TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בלמונד הודיעה על בחינה מקיפה של חלופות אסטרטגיות להגדלת ערך לבעלי המניות


Belmond
"מועצת המנהלים מחויבת לנקוט בדרך שתשרת את האינטרסים של כל בעלי המניות של בלמונד. בהתאם, אנחנו מבצעים בחינה איתנה של כל החלופות האסטרטגיות, התפעוליות והפיננסיות שיש לחברה, כולל מכירה אפשרית", אמר רונלד הרננדז, יו"ר מועצת המנהלים

בלמונד, Belmond Ltd. (NYSE: BEL), בעלים, בעלים חלקיים או מנהלים של 46 נכסי מלונות יוקרה, מסעדות, רכבות וקרוזים בנהרות, שפועלת ב-24 מדינות, הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה התחילה בבחינה מקיפה של חלופות אסטרטגיות להגדלת ערך לבעלי המניות.


הנכסים האייקונים של בלמונד כוללים את Belmond Hotel Cipriani בוונציה, Belmond Hotel Splendido בפורטופינו, Belmond Copacabana Palace בריו דה ז'נרו, Belmond Le Manoir aux Quat'Saisons באוקספורד, Belmond Grand Hotel Europe בסנט פטרבורג, Belmond El Encanto בסנטה ברברה והמסעדה המפורסמת ‘21’ Club בניו יורק.


"מועצת המנהלים מחויבת לנקוט בדרך שתשרת את האינטרסים של כל בעלי המניות של בלמונד. בהתאם, אנחנו מבצעים בחינה איתנה של כל החלופות האסטרטגיות, התפעוליות והפיננסיות שיש לחברה, כולל מכירה אפשרית", אמר רונלד הרננדז, יו"ר מועצת המנהלים. "התקדמנו משמעותית אל היעדים האסטרטגים ארוכי הטווח שלנו, כולל הגדלת הרווח, הגדלת המודעות למותג והרחבת הנוכחות הגלובלית שלנו. אנחנו מאמינים שעכשיו הזמן המתאים לבצע תהליך של בחינה אסטרטגית כדי להגדיל ערך לבעלי המניות, לאור האוסף הבאמת יוצא דופן וייחודי של נכסים איקוניים שבבעלותנו והנתונים הבסיסיים החזקים בשווקים שלנו ברחבי העולם".


אי אפשר להבטיח את התוצאה או העיתוי של תהליך הבחינה. החברה לא מתכוונת לפרסם הערות נוספות כלשהן לגבי הבחינה עד שתושלם או כשהחברה תחליט שהפרסום מתחייב או מועיל.
מועצת המנהלים שכרה את Goldman Sachs & Co. LLC ואת J.P. Morgan Securities LLC כיועצים פיננסיים ואת Weil, Gotshal & Manges LLP כיועצים משפטיים כדי לסייע בבחינה הזאת.


אודות Belmond Ltd.
בלמונד (belmond.com) היא אוסף גלובלי של מלונות והרפתקאות טיול יוקרתיות יוצאי דופן בכמה מהיעדים הכי מעוררי השראה ומעשירים בעולם. בלמונד הוקמה לפני 40 שנה עם הרכישה של Belmond Hotel Cipriani בוונציה, והתיק הייחודי ומובחן שלה כולל עכשיו 46 חוויות של מלונות, רכבות וקרוזים בנהרות, לא כולל אחת שמתוכננת להיפתח ב-2018 בלונדון, ברבים מהיעדים הכי מפורסמים בעולם.


מאתרים עירוניים מפורסמים ועד לאתרי נופש אינטימיים, האוסף כולל את Grand Hotel Europe בסנקט פטרבורג, Belmond Copacabana Palace בריו דה ז'נרו, Belmond Maroma Resort & Spa בריביירה מאיה ו-Belmond El Encanto, בסנטה ברברה. בלמונד כוללת גם פארקי ספארי, שבע רכבות תיירים יוקרתיות, כולל האוריינט אקספרס ונציה- סימפלון, ושני קרוזים בנהרות. בלמונד גם מפעילה את ‘21’ Club, אחת המסעדות הכי מפורסמות בניו יורק. למידע נוסף על החברה, בקרו בבקשה באתר investor.belmond.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il