TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לקראת המיזוג - סמנכ״ל כספים חדש ב-HUB Security:


הוגו גולדמן יכהן כסמנכ״ל הכספים של HUB Security
 
לקראת המיזוג, והמעבר הצפוי למסחר בבורסת נאסד״ק, אימץ דירקטוריון HUB Security את המלצת המנכ״ל, אייל משה, כי לחברה נחוץ סמנכ״ל כספים בעל ניסיון בחברות נאסד״קאיות, ואישר את העסקתו של מר הוגו גולדמן כסמנכ"ל הכספים של החברה.

הוגו גולדמן הוא רואה חשבון ובוגר BA, B.Sc בכלכלה וחשבונות של אוניברסיטת תל-אביב, ותואר שני במנהל עסקיםMBA מאוניברסיטת Bradford שביורקשייר אנגליה.

הוגו גולדמן, הוא סמנכ"ל כספים מנוסה של חברות ציבוריות עם ניסיון עשיר בניהול ותפעול גלובלי, אשר השלים בהצלחה סדרה של עסקאות מיזוגים ורכישות מורכבות, ובכך יסייע ל-HUB Security לקראת מיזוגה עם הספאק Mount Rainier Inc..

רו״ח גולדמן הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת ברדפורד.

לגולדמן ניסיון עשיר של עשרות שנים כסמנכ"ל כספים בחברות בינלאומיות וציבוריות ובינהן ריטליקס שנסחרה בנאסד״ק בזמן שנרכשה ע״י NCR היפנית, Syneron Candela שנרכשה על ידי APAX Partners (רכישה שנוהלה על ידי גולדמן כאחראי מיזוגים ורכישות בנוסף לכהונתו כסמנכ״ל כספים), וחברת ווקלטק הישראלית. עד כה כיהן גולדמן כסמנכ״ל הכספים של Bol Pharma.

אייל משה, מנכ"ל HUB Security בירך על הצטרפותו של גולדמן להנהלת החברה ועל הניסיון שיעמוד לרשות החברה מעתה. ״הוגו הוא שחקן חיזוק חשוב מאד להנהלת החברה, כשהניסיון והרקע שלו יסייעו לנו מאוד בהיערכות למיזוג ולהנפקה בנאסד״ק״.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il