TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מלם תים ו- AirEye חתמו על הסכם שיתוף פעולה


צלמת: ענבל מרמרי
יספקו שליטה והגנה מלאה על מרחב התקשורת האווירי בארגונים

מלם תים, קבוצת ה- IT והאינטגרציה המובילה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הסייבר AirEye, המשמשת כ"כיפת ברזל" לרשתות ארגוניות, בכך שהיא מספקת שליטה והגנה מלאה על מרחב התקשורת האווירי של הארגון וחוסמת איומים עליו.

במסגרת ההסכם, תשווק מלם תים את הפתרון של AirEye בישראל. חברת AirEye פיתחה טכנולוגיה המבקרת ומספקת הגנה על מרחב התקשורת האווירי של ארגונים וחברות מפני הפרות של מדיניות הסייבר של התקשורת האלחוטית בארגון וכנגד התקפות זדוניות. לאחרונה, חברת האנליסטים המובילה, גארטנר, הכריזה על AirEye כטכנולוגיית "Must Have" לסביבת התשתיות הקריטיות.

המערכת של AirEye מנטרת את המרחב האווירי סביב הארגון ומבצעת ניטור מתמיד של כל תעבורת המידע האלחוטי בכל הערוצים המשודרים במרחב האווירי שלו בזמן אמת. המערכת חוסמת באופן אוטומטי חיבורים שלא על פי מדיניות הארגון, חיבורים חשודים וחדירות לא מורשות למרחב התקשורתי של הארגון ומדווחת להנהלת הארגון. AirEye עובדת ללא צורך ב- agent ובלי שינויי ארכיטקטורת רשת אצל הלקוח (out-of-band).

AirEye הוקמה ב-2019 על ידי היזמים שלמה טובול, אוהד פלוטניק, עמיחי שולמן ורועי קרן, הנחשבים למובילים בתחום אבטחת המידע והסייבר בישראל, כיזמים של מספר סטארטאפים מצליחים בתחום ומפיצה אותה בישראל חברת ויז'ואל סקיוריטי. מרכז הפיתוח נמצא בישראל ולחברה משרדים בארה"ב אנגליה וישראל ומוצריה נמכרים גם ביפן ובאיטליה.

עידן וינר, סמנכ"ל מכירות במלם תים: "אנו שמחים על השותפות החשובה עם חברת AirEye, המספקת פתרון ייחודי המגן על המרחב האלחוטי מפניי איומי סייבר. כאינטגרטור מוביל, אנו משקיעים זמן ומחשבה במטרה לאתר פתרונות משלימים וייחודיים, כאלה שמביאים ערך וחדשנות ללקוחות החברה. לשמחתנו, נוכחנו לראות היענות גבוהה מצד הלקוחות מבית ומחוץ, לבחינה ואימוץ של טכנולוגיית AirEye אשר מונעת חיבורים חשודים ועוצרת חדירות לא מורשות למרחב התקשורת האווירי של הארגון, נושא שימשיך להיות קריטי בעתיד הקרוב והרחוק".

רועי בר-עוז, מנהל מכירות EMEA & APAC ב-AirEye : "מלם תים היא השותף האסטרטגי הגדול והמשמעותי ביותר שלנו בישראל, אשר רכשה את הפתרון גם לשימוש פנימי בחברתם. הפתרון שלנו ייחודי בכל הנוגע בשליטה והגנה על המרחב האווירי (network airspace) הארגוני. בעיית המרחב האווירי הינה בעיה של כלל האירגונים ועל כן המוצר של AirEye מתואם לכלל השווקים לרבות רפואה, פיננסים, בתי חרושת, מרכזי מסחר וטכנולוגיה. אחד היתרונות הגדולים של הפתרון שלנו הוא בקלות ובמהירות ההטמעה, ללא צורך בחיבור למערכות הארגון, כך שתוך חצי שעה המערכת מותקנת והלקוח מוגן. בין לקוחותינו הישראלים נמנים אירגונים מובילים בשוק, כולל בית החולים הדסה, הבנק הבינלאומי הראשון, MyHeritage ועוד."

אתר החברה <<< AirEye https://aireye.tech


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il