TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אורקם הישראלית נכנסת לשוק הסיני


קרדיט: באדיבות אורקם
צאי רון, שגריר סין בישראל בביקור באורקם: "מרגש לראות כיצד טכנולוגיה מתקדמת עשיית הטוב ומסייעת לאוכלוסייה רחבה מאוד"

אתמול, יום שני (16 במאי, 2022) ביקר צאי רון (Cai Run), שגריר סין בישראל במשרדי חברת אורקם בירושלים, ובמהלך ביקורו למד על פעילות החברה ועל השקת פעילות אורקם בסין. הבינה המלאכותית (AI) המתקדמת של מכשירי אורקם משמשת כעוזר אישי, משפרת בצורה דרמטית את חייהם של אנשים המתמודדים עם לקויות ראיה או קשיי קריאה ולמידה ומעניקה להם עצמאות וכלים להתגבר על אתגרים יומיומיים.

אורקם תתחיל למכור את מוצריה ברחבי סין כבר השנה. בכדי להתאים את המוצרים שמפותחים במרכז הפיתוח בירושלים, עובדת החברה על שיתופי פעולה עם ארגונים בסין ומבצעת ניסויים בקרב משתמשים בכדי לבצע אופטימיזציה של חווית המשתמש.

השגריר ביחד עם בכירים נוספים ממחלקת המדע והטכנולוגיה והמדיניות של השגרירות ערכו סיור במשרדי אורקם, למדו על הפתרונות של אורקם, ה-OrCam MyEye ו-OrCam Read וכיצד הטכונולוגיות יכולות לשפר את חייהם של עשרות מיליוני אנשים בסין.

במהלך הביקור, השגריר קיבל סקירה על מכשירי אורקם השונים ושמע על הפעילות שנעשתה עד כה בהתאמות הייחודיות של המכשירים לשוק הסיני - לרבות פיתוח של השפה הסינית, התאמה וזיהוי של שטרות כסף סיניים, ומאפיינים ושיפורים חדשים הייחודיים למשתמש הסיני.

כמו כן, כאות הוקרה על התמיכה הרבה והעניין שהביע השגריר, הוחלט בהנהלת 'אורקם' לתרום מכשירי OrCam MyEye בשווי כולל של עשרות אלפי דולרים ללקויי ראיה מעוטי יכולת, זאת מתוך הבעת רצון לשיתוף פעולה לטווח הארוך.

השגריר מר צאי רון הוסיף ואמר: "אני מודה למר חגג ולאורקם על התרומה הנדיבה אשר מראה את הרצון הכן שלכם לעזור לעם הסיני, אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בשוק הסיני."

רני חגג, מנכ"ל חברת אורקם: "חברת אורקם גאה ומתרגשת להיכנס באופן רשמי לשוק הסיני ולשווקים נוספים באסיה. ביקורו של השגריר צאי רון הוא יריית פתיחה במסגרת שיתוף פעולה משמעותי לשוק הסיני. כחלק מהכניסה לשווקים החדשים, אורקם ממשיכה לגדול ולגייס כשרונות לנבחרת המצוינת שלה, אשר יהוו כוח משמעותי בחברה שמשנה את המציאות עבור אנשים רבים ברחבי העולם."

כיום, מכשירי אורקם משווקים ב-40 מדינות ברחבי העולם וזמינים ב-25 שפות שונות. כניסת 'אורקם' לשוק הסיני משמעותית במיוחד לאור העובדה כי סין נחשבת למדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר בעולם המתמודדת עם לקויות ראייה. ע"פ הנתונים (נכון לשנת 2019) כ-60 מיליון מתושבי המדינה מתמודדים עם לקויות ראייה ברמות שונות. כחלק מהכניסה לשוק הסיני, ישווקו בסין בשלב הראשון שני מכשירי הדגל של החברה: OrCam MyEye ו-OrCam Read.

מכשיר ה-OrCam MyEye הינו המכשיר הראשון שאיתו פרצה חברת אורקם הישראלית. בעזרת הבינה המלאכותית מכשיר האורקם קורא טקסטים, מזהה פנים, מוצרים, צבעים, שטרות כסף ועוד. עבור אנשים כבדי ראייה ועיוורים, המכשיר מעניק עצמאות ואיכות חיים למשתמשים רבים ברחבי העולם.

ה- OrCam Read, מכשיר הקריאה הדיגיטלי המתקדם ביותר בעולם, המעניק איכות חיים ועצמאות למתמודדים עם לקויות למידה. בלחיצת כפתור המכשיר יקריא טקסט דיגיטלי או מודפס, מספר, מחשב נייד או מכשיר סלולרי ללא כל צורך בחיבור לרשת או לענן.

חברת OrCam הוקמה בשנת 2010 על ידי פרופסור אמנון שעשוע, מייסד שותף, ומר זיו אבירם, מייסד שותף, והיא מוכרת בשל חידושיה פורצי הדרך.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il