר למצוא את Power Corner, מיני רשת חשמל בטנזניה, ו- Fenix International, המציעה מערכות סולריות ביתיות ברחבי אפריקה.

בישראל, ENGIE New Ventures מחפשת אחר פתרונות חדשניים במספר תחומים אסטרטגיים, ביניהם: אנרגיה נקיה ומבוזרת, ערים חכמות ופתרונות מוביליות, ניהול בניינים חכמים ותעשיה 4.0.

אודות ENGIE New Ventures) ENV)
ENGIE New Ventures (engieventures.com) היא זרוע ההשקעות של ENGIE, ספקית שירותי אנרגיה גלובלית. ENGIE מחויבת להוביל את מהפכת האנרגיה, ולקדם את העולם לעבר צריכת אנרגיה מופחתת–פחמן, פתרונות מבוזרים ודיגיטליים. ENV היא קרן של 170 מיליון אירו, המתמקדת
בהשקעות מיעוט בסטארט-אפים המציגים ביצועים גבוהים. עד כה, השקיעה ENV הון בסך של 75 מיליון אירו ב- 19 השקעות. בין החברות בפורטפוליו: Advanced Microgrid Solutions, Airware, Gogoro, Kiwi Power, Heliatek, StreetLight Data, Sigfox, HomeBiogas ועוד. משרדי החברה יושבים בפריס. יש לקרן נציגות גם בסן פרנסיסקו ובתל אביב מאז 2016.

אודות ENGIE
אנו קבוצת שירותים ואנרגיה גלובלית, המתמקדת בשלוש פעילויות ליבה: יצירת אנרגיה מופחתת- פחמן, המבוססת בעיקרה על גז טבעי ואנרגיה מתחדשת, רשתות גלובליות ופתרונות ללקוחות. נאמנים לשאיפתנו לתרום לקדמה הרמונית, אנו מעורבים באתגרים גלובליים מרכזיים כמו מוביליות, גישה לאנרגיה לכל אדם והמלחמה בהתחממות הגלובלית. אנו מציעים ללקוחותינו, בבית, בעבודה, ובקהילה, פתרונות לייצור אנרגיה ושירותים העונים לצרכים של הפרט ושל הכלל כאחד. האופרינג שלנו משלב פתרונות מופחתי-פחמן עם ביצועים גבוהים ודגש על קיימות, תוך שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות. מלבד אנרגיה, הם מקלים על הפיתוח של שימושים חדשים ומקדמים דרך חיים ודפוסי עבודה חדשים. אנו שואפים להסתמך על כל אחד מ- 150 אלף העובדים שלנו, ב- 70 מדינות כדי להוביל את החזון. יחד עם הלקוחות והשותפים שלנו, אנו מעצבים קהילה של מגשימי חלומות הממציאים ובונים היום את הפתרונות של המחר. ב- 2017, מחזור הקבוצה הגיע ל- 65 מיליארד אירו.

אודות HomeBiogas
HomeBiogas מעצבת ומייצרת מערכות ביו-גז ביתיות אשר ממירות שיירים אורגניים בלתי מנוצלים, לגז בישול. החזון של HomeBiogas הוא לספק אנרגיה נגישה, ברת השגה ומתחדשת עבור כולם. החברה הוקמה ב- 2012, מונה היום למעלה מ- 50 עובדים, ומשרדיה יושבים בכפר הנוער הדסה נעורים. ל- HomeBiogas לקוחות בלמעלה מ- 100 מדינות, והיא מפעילה רשת של כ- 60 מפיצים. למידע נוסף: https://homebiogas.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il